Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dc. 22 jul. 2009, 14:06

Podrieu passar el link de descarga dels capitols posteriors a 315? Que es varen esborrar pel problema del servidor :plora:
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dc. 22 jul. 2009, 14:35

Lizarus ha escrit:
Podrieu passar el link de descarga dels capitols posteriors a 315? Que es varen esborrar pel problema del servidor :plora:

Falten el 316 i el 317 corresponents a aquest dilluns i dimarts passat, però encara no s'han penjat.
De seguida que els tinguem convertits els penjarem.

Salut!! ;-)

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dc. 22 jul. 2009, 18:14

xelai ha escrit:
Lizarus ha escrit:

Falten el 316 i el 317 corresponents a aquest dilluns i dimarts passat, però encara no s'han penjat.

Salut!! ;-)

Ams, em sonava que ja havien estat penjats. Perdona doncs per presionar absurdament :bleh:
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3742
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 22 jul. 2009, 21:09

Lizarus ha escrit:
xelai ha escrit:
Lizarus ha escrit:

Salut!! ;-)

Ams, em sonava que ja havien estat penjats. Perdona doncs per presionar absurdament :bleh:

Que familia: Us ha agradat l'episodi d'avui veient com el Zoro feia de "niñera"?? xDDDD

Jo no l'he vist en cat avui però reconec que en japo em va fer força grácia :lol:

Un més i entrem amb minisaga ACE (si no vaig errat).
Imatge

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dc. 22 jul. 2009, 21:40

Per fi, algo interessant. No dic que no estiguin bé aquests episodis, però no tenen res d'emocionant. és com vas comentar Nightsirk, per omplir.

Per cert, en Vilarone, ara fa dies que no respira... Se'ns acumula la feina!!! :profident:

Salut!! ;-)

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dc. 22 jul. 2009, 21:44

Bastant ximple com tants altre de One Piece. Almenys no són tan exagerats com aquells capitols que recorden el seu passat i els seus objectius centenars de vegades. Aquesta sèrie em fa recordar el triple d'en Hisashi Mitsui de Slam Dunk o tantes altres situacions d'Oliver i Benji.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dc. 22 jul. 2009, 22:26

Lizarus ha escrit:
Bastant ximple com tants altre de One Piece. Almenys no són tan exagerats com aquells capitols que recorden el seu passat i els seus objectius centenars de vegades. Aquesta sèrie em fa recordar el triple d'en Hisashi Mitsui de Slam Dunk o tantes altres situacions d'Oliver i Benji.

Quanta raó qu tens tiooooooo!!!!!

Xelai, era fàcil comentar-vos els episodis al igual que ho podria haver fet el Maki o qualsevol altre que els hagues vist.

Personalment no tinc massa cosa a dir, el d'ahir el vaig veure començat i el d'avui no l'he vist en cat però com ja vaig veure fa 3 estius (quan va sortir al japó) no és res més de l'altre món i el de demà igual, per passar l'estona bé però res més :yeah:

Com deia la minisaga de Barbanegra (recordeu qui és?) i Ace (germà de Luffy) no trigarà en aribar però no recordo si anava abans o després del nou vaixell de la banda aixi que ja veureu.

El que si que us puc dir és que a partir del divendres els episodis tornen a seguir el manga i l'argument es torna a posar momentaniament interesant, fins que al cap de poc tornin a haber episodis de relleno...i després podreu veure l'inici de Thriller Barck, una saga que us deixarà amb la mel a la boca al igual que va passar amb Enies Lobbys quan van aturar la programació al episodi 290.

Nightsirk!!
Imatge

vilarone
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dt. 16 juny 2009, 04:14

dj. 23 jul. 2009, 00:07

Ja torno a estar operatiu!!!! :profident:
Ja estic penjant els episodis que falten pujar, perdoneu que tenia molta feina
Entre el mati i el migdia de dema dijous ja estaran penjat.

Mira que quan hi ha mes activitat al post jo no podei ser ^^u

albert83
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: ds. 02 maig 2009, 16:43

dj. 23 jul. 2009, 08:42

Ei heu vist la noticia ? A partir de l´1 d´agost diuen que faran doble episodi aixi que si ara hi ha feina a penjar el diari imagineu-vos despres que en vindran 2 de cop jajajajaja ;)

neusestel
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dt. 24 juny 2008, 18:52

dj. 23 jul. 2009, 12:05

Gracies x pujar aquests nous episodis de One Piece, eske últimament no estic a casa ni quan ho fan ni quan ho repeteixen :P i x mi One Piece es de les millors series que estan fen en aquests moments

:adeu:
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dj. 23 jul. 2009, 16:59

albert83 ha escrit:
Ei heu vist la noticia ? A partir de l´1 d´agost diuen que faran doble episodi aixi que si ara hi ha feina a penjar el diari imagineu-vos despres que en vindran 2 de cop jajajajaja ;)

:o :o :o

Doncs no ho sabia.

Me'ls tindré que baixar d'aqui perqué al estar gairebé tot l'agost fora poca cosa podré veure xD

Això vol dir que si fan 2 episodis al dia, a mitjans d'Agost s'acarabà la retransimisó de OP.
Imatge

albert83
Ishinchu
Ishinchu

dj. 23 jul. 2009, 19:37

correcte si en fan 2 diaris i tal i com havien dit deixaran la serie al 340 a mitjans d´agost, tot i que es una llastima que voleu que us digui, imagino que d´aqui a que tornin a seguir amb episodis nous hauran de pasar 1 any o 2 :____

A no ser que ens alegrin una mica als que seguim la serie i els donem audiencia i tinguin traduits=comprats mes capituls cosa poc segura.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dv. 24 jul. 2009, 00:32

albert83 ha escrit:
correcte si en fan 2 diaris i tal i com havien dit deixaran la serie al 340 a mitjans d´agost, tot i que es una llastima que voleu que us digui, imagino que d´aqui a que tornin a seguir amb episodis nous hauran de pasar 1 any o 2 :____

A no ser que ens alegrin una mica als que seguim la serie i els donem audiencia i tinguin traduits=comprats mes capituls cosa poc segura.

Fins d'aqui 2 anys no comptis amb capítols nous, més que res perqué ara a japó van pel 410 o por ahi aixi que els episodis del 340 cap al 400 segur que són cars.

I l'altre tema encara és si els drets dels episodis estan a la venta, bueno, nose ben bé com va, però diria que s'han de comprar uns drets o algo no?

I després una última cosa: Ara volen fer el canal aquest club super 3 ditxos, o segueix per la TDT fent el 300/k3 o sen's acaba el anime...jo només ho comento :xiulant:

Nightsirk!!

PD: 1600!!
Imatge

vilarone
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dt. 16 juny 2009, 04:14

dv. 24 jul. 2009, 08:58

Actualitzat fins el dia d'avui ( del 316 al 319) la majoria son de relleno pero el seguent ja es normal. Disfruteu i salud.

Si algu ho sap, a partir de quin dia exacte comensen a fer doble episodi i de quina a quina hora????

albert83
Ishinchu
Ishinchu

dv. 24 jul. 2009, 19:28

a partir de l´1 d agost !
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7