Anime i manga en català

 
Avatar de l’usuari
Pau-kun
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 20 abr. 2017, 21:39

[MEGA] Macross Frontier (Deculture Edition) [01/25] [sub-català]

dt. 22 ago. 2017, 23:15

Imatge

Dades
Resolució: 1280x720 23 fps
Font: Video Original BD japonés
Contenidor: Mkv
Audio: Japonès (VOS)
Subtítols: Català
Format Subs: ASS
Durada: 20 - 30 minuts
Tamany: 900 MB aprox.
Episodis: 25
Share: Descàrrega Directa
Servidor: MEGA
Uploader: Pau-kun
Any: 2008


Sinopsis
En una colònia espacial, una noia somnia en convertir-se en una cantant. Un dia, decideix anar a veure un concert de la seva ídol preferida, no obstant, a mig concert, un enemic misteriós comença a atacar la colònia Macross.
L'Alto, un dels acròbates que formava part de l'event decideix actuar, sense saber encara, que tant terrible pot arribar a ser una guerra.


Abans de començar
[center]Aquesta es la continuació de Macross 7. No és necessari haver vist els anteriors Macross per entendre aquest, no obstant et deixo alguns detalls dels anteriors Macross que estaria bé que sabessis:

MACROSS
Macross era una nau alienigena que els militars van reconstruir i amb la qual van empendre un viatge al espai exterior degut a un error. Després d'aquest succés la Macross es convertiría en una colònia.
ELS ZENTRADI
Són gegants creats per la protocultura (humanos mu listos), per fer la guerra. Per certs succesos les coses es van calmar i prou guerra.
Poden procrear amb humans, de fet la Ranka és mig Zentradi, filla de Zentradi i humà.


Capítols
Capítol 1: Trobada propera
Capítol 2: Persecució extrema
Capítol 3: A les vostres marques
Capítol 4: ...
Pau-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 26 ago. 2017, 00:17, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [MEGA] Macross Frontier (Deculture Edition) [01/25] [sub-català]

dj. 24 ago. 2017, 12:09

:adorar1: gràcies !!

-- Edit --

M'encanta... no es romp d'originalitat... però aquest anime em fa recordar perquè em va començar a agradar l'anime i el manga.

Ànims amb la resta de capítols. Bona feina.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants