Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

[ed2k] [AF] Pale Cocoon

ds. 09 gen. 2010, 11:38

El passat dia de Reis, Animelliure Fansub va publicar l'OVA ペイル・コクーン ("Pale Cocoon") al subfòrum de BitTorrent. Avui la posem aquí pels que preferiu aquest sistema.

Cartell (feu click a la imatge per veure la fitxa d'AniDB):
Imatge

Traducció: Cloud
Correcció: .:MorPheuS:.
Sincronització: Elwe
Edició: Elwe
Karaoke: .:MorPheuS:.
Compressió: .:MorPheuS:.

Sinopsi:

En un futur llunyà, la continuïtat de la història s'ha perdut. El món en ruïnes s'ha estès, el mar i el cel han desaparegut, i el paisatge passat només existeix en els registres excavats a les relíquies.

L'Oficina de Registre d'excavació és una organització responsable d'aquesta tasca. Ura treballa per la 92a oficina. Està absort en els diferents registres i el món en el passat. Riko manté una distància curta per a veure'l i evita observar els registres.

Tothom en aquest món sap que per conèixer el passat significa conèixer la misèria d'aquest món. Un dia, Ura restaura un vídeo estrany.

Captures:

Imatge
Imatge
Imatge

Descàrrega:
ed2k: [AF] Pale Cocoon [CAT] [4B6D52AF].avi  [299.81 Mb]
Imatge
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

Re: [ed2k] [AF] Pale Cocoon

dl. 11 gen. 2010, 23:27

Descarregant! Gràcies nois!!

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

Re: [ed2k] [AF] Pale Cocoon

dv. 26 març 2010, 20:02

Moltes gràcies! La vaig vore l'altre dia, i em va agradar molt. :yeah: A més a més, pel que respecta a la vostra feina, també em semblà notablement bona, molt adequada i integrada amb l'estética de l'OVA (semblarà una bestiesa, pero no havia vist aixó dels subtítols oblicus abans... ^^u, que jo recorde)
En fi, aixó, que moltes gràcies ( i disculpeu si he resultat pedant...) :) :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants