Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
pencho
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 95
Membre des de: ds. 14 maig 2005, 15:12

dt. 22 ago. 2006, 07:55

Pues creo que mi especialidad es la compresion jeje por que hablar en catalan y tal... se y lo entiendo al 100% pero no se escribir xD por mis faltas de ortografia xD
Mas alla de la sombra, existe un mundo que asombra, allare mi propio rumbo si la suerte me nombra. Mas alla del acero y en mi contra el mundo entero... dicen que nunca es tarde para empezar de nuevo.

www.haganenomanga.com
 
Sefirot-VII

dt. 02 gen. 2007, 20:24

Jo m'ofereixu per colaborar, tinc un nivell d'anglès normal i estic estudiant japonés, parlo i se escriure el català.I m'agradaría participar en Fansub
 
monkeydiluffy

dt. 13 març 2007, 19:52

M´agradaria ajudar-vos amb el manga , qualsevol feina del manga em va be ja ke se fer totes.
El meu curriculum:

Raw-Hunter: Heaven-Scanlations
Manga: Naruto Max
Manga: AstroNaruto
Editor: PiratasOP
Editor: AllBlue
Manga: OtakuTeam
Manga: Ninjutsu No Fansub

Espero servir d´ajuda

:yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 13 març 2007, 23:08

Millor envia-li un missatge privat a en pyzzy ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Ruddy

dg. 09 set. 2007, 20:07

A mi m'agradaría ajudar, no enviaré la solicitud fins que no em digueu si os segueix faltant gent. Només se fer les feines de traductor d'anglès i corrector.
De nivell d'anglès tinc el first. Això si, m'agradaría molt apendre a fer les altres tasques.

Així que, m'espero a que em contesteu

Xau :adeu: :adeu:
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dg. 09 set. 2007, 21:12

Gent amb empenta i ganes de treballar sempre és benvinguda. Ara mateix estem preparant l'inici de la temporada, així que és un bon moment per entrar. Fes-la petició per entrar al grup ;).

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 19 set. 2007, 11:33

Doncs jo també m'apuntaré per col·laborar, principalment per fer traduccions i correccions. No és que em sobri el temps, però almenys els caps de setmana i possiblement els dimecres podré ajudar ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miky
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dl. 27 jul. 2009, 14:11

dl. 27 jul. 2009, 14:17

¡Hola!

Soc nou al fórum. i bé.. m'estava preguntant. Aquest apartat segueix viu?
Feia temps que buscava un portal d'anime català, i ara que m'he passejat una miqueta pel fòrum i he vist l'apartat de fansub m'hi he interessat moltíssim.

M'encantaria participar-hi com a traductor, però veig que els missatges són bastant antics, i no se si això va deixar de fer-se o encara es treballa en els fansubs.


Saluts

Edit: No estic del tot segur si aquest es el lloc per preguntar-ho. Si no ho és, demano disculpes anticipades :profident:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 02 ago. 2009, 13:35

La veritat és que el fansub està una mica molt aturat, però no mort, ja té temporades així.

Qui porta el fansub ara és en Cloud, envia-li un mp.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Saik95
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dg. 16 ago. 2009, 18:49
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 18 ago. 2009, 15:51

M'he apuntat.

Estic decidit a col·laborar en tot el que pugui a Fansub.

He enviat PM a Cloud segon el primer missatge, s'ho envio també a en pyzzy?

Gracies.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: Vull col·laborar, que he de fer?

dj. 15 jul. 2010, 01:06

Pyzzy ha escrit:
Predisposició
El fansub és una afició que compartim i per tant s'ha de venir disposat a participar-hi activament, és a dir, t'has de mullar i tirar també del carro i no esperar sempre a que et manin feina. Sense aquesta actitud és molt difícil fer res de bo al fansub, doncs ningú vol perseguir a ningú perquè X estigui fet.

Requisits
L'únic requisit que es requereix per entrar al fansub és ser responsable i tenir constància. En cap moment se us demana que feu grans coses ni molts treballs. El que heu de fer és el que us heu compromés, ja sigui editar un manga, fer una traducció etc... per poc que sigui el que feu ja és una ajuda per poder aconseguir apropar a la gent, series de manga i anime en català, que de moment no estigui projectat que arribin aquí ( sobre aquest temà parlarem més abaix ).


Aquests 2 paràgrafs no els puc asegurar. El que sí porto sota el braç és el DiGi Charat Summer Special 2000 acabat (les 4 OVAs excepte un petit problema de cartells a la nº 4. Alguna "pijadeta" serà que no trobo).


Salutacions

PD: Disculpeu per desaparéixer a la no res del nit al dia. Potser va tenir la culpa d'allò el World of Warcraft (estic en descans ara) i/o els problemes de compressió i timming que tenia amb les OVAs.

PD2: M'agrada més aquest fòrum que l'altre. Ja he vist que el Mad es el Webmaster.
:tux: Imatge :tux:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Vull col·laborar, que he de fer?

dj. 15 jul. 2010, 22:42

Ja t'he contestat per missatge privat. En parlem. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Vull col·laborar, que he de fer?

dl. 19 jul. 2010, 21:46

Hola!! Gràcies per acceptar-me al Animelliure Fansub, ara m'agradaria saber que he de fer més o menys XD :yeah: :profident:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants