Anime i manga en català

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dc. 01 ago. 2012, 14:27

dons encara com han mantingut el nom dl youichi, cosa k aki no xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dj. 02 ago. 2012, 11:47

tato25 ha escrit:
Orphen2005 ha escrit:
pro com ho pots confondre? si al audio no deixen de dir "macaroni" xDDD en cuant als canvis d nom si k ho vaig notar en alguna competicio entre 4 restaurants en algun capi dels 1ers, k els noms estaven algo canviats XD

Doncs als subs insistien amb espaguetis.
Sobre els restaurants, al no trobar per internet els seus noms reals, els vaig deixar tal com venien als subs, ja que jo de japo ni faba.

Per això dic d'on nassos hauran tret aquests subs o qui li ha fet la traducció.

L'Ajiou posen que és en Vikon. :blink:
El restaurant d'en Youichi diuen que és el Sunrise Eatery quan és el Hinode. :blink: :blink: :blink:

Resumint, l'unic nom correcte és Youichi, la resta, vés a saber d'on ho han tret.


jajjjaja tela..

Jo suposo que els subs anglesos potser son dels EEUU, crec que allà s'estila molt això de canviar i destrossar els noms originals....i posar el que li donen la gana
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dj. 02 ago. 2012, 15:11

wenu a espanya tb sestila, sino mira les versions castellanes de sailor moon o bola de drac... :ein: :no:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dj. 02 ago. 2012, 17:21

Orphen2005 ha escrit:
wenu a espanya tb sestila, sino mira les versions castellanes de sailor moon o bola de drac... :ein: :no:


Ja, però això es feia fa molts anys, quan començaven a donar anime als anys 90 quan va sortit Bola de Drac etc...

Ara quan surten animes, pelis, amb nous doblatges, els noms són bastant fidels...(Sailor Moon en català és fidel al noms en japonès). I si segueixen posant en català "Cor petit" en lloc de "Piccolo" és perquè és una sèrie mítica que si canviessin els noms la gent s'extranayia molt encara que sigués més fidel dir "Piccolo"...

A més, potser aquesta subs anglesos de mr ajikko no són oficials de dvd editat (no ho sé), si no fets per algú...i ha posat el que li ha sortit dels webs xD Però és molt incomprensible, la veritat inventarse d'aquesta manera els noms.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dv. 03 ago. 2012, 15:35

em referia als doblatges castellans, a espanya xd no en catala xD en catala son molt millors i respecten molt mes XD pro els castellans re xd sino mira naruto, k no fa tant, kina edsgracia li van fotre.. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

ds. 04 ago. 2012, 10:51

Pero, hi ha excepcions al anime doblat al castella, que a mi ja s'em fa raro escoltar els noms en japones, Oliver Atom, Bruce Harper, com en Ryo Saeba de City Hunter que en espanyol li varen dir Coke Saeba. Per mi sin nomn mitiquisims.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

ds. 04 ago. 2012, 14:22

k s'hagin fet mitics no vol dir k siguin correctes XD en el cas d oliver i benji, no li haurien fet mal noms com tsubasa ohzora, kojiro hyuuga, taro misaki o genzo wakabayashi xD o en el cas de sailor moon, no costava tant mantenir els originals: raya-rai, patricia-makoto, carola-minako.. por diox, aixo es vomitiu xDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

ds. 04 ago. 2012, 16:51

Orphen2005 ha escrit:
k s'hagin fet mitics no vol dir k siguin correctes XD en el cas d oliver i benji, no li haurien fet mal noms com tsubasa ohzora, kojiro hyuuga, taro misaki o genzo wakabayashi xD o en el cas de sailor moon, no costava tant mantenir els originals: raya-rai, patricia-makoto, carola-minako.. por diox, aixo es vomitiu xDD


Eren uns altres temps, aquest noms eren raros, impronunciables. Ara la cosa ja ha canviat.
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dg. 05 ago. 2012, 12:10

tebas_king ha escrit:
Orphen2005 ha escrit:
k s'hagin fet mitics no vol dir k siguin correctes XD en el cas d oliver i benji, no li haurien fet mal noms com tsubasa ohzora, kojiro hyuuga, taro misaki o genzo wakabayashi xD o en el cas de sailor moon, no costava tant mantenir els originals: raya-rai, patricia-makoto, carola-minako.. por diox, aixo es vomitiu xDD


Eren uns altres temps, aquest noms eren raros, impronunciables. Ara la cosa ja ha canviat.


Exacte, igual que chicho terremoto. Consola't pensant que van fer servir oliver i benji, i no pedro y paco xD
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dg. 05 ago. 2012, 13:17

Pero es que ara per ara, em dius que tonen a doblar chicho i no escoltare mes el doblatge antic i plor.
 
Avatar de l’usuari
Yaiba
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 06 maig 2007, 21:28

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dc. 05 set. 2012, 22:56

Bones nois!

Encantadíssim de poder baixar Mr.Ajikko amb els subs en català i no aquells anglesos que no s'entenia res de tan mal traduït que estava!

Crec que el tema dels noms dels personatges i altres ve donat a que els subs anglesos estaven fets a partir d'uns subs xinesos segurament i per tant donen altres lectures dels kanjis que formen els noms originals... és només una teoria que vaig pensar en veure aquella versió.

Per la meva banda, fa temps que tinc el manga original japonés... físicament! Hehehe, el vici! Em falta l'últim volum que em va ser impossible de trobar... Per tant, tato25, si vols et puc anar fent una llista dels noms originals dels personatges traient-los d'allí... potser de cara a unes v3! J^^

A disposar!
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dj. 13 set. 2012, 20:53

Ostres noi, fa un munt de temps que tato no diu res... És molt extrany oi? :huh:

Espero que no li hagi passat res (alguna desgràcia o alguna cosa dolenta :( ). Potser està de vacances però prop de 2 mesos seria potser massa? xDD

Bé si algú sap algo del tato que digui algo, o tato mateix si pots donar senyls de vida, millor , noi, que estem preocupats (almenys parlo per mi, que es mooolt extrany!...) :excl:

pD. i no tant per les sèries que te començades i sense acabar, si no perquè coi, som persones i quan veus que de cop i volta la gent desapareix doncs et preocupa, i mira que la gent per aquí potser va a la seva bola i tal, però vaja no està de més també ser amigables i humans i preocupar-se per la gent , i més sent el tato que es tan participatiu en aquesta web.


:adeu:
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dc. 19 set. 2012, 14:44

kanikazul ha escrit:
Ostres noi, fa un munt de temps que tato no diu res... És molt extrany oi? :huh:

Espero que no li hagi passat res (alguna desgràcia o alguna cosa dolenta :( ). Potser està de vacances però prop de 2 mesos seria potser massa? xDD

Bé si algú sap algo del tato que digui algo, o tato mateix si pots donar senyls de vida, millor , noi, que estem preocupats (almenys parlo per mi, que es mooolt extrany!...) :excl:

pD. i no tant per les sèries que te començades i sense acabar, si no perquè coi, som persones i quan veus que de cop i volta la gent desapareix doncs et preocupa, i mira que la gent per aquí potser va a la seva bola i tal, però vaja no està de més també ser amigables i humans i preocupar-se per la gent , i més sent el tato que es tan participatiu en aquesta web.


:adeu:


Sí, a mí también me mosquea, espero que se esté dando unas bien merecidas vacaciones xD
Del emule tambien estaba desconectado porque un capítulo de mr ajikko no acababa de tener nunca una fuente completa...

Esperemos que esté bien ^^
 
lingolingo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 25 feb. 2011, 23:22

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dv. 11 gen. 2013, 17:51

Efectivmente el senyor Tato ha muerto y nos ha dejado a todos tirados sin ninguna explicacion. Que amo!!!
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

ds. 12 gen. 2013, 09:50

si hijo si, en este foro parece tradicion ya..
Imatge
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants