Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

dl. 12 gen. 2009, 21:22

Gracies danyingcs :yeah:

viktor104

dj. 15 gen. 2009, 19:05

Gracies :yeah:

danyingcs
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 180
Membre des de: dt. 16 maig 2006, 09:19
Ubicació: Castellón de la Plana

dj. 15 gen. 2009, 21:42

Gracias a vosotros por agradecermelo. Siempre gusta leer comentarios asi. Tan solo he hecho que tengais disponibles más rapidamente los capitulos que en su dia se subieron por el emule. Asi que compartirlos tb por el emule y habra mas fuentes. Saludos¡¡¡¡

idam
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 17 gen. 2009, 00:24

ds. 17 gen. 2009, 00:43

OMG! la millor noticia k podria haver llegit. Ara k m'havia entrat nostalgia i volia veure akesta serie i la trobo per DD xD. Moltes gracies als uploaders es una gran aportacio. Pero tinc un dubte, els extres k estas pujant, van tots al l'ultim DVD k sera el k tindra mes espai lliure? si es així, de k serveixen les carpetes extres dels altres dvd? i també tinc curiositat per saber si els openings i endings també es posen a la carpeta extres, pero llavors els capituls es veuen sense opening ni ending, ummm interessant... a veure si em pots respondre.

:adeu:

danyingcs
Arashinchu
Arashinchu

ds. 17 gen. 2009, 14:07

OMG! la millor noticia k podria haver llegit. Ara k m'havia entrat nostalgia i volia veure akesta serie i la trobo per DD xD. Moltes gracies als uploaders es una gran aportacio. Pero tinc un dubte, els extres k estas pujant, van tots al l'ultim DVD k sera el k tindra mes espai lliure? si es així, de k serveixen les carpetes extres dels altres dvd? i també tinc curiositat per saber si els openings i endings també es posen a la carpeta extres, pero llavors els capituls es veuen sense opening ni ending, ummm interessant... a veure si em pots respondre.

Gracias a ti por tus gracias valga la redundancia jajajaja. Mmm cuantas preguntas. A ver intentare contestarte como lo hice yo. Yo me fui bajando los capitulos del emule y los extras y conforme iba completando dvds iba metiendo los extras segun los iba bajando. Y en el ultimo dvd que tiene más espacio libre metí las tres peliculas de Bola de Drac DragonBox que también estoy subiendo de las que se publicaron aqui (en avi).
Puedes aprovechar e ir metiendo los extras en los dvds que vayas grabando o meterlos junto con las peliculas que no se si cabran pero puedes intentarlo.
En cuanto a los openings y endings yo hacia lo siguiente. te habras fijado que los capitulos siguen una numeracion tipo Db-001.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Teparta pues lo que hacia era poner el opening Db-000.Dbox.Karaoke.by Teparta.avi
Db-000a.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Tepartav2.avi
Db-000b.Dbox+Audio Catalan.by bitERROR&bictor_spirit.avi
cualquiera de los tres te valdria y como ultimo capitulo del dvd cualquiera de los endings Db-154a.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Tepartav2.avi
Db-154b.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Teparta.avi
Db-154c.Dbox+Audio Catalan.by bitERROR&bictor_spirit.avi
Db-154d.Dbox+Audio Catalan.by bitERROR&bictor_spirit&Teparta.avi entonces siempre queda en orden y lo tienes todo uno detras de otro.

Espero haber resuelto tus dudas, saludos¡'¡¡¡¡

danyingcs
Arashinchu
Arashinchu

dg. 18 gen. 2009, 13:19

Aqui os dejo la 2º pelicula La Bella Dorment Al Castell Del Mal MOVIE BOX en formato avi. Espero que os guste, un saludo¡¡¡

Db-MovieBox-02+Audio Catalan.by bictor_spirit&Teparta.avi

danyingcs
Arashinchu
Arashinchu

dg. 18 gen. 2009, 21:00

Aqui os dejo la 3º pelicula Aventura mistica MOVIE BOX en formato avi. Espero que os guste, un saludo¡¡¡

Db-MovieBox-03+Audio Catalan.by bictor_spirit&Teparta.avi

viktor104

dl. 19 gen. 2009, 16:30

Gracies :P

Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

dl. 19 gen. 2009, 17:50

Gracies danyingcs :yeah:

idam
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 17 gen. 2009, 00:24

dt. 20 gen. 2009, 23:39

Gracies danyingcs tant per l'upload com per l'explicació xP.

tranks_4
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dg. 11 gen. 2009, 20:04

dc. 28 gen. 2009, 22:25

Tinc un gran dubte :profident:
he començat a descarregar per megaupload jo tambe, pero del mode free. El dubte es el següent: puc utilitzar Jdownloader per descarregar tambe amb el compte premiun aquest, o això s'ha de pagar? I m'imagino que esta clarissim que d'aquesta forma va mes rapid i segur que "free" no?
Moltissimes gracies

tranks_4
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dg. 11 gen. 2009, 20:04

dj. 29 gen. 2009, 13:56

Dubte arreglat ja m'ho estic descarregant, danyingcs el dvd 2 que no posa complet es perque falta pujar el capitol 22 no?

danyingcs
Arashinchu
Arashinchu

dj. 29 gen. 2009, 15:36

si, lo he de resubir ahora cuando pueda. Paciencia y gracias tranks¡¡¡¡

OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dg. 01 feb. 2009, 13:42

El primer de tot, moltissimes gracies. Me la volia baixar des de fa temps per fer un regal i s'em va passar i si no arriba a ser per aquestes DD's no podria haver-ho fet ^^
Peró tinc unes preguntes que potser ja heu respost però no he entès:

-A les caràtules nomes posa extres al dvd 9, ja se que es poden posar en tots els dvd's però a que es refereixen? A les pelis? Les 3 caben dins del dvd 9? I si no son per les pelis tots els extres que hi han caben al dvd 9?

- Desprès el tema openings/endings suposo que s'han de posar a la carpeta de extres del seu respectiu dvd perque no hi ha lloc als capítols oi? xD

- I els demés extres, (que son .cbz i .cbd es faci com es faci suposo que no es poden posar perquè es puguin "veure" en un reproductor de taula normal i corrent oi? U_U

- Per ultim m'agrada saber si els extres que queden (l'arale, guia de personatges i tal) els pujaràs també o no els tens.

Perdo per ser tant puntillos però es que es un regal per un fan molt fan i m'agradaria que quedes perfecte :profident:

Moltissimes gracies per tot i aveure si em pots contestar xD

danyingcs
Arashinchu
Arashinchu

dg. 01 feb. 2009, 19:49

A ver, por turnos :profident:

-A les caràtules nomes posa extres al dvd 9, ja se que es poden posar en tots els dvd's però a que es refereixen? A les pelis? Les 3 caben dins del dvd 9? I si no son per les pelis tots els extres que hi han caben al dvd 9? Yo los extras los fui metiendo segun me los iba bajando en los diferentes dvds y si, se refieren a los extras que estoy subiendo aun. Las 3 peliculas caben en el dvd 9 si no metes todos los extras en este dvd también. Cre que metiendolos te caben las 3 peliculas pero es cuestion de probar :bleh:

Desprès el tema openings/endings suposo que s'han de posar a la carpeta de extres del seu respectiu dvd perque no hi ha lloc als capítols oi? En cuanto a los openings y endings yo hacia lo siguiente. te habras fijado que los capitulos siguen una numeracion tipo Db-001.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Teparta pues lo que hacia era poner el opening Db-000.Dbox.Karaoke.by Teparta.avi
Db-000a.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Tepartav2.avi
Db-000b.Dbox+Audio Catalan.by bitERROR&bictor_spirit.avi
cualquiera de los tres te valdria y como ultimo capitulo del dvd cualquiera de los endings Db-154a.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Tepartav2.avi
Db-154b.Dbox+Audio Catalan.by Picoolo&Teparta.avi
Db-154c.Dbox+Audio Catalan.by bitERROR&bictor_spirit.avi
Db-154d.Dbox+Audio Catalan.by bitERROR&bictor_spirit&Teparta.avi entonces siempre queda en orden y lo tienes todo uno detras de otro
.

- I els demés extres, (que son .cbz i .cbd es faci com es faci suposo que no es poden posar perquè es puguin "veure" en un reproductor de taula normal i corrent oi? U_U No, lo siento, esto está hecho exclusivamente para verlos en el pc. No se pueden ver en reproductores de dvd divx domesticos. Aquí no puedo ayudarte

- Per ultim m'agrada saber si els extres que queden (l'arale, guia de personatges i tal) els pujaràs també o no els tens. Si, por supuesto que van a ser subidos pero entre que bajo los capis de la release de Enhermo de Bola de Drac Z Dragonbox no tengo casi tiempo, pero los ire subiendo tu tranquilo :)

Espero haber resuelto tus dudas. de todas formas apunta mi msn y si tienes alguna me agregas y xarrem. Saludos¡¡¡ Dani

danyingcs@hotmail.com
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant