Anime i manga en català

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 23:47

Nunca está en saber hacer esas cosas. El próximo episodio lo haré mal a posta y sólo subiré la v1 y el parche. Nada de v2 :lol:
Así vas aprendiendo a usar la terminal y los repositorios :profident:
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dt. 03 jul. 2012, 10:41

kanikazul ha escrit:
Suloku, muchas gracias por la info. :) Estaría bien que lo pusieras en el subforo de servcio técnico para mac, igual hay gente como yo que anda pez muy pez (como que hay cosas que no he entendido, ni he hecho jamas como eso del repositorio ni usar el terminal...ni cosas tan técnicas para mi, que soy una patata con la informática).

Aunque por el momento no me veo en necesidad de usar el tema parches. Dios lo quiera ( bueno, dios no, tato25 que es quien pone los capis jejeje :P por favor no te equivoques mucho xDDDD) porque lo veo muy complicado . En todo caso, si me tuviera que poner a ello porque no queda otra opción, intentaría hacer lo que explicas ...posiblemente iria a darte la brasa jajajaja Gracias!!


Mira, he encontrado una version compilada para OSX que parece que solo es el ejecutable (equivalente a un exe de windows)

http://sourceforge.net/projects/xdelta/ ... p/download

Aqui un tutorial introductorio a la terminal:

http://cacharros.wordpress.com/2009/10/ ... e-mac-osx/

La verdad es que esperaba que hubiera alguna interfaz echa para mac, pero me ha costado hasta encontrar los binarios...
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dt. 03 jul. 2012, 13:36

tato25 ha escrit:
Nunca está en saber hacer esas cosas. El próximo episodio lo haré mal a posta y sólo subiré la v1 y el parche. Nada de v2 :lol:
Así vas aprendiendo a usar la terminal y los repositorios :profident:


jajajjajaja Seràs.......... :lol: :lol: maloso!! :lol: tato, sabes de sobra que no es necesario complicarse así la vida, hombre...xDDD Además todavía tengo la v1 del capi 7 (me bajo el parche y ya puedo hacer la prueba cuando quiera , si es que puedo, porque lo dudo xD) :lol: repositorios...madre mía que serán. El nombre me suena a otra cosa que no diré xD

No hagas arrepentirse a suloku de haber puesto ayuda. :profident: Como llegue el dia que tenga que preguntar....En fase "terminal" que le voy a dejar al pobre suloku por calentarle la cabeza! xDDD Que tengo un mac tiger 10.4.11 para más señas , ya me está haciendo algunas cosas raras , 8gb de capacidad tan solo, no puedo meterle más programas ya...

A ver, que sí, entiendo lo que me decís que el saber no ocupa lugar y está bien saber cosas nuevas y eso :xiulant: Pero es que lo que me estás poniendo suloku no entiendo ni papa!!! :><: Me entran los sudores fríos (xD), no entiendo nada, me suena todo a chino mandarín! O_o ay, dios, no me hagais estooooo!! :lol: :lol: :lol:

bueno suloku, cuando quieras, me mandas un mp, me mandas tu msn , decidimos un dia que vaya bien y a traves del msn me vas dando instrucciones para hacer la prueba de como sacar una v2 con una v1 + un parche...Por mi sola soy incapaz :profident:
 
Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

ds. 07 jul. 2012, 11:06

Estat uns dies ausent, però aqui tornu a baixar els capis nous! Moltes gracies tato ;)
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 09 jul. 2012, 12:33

De res Inf3rnus.

Pujat el 08 a DD.

-- dl. 09 jul. 2012, 12:33 pm --

Afegit el 09 a l'emule. Us aclaro que aquest episodi si duia subs per al següent episodi.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (09/99) (MKV)

dl. 09 jul. 2012, 16:29

Gràcies tato!

Una cosa volia preguntar-te, tens per casualitat la bso original d'aquesta serie (Mr. Ajikko - Manpuku Teishoku, amb numero de catàleg KICA-662, 24 pistes en total) ?

Jo l'he aconseguida (del youtube a una qualitat bastant decent). Totes les cançons juntes pesen 78MB, sense comptar els scans del llibret que tinc crec que està sencer, nomes li falta la caratula del darrere).

Però em falta un tema (el track 20).No hi ha forma de trobar aquesta bso sencera amb la cançó nº 20 xD....Sembla ser que el qui va pujar alguna vegada aquesta bso el track 20 estava corrupte, mal pujat i crec que si hi ha alguna cosa per internet el que circula es la bso sense el track 20. Potser no he mirat bé, però es el que he trobat. Però bé si tu la tens o si algun dia la trobes seia genial :profident:

També tinc el manga complet japonès (raw), son 19 volums, i un fansub l'està traduint del japonès al anglès ( no es un fansub espanyol) i van pel volum 3.. El meu anglès es molt bàsic (vaja que no m'entero de quasi res o molt poc), però està bé per tenir-lo i per si algun dia algun fansub de manga el vol traduir de l'anglès al castellà o al català.

Tot això ho dic perque son uns "extres" que per completar el projecte de la serie de Mr Ajikko, jo podria afegir si voleu... tot i que em falti una cançó de la bso...

També estic a la espera si Sheikah em diu algo de l'opening en català a millor qualitat del que es veu en youtube xD

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (09/99) (MKV)

dv. 13 jul. 2012, 01:44

Com vulguis. Tu mateixa. Si ho puges, em pases l'enllaç i ho posaré al primer fil.

-- dv. 13 jul. 2012, 1:44 am --

Pujat el 09.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (09/99) (MKV)

dv. 13 jul. 2012, 11:53

Bé un dia d'aquests pujaré el que tinc de bso i manga...

I gràcies pel nou capi!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

ds. 28 jul. 2012, 19:00

Afegit el 10 a l'emule.

PD: i per mo posar episodi la setmana passada, també el teniu al putlocker.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dl. 30 jul. 2012, 13:19

Gràcies!! Descarregat i vist! Ja estem al 10% de la serie xD
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dl. 30 jul. 2012, 15:25

Doncs sí. Jo, m'agradaria saber d'on van traduir/aconseguir els subs, perquè s'ho inventen tot. L'únic nom correcte que diuen és Youichi. Els noms de la resta de personatges no concorden amb el que diu a l'àudio. :blink:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dl. 30 jul. 2012, 20:19

ostres, fent treball extra al buscar els noms també. Bravo! :yeah: (com dirien a la sèrie xD)

Jo estic baixant el manga traduit a l'anglès...I ara s'han quedat tot just on t'has quedat tu amb l'anime ( al manga correspon al capitol 24 del volum 3). Si vols et puc dir d'on em vaig descarregar el manga, per si et serveix d'alguna cosa..Igualment pujaré el que hi ha de manga en anglès quan acabin amb el volum 3, i a partir d'aquí que la gent si l'interessa que el baixi de la web original
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dl. 30 jul. 2012, 20:53

No només els noms dels personatges, sinó de restaurants, llocs, ingredients, plats preparats... Si t'hi fixes, a l'avanç de l'episdi 9, (estava subtitulat), el títul del 10 era "En Youichi i les sardines al forn", quan vaig fer el 10, no paraven de posar als seus subs que eren espaguetis farcits de sardina, i jo em pregunto, com nassos farceixes els espaguetis?
Spoiler: mostra
Mentre traduïa, em vaig adonar que eren macarrons i no espaguetis.

Ho poso en spoiler per si no l'heu vist encara el 10.

En fi... Paciència.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dt. 31 jul. 2012, 14:26

pro com ho pots confondre? si al audio no deixen de dir "macaroni" xDDD en cuant als canvis d nom si k ho vaig notar en alguna competicio entre 4 restaurants en algun capi dels 1ers, k els noms estaven algo canviats XD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (10/99) (MKV)

dt. 31 jul. 2012, 15:10

Orphen2005 ha escrit:
pro com ho pots confondre? si al audio no deixen de dir "macaroni" xDDD en cuant als canvis d nom si k ho vaig notar en alguna competicio entre 4 restaurants en algun capi dels 1ers, k els noms estaven algo canviats XD

Doncs als subs insistien amb espaguetis.
Sobre els restaurants, al no trobar per internet els seus noms reals, els vaig deixar tal com venien als subs, ja que jo de japo ni faba.

Per això dic d'on nassos hauran tret aquests subs o qui li ha fet la traducció.

L'Ajiou posen que és en Vikon. :blink:
El restaurant d'en Youichi diuen que és el Sunrise Eatery quan és el Hinode. :blink: :blink: :blink:

Resumint, l'unic nom correcte és Youichi, la resta, vés a saber d'on ho han tret.
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants