Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

belen higurashi
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dj. 22 gen. 2009, 20:23

ds. 24 gen. 2009, 17:59

ya pero esque aixo ya hu e provat y esque em surt una especie de peix y o em deixa reproduciro y estan cuasi tots malament perque yo no se baixarmeos per el frilefront yo els necesito per el reprocuctor multimedia si mo explicas pero esque no puc y els vui tenir :plora: si em explicas com van els del la primera pagina... plis

uchy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 466
Membre des de: dv. 04 maig 2007, 16:15
Ubicació: Grand Line (terra desconeguda)
Contacta:

ds. 24 gen. 2009, 19:14

els 20 primers o així estàn en format .ogm i es possible que a causa d'això no els puguis obrir amb el windows media player.
si el vols reproduir instalat el còdeg ogg http://www.xiph.org/dshow/
o descargat el media classic player que ho reprodueix gairebé tot http://mediaplayer-classic.info/es/
en tot cas ficat aquí que es on t'apareixen els còdecs de video i els reproductors més recomanats.
http://forum2.animelliure.net/viewtopic ... =ogm&t=649
Imatge
El poder mes gran que existeix es sense cap mena de dubte el de l'avorriment. Et dona la motivació suficient per a fer coses de les que mai t'hauries cregut capaç

belen higurashi
Usuari
Usuari

dj. 05 feb. 2009, 18:32

¡¡¡¡¡¡¡MOLTES GRACIES UCHY!!!!!(et dius aixi oi) ^^ ^^

belen higurashi
Usuari
Usuari

dc. 18 feb. 2009, 19:39

eske yo et volia preguntar una cosa eske no em cuadra... k no te final inuyasha?
8en el manga si en te pero en el anime??)

uchy
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dc. 18 feb. 2009, 20:10

ni mol menys hi ha 51 volums del manga d'Inuyasha i l'anime es queda al 35.
els fans estan pendents de si es continua l'anime o no, però de moment això es tot el que tenim en català.
Imatge
El poder mes gran que existeix es sense cap mena de dubte el de l'avorriment. Et dona la motivació suficient per a fer coses de les que mai t'hauries cregut capaç

belen higurashi
Usuari
Usuari

dt. 24 feb. 2009, 20:07

doncs en cuan surtin els peinyaras oi? siusplau a una cosa que n ha 56 volumns en el manga no 52 pero no importa peinyals eh? siusplau pero si el manga en te de final y el anime no els sacaran abiat oi?

belen higurashi
Usuari
Usuari

dt. 24 feb. 2009, 20:13

:o me e equivocat vuill dir que els sacaran aviat oi? ames e estat investigan y e trovat que estan pendet per el 2009_2010 de ferlos els capitols restants en una pagina en un apartat del 2001 doncs aveure si es veritat i els puden veura ya :yeah: ames si els penyas cuan surtin molts com yo que li agraden inuyasha t o agrairan molt :lol: pero que sigin en catla e? :jaja: (no t exigeuixo pero esque tinc tantes ganes... ^^u ) dew :adeu:

uchy
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dt. 24 feb. 2009, 20:39

jo ho faria encantat pero daki a k semeteixi en català potser ja tindre fills
Imatge

north_svampfest
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 15 feb. 2009, 00:55

Felicitats

dt. 24 feb. 2009, 21:57

Felicitaaaaaaaas Per pujar-hi, i esforçar-ti. Sou la polla. Gracies per tot ^^

belen higurashi
Usuari
Usuari

ds. 28 feb. 2009, 18:26

jajajajajajajaja no home no exageris tant ^^ el k podriam fer nososaltres els de aket tema de aket forum alguna cosa no? com ecriure una carta o alguna cosa o buscari per internet pero tu sabras mes de informatica k yo segurament :D em sembla k els tindrem k buscar o esperar yo interare preguntari per tots el forums k i trobi y ya os portare noticies e? :jaja: averue que trobo

PD-em sembla k si tots ayudem una mica trovarem alguna cosa avans de que el uchy tingi fills jaja algu sap on viu Rumiko Takahashi?

Usuari2222
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dg. 01 març 2009, 18:12

dg. 01 març 2009, 18:42

Gràcies per la magnífica aportació

belen higurashi
Usuari
Usuari

dc. 04 març 2009, 16:03

e trubat una cosa ^^ em sembla k no ens valdra de res pero.... ^^u ^^u e trobat un video al youtube en el k rumiko taahashi y uns altres trabayaben en el anime dels nous capitols y me an dit k en youtube i ha el famos capitol 168 pero yo diria k es un ova y ames no hi es en catala pero no mo ho cteec gaure no ho e mirat encara :profident: (eske en cuan me e enterat de aixo e vngut aki a portarvos akesta informacio) ¬¬ pero ara u vaug a mirar dew

belen higurashi
Usuari
Usuari

dj. 05 març 2009, 12:44

HOLA NOIS!!! MIREU EL K E TROBAT
aquesta informacio la e sacada del yahoo respuestas pero esta la informacio en castella :profident: a y el famos capitol 168 yo creec que es fal pero no ho se segur
vet aki la informacio ^^

inuyasha esta compuesto por :huh:

167 capitulos del anime
4 peliculas
558 capitulos de manga
1 OVA que se estreno en japone el pasado 30 de julio(aun no disponible por internet llamada KUROI TESSAIGA

las peliculas son 100%independientes del anime, no dan un final ok,lo que tienes que hacer es leer el manga y te doy las equivalencias

EL ANIME DE INUYASHA(167 capitulos) equivalen a 356 del manga(TOMO 36) DEL MANGA, ASÍ QUE DE AHÍ AL 558 (CAPITULO FINAL TOMO 56) TODO ES NUEVO!!asi que tienes que empezar a leer del capitulo 357 tomo 36

DE AQUI LOS DESCARGAS

http://beta.mcanime.net/foro/viewtopic.p...

O VER ONLINE

http://www.mangasama.com/manga/inuyasha/

Y POR ULTIMO PARA EL 2009 HABRÁ LA SEGUNDA PARTE DE INUYASHA!!!!!!!!!!!!! DECLARÓ RUMIKO TAKAHASHI, YA QUE ELLA DIJO QUE AL TERMINO DEL MANGA EL ANIME CONTINUARA!!!!!!!!!!

pablotill
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dv. 06 març 2009, 12:55

[DD] INUYASHA Llistat d'Episodis (167/167) [COMPLETA]

dv. 06 març 2009, 12:57

Tinc problemes amb els episodis 166-167 ja qee els enllaços de gygasize posen q no existeix l'arxiu y els altres quan els extraeixo em posa error.

uchy
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 06 març 2009, 21:08

oks dons torno a pujar els episodis que crec que amb les presses vam fer una mica malament les particions de l'ultim (trigaran un o dos dies).
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants