Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

[DD][MU] Yu Yu Hakusho - OVAs [JAP][Pujant]

ds. 07 març 2009, 11:03

Primer de tot, perdoneu, però el post està escrit en castellà perquè també ho comparteixo en alguns fòrums de parla castellana.
Només dir que aquestes OVA's s'ha vist només al Japó i alguns pocs països asiàtics més. O sigui, per nosaltres, són inèdites. Esperu que en gaudiu.

Como muchos de vosotros sabréis, y muchos de vosotros desconoceréis, existen unas OVAs de Yu Yu Hakusho, las cuáles son prácticamente imposibles de conseguir en buena calidad. Aquí proporciono estas OVAs en una calidad MUY buena. Eso sí, como todo en la vida no todo son maravillas como ya iréis viendo al largo del post.
Y sin más esperas aquí vienen los links:

Este Volumen de las OVAs está formado por documentos de batalla que han protagonizado los personajes durante toda la serie. Finalmente incluye una animación extra. En concreto una entrevista. Ahora la mala noticia: en principio este volumen debería incluir unas entrevistas a los dobladores japoneses de los personajes. Supongo que por youtube se podrían encontrar.

Eizou Hakusho: Ankoku Bujutsukai (Volum 1):
En aquest segon volum continuem amb els documents de batalla dels prsonatges.

Eizou Hakusho: Ankoku Bujutsukai (Volum 2):
Capturas:

Imatge

*Subtítulos para la última parte del vídeo (hay una animación extra por el final). Están traducidos directamente de unos subs en inglés.

[CONTINUARÀ...][/list]
_mogu_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 10 abr. 2009, 13:17, en total s’ha editat 3 vegades.

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1202
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

ds. 07 març 2009, 11:42

ostras por fn las ovas con lo que yo las busque :plora: De donde las conseguiste?
Imatge

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

ds. 07 març 2009, 12:10

Afegits subtítols en català per el primer volum de les OVA's.

HIEI ha escrit:
ostras por fn las ovas con lo que yo las busque :plora: De donde las conseguiste?

Doncs amb molta paciència. Vaig trobar primer una versió d'una qualitat diguem que penosa. Així que vaig anar buscant per pàgines angleses, alemayes i japoneses (amb l'ajuda del traductor de google) fins que les vaig trobar. A l'emule també hi són, i crec que són la mateixa versió que aquesta però només hi ha 2-3 fonts... (si hi arriba).

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

ds. 07 març 2009, 13:10

doncs mil gràcies per tot això. Ficaràs més coses que he vist que possa que continuarà?
Imatge

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

ds. 07 març 2009, 15:01

HIEI ha escrit:
doncs mil gràcies per tot això. Ficaràs més coses que he vist que possa que continuarà?

Sí. Acabo de veure que no he posat tota la informació de les OVA's:
# Eizō Hakusho: Ankoku Bujutsukai (Volum 1): està format per documents de combats de tots els protagonistes. Finalment inclou una animació de pocs minuts inèdita a la sèrie.
# Eizō Hakusho: Ankoku Bujutsukai (Volum 2): el mateix que el primer, inlcoent també una animació extra.
# Eizō Hakusho II: volums dels personatges protagonistes que inclouen vídeos musicals. Cada volum inclou una escena extra. S'inclou:
- Yusuke Volume
- Kurama Volume
- Hiei Volume
- Kuwabara Volume
# Opening Ending Encyclopedia: recopilació dels openings i ending de la sèrie amb escenes extres entre openings i endings.

rukiachan25
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dj. 04 set. 2008, 17:28

dg. 08 març 2009, 01:57

deu meu deu meu,per fi podre saber k diuen *_*(jo si que les he vist els ovas,pero es clar,sense subtitols ni res)
moltes gracies noi....en serio....es per donar petons per on passis :lol:
kina emocioo kina emocio(ho dic tipo arale XD)
per cert,pujaras el "ending enciclopedia"?es que m'agradaria saber que diuen tambe.jo l'he vist pero en japones :(
espero que em contestis aviat i que sigui una resposta afirmativa ^^
fins aviat i de nou moltissimes gracies ;-) :D
editoo: una cosa,la part 3 del ankoku_volum 2 a la hora de descomprimir,em diu k em falta,k no hi ha res per descomprimir........el podries tornar a pujar?es k si no no es pot descomprimir....
y els 2 ultims enllaços tambe estan malament,no estan ni els videos,per favor torna a repujar els 3 ultims enllaços si no es molt demanar
moltes gracies per endavant

DJynx
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dl. 04 feb. 2008, 10:57
Ubicació: Terrassa

dl. 09 març 2009, 15:27

Moltes gracies per aquestes ova's ;)
Imatge Imatge Imatge

black_50
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 330
Membre des de: ds. 21 feb. 2009, 16:49
Ubicació: Aquí i allà...

dl. 09 març 2009, 18:36

Merci per les OVAs ! :adeu:
Imatge

Requiem for a dream...

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 09 març 2009, 20:02

Uala, se m'acumula la feina xD

Entre la sèrie de Star Wars i ara aquests OVAS que fan tanta bona pinta tindré unes setmanetes de descarga total xD

Merci i ja aniré baixant quan pugui :lol:

Nightsirk!!
Imatge

soulhuntervx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dl. 03 abr. 2006, 08:18
Ubicació: Planeta d'en Kaito

dt. 10 març 2009, 14:05

Hem sembla que jo en tinc també aquests ovas, no sé si tots aquests que has posat :huh: Tinc els openings i endings amb una animació extra al començament i tres o quatre resums dels combats i alguna coseta més... hem sembla. Els videos que jo tinc tenen una resolució de 704x528 i es veuen força bé, _mogu_ podries afegir informació tecnica dels teus videos i captures?

Captures dels meus videos:

Imatge
Imatge

DJynx
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dl. 04 feb. 2008, 10:57
Ubicació: Terrassa

dj. 12 març 2009, 03:10

la part 3 del extres esta malament n? El nom del arxiu es: [YYH]Ankoku_Vol2 - 06 Ending and Extras.part3

i hauria de ser: [YYH]Ankoku_Vol1 - 06 Ending and Extras.part3

Això es el nom del .rar pero dins d'aquest tambe posa vol2 en comptes de vol1

p.d: les oves vindran despres n?? perque això son videos extres, que estan bé eh!!

Agur!!
Imatge Imatge Imatge

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

dv. 10 abr. 2009, 12:02

DJynx ha escrit:
la part 3 del extres esta malament n? El nom del arxiu es: [YYH]Ankoku_Vol2 - 06 Ending and Extras.part3

Problema arreglat, se'm va colar un link que no era.
Perdò per la lenta pujada de les OVAs però espero que entengueu que per culpa dels estudis no puc anar més ràpid.

Per cert, l'altre dia em vaig donar compte que de 11.00 a 13.00 és la Happy Hour al megaupload. O sigui que en aquesta franja és com si tinguéssim activat el Premium. Només cal tenir instal·lada la barra "Megatool Bar" (la qual només se'm instal·la bé amb el Internet Explorer) i estar loguejat amb un compte gratis. Si algú no ho sabia espero que li resulti profitós.

rukiachan25
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dj. 04 set. 2008, 17:28

ds. 11 abr. 2009, 16:53

_mogu_ ha escrit:
DJynx ha escrit:

Problema arreglat, se'm va colar un link que no era.
Perdò per la lenta pujada de les OVAs però espero que entengueu que per culpa dels estudis no puc anar més ràpid.

Per cert, l'altre dia em vaig donar compte que de 11.00 a 13.00 és la Happy Hour al megaupload. O sigui que en aquesta franja és com si tinguéssim activat el Premium. Només cal tenir instal·lada la barra "Megatool Bar" (la qual només se'm instal·la bé amb el Internet Explorer) i estar loguejat amb un compte gratis. Si algú no ho sabia espero que li resulti profitós.

perdona una cosa,pero encara esta malament el link,mel he tornat a baixar y em diu encara lo mateix,em diu: "! Error de CRC en Ankoku_Vol1 - 06 Ending and Extras.MPG. El fichero está dañado"tornal a pujar si no es molt demanar,en serio
gracies per endavant n_n

alvaro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 16:19

dg. 03 maig 2009, 21:13

gracias muy buenas las ovas de esta gran serie

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dl. 13 jul. 2009, 11:31

Buenas! acabarás de poner las ovas que faltaban o se canceló el proyecto?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants