Anime i manga en català

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dl. 18 juny 2012, 06:27

El terme anou l'accepta aquí http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0175137

-- dl. 18 juny 2012, 6:27 am --

Repujats els 4 primers.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dl. 18 juny 2012, 15:22

si no dic k no, si surt en akests diccionaris sera per algo xD em refereixo k em donava la sensacio k no era correcte, aixi com se sol dir "les estisores" en comptes de "les tisores" i molts exemples mes k podria donar xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dl. 18 juny 2012, 16:13

De fet és una accepatició moderna. Sempre ha estat "nou/nous", però ara també és correcte anou/anous. De fet, havia treballat en un super i un dia, per mala sort :profident: , va aparèixer una profe que havia tingut a l'escola, preguntant-me per una coca d'anous. Jo li vaig mirar amb una cara de :blink: i em va dir:
"Anous, nueces". Li vaig contestar: "No són nous?" i em va dir que també era correcte. I a sobre era la profe de llengua catalana. ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dt. 19 juny 2012, 15:11

k curios jaja no em molesta pas gaire, nomes k no sabia k fos acceptat xD wenu esperant capis amb candel·letes xD sempre men recordo d'un capi k el youichi i la mitsuko es feien un petó accidental xD no recordo el context xD i tinc ganes d recordar com anava el tema XD i tb de veure els futurs arcs, com quan el youichi anava guanyant plakes d colors conforme era mestre d'una especialitat o altra de cuina xD ho recordo vagament xD
Imatge
 
rueiko
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 21 juny 2012, 18:33
Ubicació: Barcelona

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

ds. 23 juny 2012, 18:04

Mare meva, quins records. :plora:

Moltes gràcies.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dg. 01 jul. 2012, 02:35

De res. A veure si acabo el 07 que tinc bastants problemes amb els subs.

-- dg. 24 juny 2012, 7:50 pm --

Afegit el 07 a l'emule.

-- ds. 30 juny 2012, 1:46 pm --

Pujat el 07 a DD i treballant en el 08.

-- dg. 01 jul. 2012, 2:35 am --

Afegit el 08 a l'emule.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dg. 01 jul. 2012, 22:01

moltes gràcies. Descarregat el 7 de DD sense problemes. Com mola la serie jejej :profident: Nomes una coseta, el resum de l'episodi anterior que ve despres de l'opening, els subs estaven en anglès, pero no passa res. Només es un apunt, per si de cas ... :profident:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 09:41

kanikazul ha escrit:
moltes gràcies. Descarregat el 7 de DD sense problemes. Com mola la serie jejej :profident: Nomes una coseta, el resum de l'episodi anterior que ve despres de l'opening, els subs estaven en anglès, pero no passa res. Només es un apunt, per si de cas ... :profident:

Ostres, ni m'havia adonat i això que me'ls repaso.

Ho corretgiré i ho tornaré a pujar.

-- dl. 02 jul. 2012, 1:01 am --

Pujat el patch 07v2.

PD: Pujat també el 07v2 i compartit a l'emule.

Qui tingui baixada la v1, (ja no està disponible), baixeu-se el patch. Qui no, baixeu-se directament la v2.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 12:51

Gràcies tato. Tot i que aixo del patch no se com va ni res...Veig que es un .exe i els .exe no es poden fer servir a mac. exe es nomes de windows. Seria massa molestia que possesis la v2 sencera del capi 7 a DD directament pels que no tenen windows?. ^^u

PD:no es una urgencia es clar, pero be m'agradaria tenir el capi bé sencer. No cal que sigui avui. Em puc esperar. Una idea: si la proxima setmana poses el capi 8 a DD, de pas si poses la v2 del capi 7 (sense patch pels tocawebs dels mac com jo) t'ho agraire de veritat... jajaja ^^u
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 13:39

kanikazul ha escrit:
Gràcies tato. Tot i que aixo del patch no se com va ni res...Veig que es un .exe i els .exe no es poden fer servir a mac. exe es nomes de windows. Seria massa molestia que possesis la v2 sencera del capi 7 a DD directament pels que no tenen windows?. ^^u

PD:no es una urgencia es clar, pero be m'agradaria tenir el capi bé sencer. No cal que sigui avui. Em puc esperar. Una idea: si la proxima setmana poses el capi 8 a DD, de pas si poses la v2 del capi 7 (sense patch pels tocawebs dels mac com jo) t'ho agraire de veritat... jajaja ^^u

El 7v2 ja está pujat i afegit l'enllaç a la primera pàgina. Sobre el patch, és cert que no havia pensat que tens mac, però crec que també es pot explicar. Ara et busco el post on ho explicava.

Aquí

Cito textualment de la seva web:
Usar el parche:
El programa hace el resto automático. Cuando termina después de unos cuantos segundos (depende de tu ordenador, puede tardar hasta un minuto), tendrás el parche listo. El parche es una pequeña aplicación que al ejecutarse en la carpeta donde se encuentra la v1, se aplica automáticamente, generando así la v2.
Los usuarios Linux, pueden extraer el .exe (es un 7-zip auto-extraíble) y aplicar el parche ejecutando v2.sh
Los usuario de Macintosh tienen que aplicar el parche manualmente.


D'això, ni idea.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 17:07

Ostres, perdó, perdóoooo ^^u Havia llegit i mirat malament. Déu meu quin empane tinc segons el dia.... :hal: ^^u :lol: Vaig pensar que la v2 del capi 7 nomes l'havies tornat a posar a l'emule i no vaig veure que també el vas posar en DD ( i mira que està claret xDD) a més del patch...Aixi que moltissimes gràcies per arreglar-ho i a més tan ràpid...!!

Perquè m'he vist que la info que em posaves del programa autopatch no em servia de res, ja que el propi programa està en .exe (xD)i manualment això no està molt clar tampoc xD I estava buscant per internet i no trobava cap programa similar per a mac :><: Estava pensant per esperar-me el que fos amb paciencia per veure la v2 en DD o demanar-li a algú que la baixés de l'emule. Però després he llegit el teu missatge i ja no fa falta es clar.... MOLTES GRÀCIES!!! I perdó per les molesties .... ^^u
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 17:34

De res. Sobre el patch, encara que sigui un exe, és un zip autoextraible, és a dir, es pot descomprimir. Qua s'extrau, hi han el .xdelta i .sh. A lixus executant el .sh aplica el patch, a mac, l'autor diu que s'ha d'aplicar manualment, però ni idea de com es fa.
Per otra part, l'AutoPatch és per crear els patchs, no per aplicar-los.

Pels tres sistemes, win, linux i mac, el patch i la v1 han de ser dins la mateixa carpeta, sinó, dóna error. Si esbrino com s'aplica el patch a mac, t'ho faré saber. :adeu:
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 21:46

Tanto en mac como en linux tendras qeu instalar xdelta3 desde algun repositorio (es un programa en linea de comandos). Para extraer el parche (archivo .xdelta) del exe lo mas facil probablemente sea renombrar el .exe a .7z

Luego puedes probar a ejecutar desde un terminal "sh *.sh" (sin las comillas) al igual que se haria en linux. Donde *.sh variará dependiendo del parche.

Si ejecutar el archivo sh directamente no funciona, tendras que abrirlo con un editor de texto y localizar la linea donde esta el codigo que realmente ejecuta el parche. En el caso del parche del capitulo 7 v2 es esta:

xdelta3 -d -s "(Shinsu)_Mister_Ajikko_07_Ja_tenim_aquí_el_festival_de_ramen_(DVDrip)_(VOSC)_[79ea0052].mkv" "(Shinsu)_Mister_Ajikko_07v2_Ja_tenim_aquí_el_festival_de_ramen_(DVDrip)_(VOSC)_[db090482].xdelta" "(Shinsu)_Mister_Ajikko_07v2_Ja_tenim_aquí_el_festival_de_ramen_(DVDrip)_(VOSC)_[db090482].mkv"


Resumiendo (lo que haria yo si usara mac):

0.- Instalar xdelta3
1.- bajar el parche en .exe
2.- renombrar a .7z y extraer contenido en el directorio donde tengo el mkv v1
3.- Abrir con un editor de texto el archivo sh
4.- Copiar el codigo de parcheo (mirar ejemplo de arriba)
5.- Abrir un terminal, navegar al directorio de los archivos, pegar el codigo de parcheo y ejecutarlo.

Espero que sea de ayuda

Por cierto, creo que es interesante tener en cuenta que aunque (en windows) se ejecute el .exe, se le de que sí y desaparezca el cuadro de dialogo, el archivo v2 tarda bastante en crearse. Una forma de asegurarse que ha acabado (para poder borrar el parche y el v1) es abrir el administrador de tareas. Si vemos un proceso llamado xdelta3.exe es que aun se esta ejecutando el parcheo. En cuanto desaparezca este proceso querra decir que el parcheo se completo (supuestamente con éxito).
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 22:16

Muchas gracias, suloku. :yeah:

Espero que le sirva a kanikazul.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (08/99) (MKV)

dl. 02 jul. 2012, 23:02

Suloku, muchas gracias por la info. :) Estaría bien que lo pusieras en el subforo de servcio técnico para mac, igual hay gente como yo que anda pez muy pez (como que hay cosas que no he entendido, ni he hecho jamas como eso del repositorio ni usar el terminal...ni cosas tan técnicas para mi, que soy una patata con la informática).

Aunque por el momento no me veo en necesidad de usar el tema parches. Dios lo quiera ( bueno, dios no, tato25 que es quien pone los capis jejeje :P por favor no te equivoques mucho xDDDD) porque lo veo muy complicado . En todo caso, si me tuviera que poner a ello porque no queda otra opción, intentaría hacer lo que explicas ...posiblemente iria a darte la brasa jajajaja Gracias!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants