Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

cristia4
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 22 abr. 2012, 12:59

Re: [MF] Slam Dunk! Manga Català volums 23 a 31

dl. 22 abr. 2013, 16:02

Una pregunta alguna editorial va tirar endavant el manga de Slam Dunk en català? O només està editat en castellà?
Moltes gràcies! :D

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6238
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 22 abr. 2013, 16:52

Només es va editar en castellà, cristia4.
Imatge

cristia4
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 22 abr. 2012, 12:59

dt. 23 abr. 2013, 01:10

Maki ha escrit:
Només es va editar en castellà, cristia4.

El que em suposava... ens haurem de conformar en castellà. Gràcies Maki :)

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

Re: [MEGA] Slam Dunk! Manga Català volums 23 a 31

dg. 01 set. 2013, 13:00

Com MediaFire l'ha esborrat i l'an demanat, el poso a Mega:

https://mega.co.nz/#!TwoUQKLD!aPSfpHond ... lfRt-e9LWw
Imatge

alaxmo13
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 06 feb. 2014, 08:56

ds. 15 feb. 2014, 18:06

Agraeixo molt l'eforç que heu fet per fer aquest mangas, però si us plau, vigileu les faltes d'ortografia... dificulta la lectura i a mi, personalment, em dol. Si cal us puc ajudar a re-pujar-lo sense faltes :)

Ànims i visca Slam Dunk! :D

I un cop més, merci per pujar-ho!!!!

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 493
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

ds. 15 feb. 2014, 19:07

Hola, disculpeu que m'hi fique. Alaxmo13, em sembla que les faltes d'ortografia a què fas referència es deuen principalment a la manca d'accentuació. Potser m'equivoque, però sembla que el tipus de lletra que s'ha fet servir per a la rotulació no inclou tots els caràcters, ja se sap que les fonts solen estar pensades per a l'anglés, així que l'accentuació, la ç trencada, el puntet (·) de la l geminada, la dièresi de la ï i la ü... no es contemplen. En aquest sentit, i si t'ofereixes a fer de nou la rotulació, caldria buscar un tipus de lletra estil manga amb els caràcters internacionals. Sembla que existeix perquè he llegit alguns mangues que ha tret el fansub Lluna Plena (com ara Bola de Drac SD) i fan servir una lletra manga amb tots els caràcters. Si algun membre del fansub es passa per ací i lligen el fil, potser ens podria dir quina font és o inclús passar-la. Si no, també li la pots demanar. :)

I, per descomptat, que visquen Sakuragi i companyia! B)
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

alaxmo13
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 06 feb. 2014, 08:56

dl. 17 feb. 2014, 14:42

Joanks ha escrit:
Hola, disculpeu que m'hi fique. Alaxmo13, em sembla que les faltes d'ortografia a què fas referència es deuen principalment a la manca d'accentuació. Potser m'equivoque, però sembla que el tipus de lletra que s'ha fet servir per a la rotulació no inclou tots els caràcters, ja se sap que les fonts solen estar pensades per a l'anglés, així que l'accentuació, la ç trencada, el puntet (·) de la l geminada, la dièresi de la ï i la ü... no es contemplen. En aquest sentit, i si t'ofereixes a fer de nou la rotulació, caldria buscar un tipus de lletra estil manga amb els caràcters internacionals. Sembla que existeix perquè he llegit alguns mangues que ha tret el fansub Lluna Plena (com ara Bola de Drac SD) i fan servir una lletra manga amb tots els caràcters. Si algun membre del fansub es passa per ací i lligen el fil, potser ens podria dir quina font és o inclús passar-la. Si no, també li la pots demanar. :)

Sí, en gran part em referia a tema accents, però si és cosa de la font no passa res, és molta feina arreglar-ho. D'altra banda però, m'he fixat en errors de l'estil "tenim que" quan hauria de ser "hem de" i alguns "lo" la qual cosa està mal escrit. Si es pot fer una revisada i arreglar-ho perfecte, sinó es quedarà així amb aquests error, tot i que seria una pena...

Salut!

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 17 feb. 2014, 17:26

Era jove i inexpert...
I sí, la font no permetia accents.
I bé, la serie stà llicenciada per Ivrea i de fet no s'haurai ni de distribuir.
Imatge

Anthyz
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 29 gen. 2014, 21:47

dc. 26 feb. 2014, 13:28

Moltes gràcies per pujar aquests últims volums! La meva parella se'ls va llegir en la seva joventut i sempre me n'ha parlat molt bé. Llàstima que no estiguin tots, ja seria la hòstia :profident:.

Josep8
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 05 juny 2015, 15:21

dv. 05 juny 2015, 20:29

Moltíssimes gràcies!!
Deu haver estat una gran feinada, serà genial poder acabar la història amb les mateixes veus que a l'Anime al cap

Per cert, sabeu si la sèrie del Detectiu Conan es pot trobar a Mega en català??
Gràcies un altre cop :)

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 202
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dj. 02 juny 2016, 10:54

Hola algu del forum que tingues el manga de Slam Dunk en catala, el podria tornar a penjar, siusplau? Gracies!

foratdeladefensa
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 04 des. 2016, 18:44

dg. 04 des. 2016, 18:50

Maki ha escrit:
Com MediaFire l'ha esborrat i l'an demanat, el poso a Mega:

https://mega.co.nz/#!TwoUQKLD!aPSfpHond ... lfRt-e9LWw" onclick="window.open(this.href);return false;

Hola! Pel que sembla han tornat a tirar l'enllaç de MEGA... Si en Maki pogués apareixer per tornar a penjar-lo seria meravellós.

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 98
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33
Contacta:

dj. 07 des. 2017, 18:15

Joanks ha escrit:

A Lluna Plena no Fansub es fa servir sobretot la New Wild Words, no sé si et refereixes a aquesta:

Imatge

Una pena que l'enllaç estigui caigut :( tant de bo algú ho torni a repujar

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants