Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 15 jul. 2009, 16:46

vilarone ha escrit:
Em van dir que farien fins el 340 aixo son cinc setmanes i lo que queda daquesta, mes o menys a finals d'agost

Perfecte :yeah:

Nightsirk!!
Imatge

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dc. 15 jul. 2009, 20:09

Xombie
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dg. 01 març 2009, 19:25
Ubicació: Girona (més o menys)
Contacta:

dc. 15 jul. 2009, 22:31

Moltíssimes gràcies per anar penjant els capítols, que sapigueu que me'ls baixo tots d'aquí.

Però tants mesos esperant perquè sortissin els nous i només arribaran al 340? No em quadra.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dj. 16 jul. 2009, 03:11

Xombie ha escrit:
Moltíssimes gràcies per anar penjant els capítols, que sapigueu que me'ls baixo tots d'aquí.

Però tants mesos esperant perquè sortissin els nous i només arribaran al 340? No em quadra.

Que jo sàpiga, apart dels japonesos, el k3 és l'únic canal que ha comprat els drets fins a Enies Lobbys i ara han comprat els drets fins al inici de Thriller barck aixi que no entenc com no et quadra.

Actualment al japó estan treient els episodis que van del 405 al 410 aixi que tenir en català fins al 340 ho trobo força positiu.

Pensa que comprar els últims episodis deu sortir força més car que no els primers aixi que semblaria normal que de moment hagin comprat un pack de 50 episodis fins al 340 que a més a més, coincideix amb l'inici d'una nova saga aixi que no deixen la sèrie penjada a la meitat com va passar l'any passat amb els combats d'Enies Lobbys.

Nightsirk!!
Imatge

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 19 jul. 2009, 09:16

Aquí us deixo els últims capítols de la setmana:

313 - http://www.megaupload.com/?d=S9KS8QA8
314 - http://www.megaupload.com/?d=TBELPQZH
315 - http://www.megaupload.com/?d=LQXISRLM

Salut!! ;-)

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 19 jul. 2009, 10:20

Grácies Xelai, ja que cap d'aquests episodis he pogut veure aquesta setmana.

El 313/314 i 315 eren els que sortien cobby/helmeppo i es zanjava el tema ussop no?

A descarregar :profident:

Nightsirk!!

PD: Que li ha passat a la web aquets dos últims dies? A mi no em deixava entrar...
Imatge

Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

dg. 19 jul. 2009, 21:11

Nightsirk ha escrit:
Xombie ha escrit:

Que jo sàpiga, apart dels japonesos, el k3 és l'únic canal que ha comprat els drets fins a Enies Lobbys i ara han comprat els drets fins al inici de Thriller barck aixi que no entenc com no et quadra.

Actualment al japó estan treient els episodis que van del 405 al 410 aixi que tenir en català fins al 340 ho trobo força positiu.

Pensa que comprar els últims episodis deu sortir força més car que no els primers aixi que semblaria normal que de moment hagin comprat un pack de 50 episodis fins al 340 que a més a més, coincideix amb l'inici d'una nova saga aixi que no deixen la sèrie penjada a la meitat com va passar l'any passat amb els combats d'Enies Lobbys.

Nightsirk!!

Exactament! Encara podem donar gracies que buidin la butxaca comprant els drets d'emisió dels capitols actuals.
Jaja hem de presumir de tindre els capitols doblats al català juntament després dels japonesos B)

Pero bueno actualment amb la merda que tenen de programació... :(
Abans en els meus temps (fa tres o quatre anys XD) era per estar cada hora mirant el K3 jaja, Slam Dunk, Kochikame, Fushihi Yuugi, Yu Yu Hakusho, Ranma, Shin Chan, Love Hina, Dr Slump, Fruits Basket, Inuyasha etc etc etc.... Quins moments més bons davant la tele :plora:

PD: Que per cert, per l'Octubre o Novembre TVC afageix un canal nou exclusiu per el Super 3, aixi que pretenen fer, deixar únicament el 3XL en el K3?? Espero que ho sapiguen aprofitar amb la incorporació d'alguns clàssics d'abans

:adeu:

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 19 jul. 2009, 21:39

Eragon ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Xombie ha escrit:

Nightsirk!!

Exactament! Encara podem donar gracies que buidin la butxaca comprant els drets d'emisió dels capitols actuals.
Jaja hem de presumir de tindre els capitols doblats al català juntament després dels japonesos B)

Pero bueno actualment amb la merda que tenen de programació... :(
Abans en els meus temps (fa tres o quatre anys XD) era per estar cada hora mirant el K3 jaja, Slam Dunk, Kochikame, Fushihi Yuugi, Yu Yu Hakusho, Ranma, Shin Chan, Love Hina, Dr Slump, Fruits Basket, Inuyasha etc etc etc.... Quins moments més bons davant la tele :plora:

PD: Que per cert, per l'Octubre o Novembre TVC afageix un canal nou exclusiu per el Super 3, aixi que pretenen fer, deixar únicament el 3XL en el K3?? Espero que ho sapiguen aprofitar amb la incorporació d'alguns clàssics d'abans

:adeu:

Això ja s'ha comentat a l'apartat anime manga però pel que es veu al octubre el k3 desapareix i només hi haurà un programa anomenat Super 3, o sigui, una merda de les groses.

Nightsirk!!
Imatge

Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 19 jul. 2009, 22:07

Desapareix?? pero que foten els de TVC?? que s'han fumat aquests tius...

Bueno la que es liarà, amb els fans ultraradicals del K3 que no els hi pasi ree com sel's hi ocudeixi treure'l ¬¬

Jo soc el primer en plantarme davant de TVC i no mourem d'allà fins que no em tornin la seció 3XL XD

Super 3... la mare que els va parir! :mani:
Eragon l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 19 jul. 2009, 22:23, en total s’ha editat 1 vegada.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 19 jul. 2009, 22:21

Eragon ha escrit:
Desapareix?? pero que foten els de TVC?? que s'han fumat aquests tius...

Bueno la que es liarà, amb els fans ultraradicals del K3 que no els hi pasi ree com sel's hi ocudeixi treure'l ¬¬

>Si, si. Jo quan ho vaig llegir per primer cop tbé vaig pensar algo semblant, però només t'has de fixar en les sèries que posen pel 33 per veure que cada vegada la cosa va a pitjor.

Si treiem els nous episodis de OP, Bo-bobo i Detectiu Conan (repetida com els Simpson, o sigui, fins a l'infinit) que queda de sèries manga interesants? Doncs res ja que després hi ha les sèries del Super 3 infantils, però de manga només res.

Aixi que si a l'octubre el 3xl desapareix, la meva pregunta és evident: Les sèries mangues del 3xl tbé desapareixeran?

En fi.
Imatge

Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dg. 19 jul. 2009, 22:30

Pero tiu no poden fer aixo... que serà de One Piece, Bobobo, Detectiu Conan, Yu Yu Hakusho...

Es molt simple el que han de fer, les merdetes aquestes que foten del ninja aquest hatori i bruixetes i coses d'aquestes fora que els nens d'avui en dia ja no son tan infantils, el temps pasa i la societat cambia d'aires... i anar ampliant la secció anime, que TVC manté bones relacions amb Japó joder que es mullin una mica en incorporar noves series o sino pensar de comprar de nou els drets dels clàssics...

Pero bueno esperem que la secció anime no es vegi implicada

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 20 jul. 2009, 15:52

En referència aquest tema, no és per donar esperances, però pel que m'han comentat (tinc un bon amic que treballa a TVC) que el canal K3/300 en principi no desapareixerà, continuarà emetent (és el que es diu per TVC). El que si que passarà és que es crearà un canal nou que és el canal Club Super 3, a on de 7h a 21h. s'emetrà tot el contingut infantil que s'emetia pel K3.

Si continuaran fent el 3XL o no, i tot el que el programa comporta, ja no us ho puc dir, tot i que espero que no fagin la gran tonteria de no fer-ho.

Així que ja ho veurem.

Salut!! ;-)

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 20 jul. 2009, 16:08

xelai ha escrit:
En referència aquest tema, no és per donar esperances, però pel que m'han comentat (tinc un bon amic que treballa a TVC) que el canal K3/300 en principi no desapareixerà, continuarà emetent (és el que es diu per TVC). El que si que passarà és que es crearà un canal nou que és el canal Club Super 3, a on de 7h a 21h. s'emetrà tot el contingut infantil que s'emetia pel K3.

Si continuaran fent el 3XL o no, i tot el que el programa comporta, ja no us ho puc dir, tot i que espero que no fagin la gran tonteria de no fer-ho.

Així que ja ho veurem.

Salut!! ;-)

Ojalá segueixin fent el k3 per la TDT, seria un puntás.

Ara bé Xelai, quan els canals analogics desapareguin a bcn (dintre d'un any com a molt) que passarà amb el k3/300? Seguiran fent el 3xl en un cas o passarien a fer club super 3 tot el dia?

Espero que si arribem a aquest extrem es crein dos canals o es divideixi l'horari pk sino quina putada de les groses que jo no vull més club super 3 ja xD

Nightsirk!!
Imatge

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 20 jul. 2009, 16:47

Nightsirk ha escrit:
xelai ha escrit:

Així que ja ho veurem.

Salut!! ;-)

Ojalá segueixin fent el k3 per la TDT, seria un puntás.

Ara bé Xelai, quan els canals analogics desapareguin a bcn (dintre d'un any com a molt) que passarà amb el k3/300? Seguiran fent el 3xl en un cas o passarien a fer club super 3 tot el dia?

Espero que si arribem a aquest extrem es crein dos canals o es divideixi l'horari pk sino quina putada de les groses que jo no vull més club super 3 ja xD

Nightsirk!!

En principi s'ha de crear un canal on només emetran continguts del club super 3, i mantenir el K3/300. Ara bé, si el 3XL l'emetran pel K3 o pel club super 3, ja no se que dir-te. Lo normal és que ho fessin pel K3.

En resum, saps qui és el problema, que ni ells mateixos saben el que faràn. Així que ens tocarà esperar i resar per a que puguem seguir gaudint de series com One Piece, i d'altres.

Salut!! ;-)

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dt. 21 jul. 2009, 15:00

Avui, demà i demà passat fan episodis de "relleno". Jo diria que vaig veure els dos últims: Un del Zoro i un altre de Luffy i bueno, més enllà de ser per omplir almenys són distrets.

Després d'aquest 3 ja ens centrem amb al nou vaixell, el tema ussop, tema franky i molts altres temes :P

I després d'això nou opening i una saga de relleno.

I per acabar thriller barck justament aqui és on s'acabará OP al k3, però fanan molt poquet de thriller barck aixi que us tornaran a deixar amb la mel a la boca xDDD

Nightsirk!!
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants