Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
4catalonia

dt. 20 juny 2006, 01:25

De conya Pyzzy, menys feina, així no hauré de parar el BT, jajaja. Per cert, i per no desaprofitar l'ocasió volem la 2a! :bleh:

I mad ho deia pq tu sí que ho sabies que hi havia planejades noves versions de certs capítols però hi ha gent que no ho sap, ahir sense anar més lluny li vaig dir al wolf sobre la del monjo i no sabia que hi hauria v2. I clar com algun usuari d'aquests no s'empani i penji el capi feina feta per a res :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 20 juny 2006, 01:30

gage ha escrit:
I per no desaprofitar l'ocasió volem la 2a! :bleh:

M'uneixo a la petició. Lo bo es que de tant temps que fa que la vaig traduir, ja no m'enrecordo de res i no em fara pal veure-la sencera :yeah:

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dt. 20 juny 2006, 08:30

gage ha escrit:
De conya Pyzzy, menys feina, així no hauré de parar el BT, jajaja. Per cert, i per no desaprofitar l'ocasió volem la 2a! :bleh:

I mad ho deia pq tu sí que ho sabies que hi havia planejades noves versions de certs capítols però hi ha gent que no ho sap, ahir sense anar més lluny li vaig dir al wolf sobre la del monjo i no sabia que hi hauria v2. I clar com algun usuari d'aquests no s'empani i penji el capi feina feta per a res :yeah:


un pokito de pofavo.... que jo tb miro aixo, xD no fotis akestes indirectes.
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
4catalonia

dt. 20 juny 2006, 12:20

Era per posar una mostra, i el primer que m'ha vingut al cap ets tu :mrgreen: Però estic convençut que més d'un no ho sap, per exemple no fa gaire em van dir que de TOP volien fer una nova versió dels capis amb coses arreglades, et faria gràcia baixar-la i que al poc temps te la canviin? Crec que fora bo que per alguna banda es digués les sèries com van i si algun capi s'ha de refer, pels que la volen baixar i ja no troben els posts on s'ha parlat de la sèrie :adeu:

P.D: No em digueu que surt a la web del fansub pq la gent no actualitza la feina que ha fet, almenys la gran majoria no ho fa :yeah:
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

dt. 20 juny 2006, 20:11

Acabe de veure el xdcc del forum... molt bona noticia i moltes gracies mad :mrgreen: :bleh: :bleh:

PD: un altre leecher content :juas: :xiulant:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants