Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1826
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

[DD-MU] (13/13) I My Me Strawberry Eggs (DVDRIP-CAT-CAST)

ds. 13 feb. 2010, 00:25

Imatge

Sinopsis:

L'Hibiki no té feina ni diners. Si no paga el lloguer, la mestressa del pis on viu convertirà el seu gos en brou. Per solucionar els seus problemes, l'Hibiki haurà de fer-se passar per dona... Què és aquesta bogeria?

Ficha Técnica:

Video: DVDRIP
Format: AVI
Resolució: 640x480
Codec Video: H.264
Codec Audio: Lame MP3 128 Kbps /CBR / Estereo
Idioma: Català - Castella
Tamany: 200 - 300 mb

Capitols:

I My Me Strawberry Eggs 01 - 1ª Classe El primer pintallavis a la desesperada [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 02 - 2ª Classe A correcuita amb l'ombra d'ulls prohibida [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 03 - 3ª Classe El coloret màgic egoista [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 04 - 4ª Classe La delicada base d'ulls [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 05 - 5ª Classe La perillosa crema base de somni [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 06 - 6ª Classe Un trencaclosques de vidre de maquillatge [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 07 - 7ª Classe Els tons facials de color anhel [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 08 - 8ª Classe La rebelio dels nois de l'arrissador de pestanyes [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 09 - 9ª Classe L'esclat de llavis sexys d'una nit d'estiu [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 10 - 10ª Classe La paleta de l'amor atónita [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 11 - 11ª Classe La fragancia d'un cor que s'encamina cap a la edat adulta [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 12 - 12ª Classe La crema netejadora dels enganys traumàtics [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
I My Me Strawberry Eggs 13 - 13ª Classe Una promessa de futur sense maquillatge [DVDRIP] [DUAL] [CAT-CAST] by osky
oSkY l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 17 feb. 2010, 19:08, en total s’ha editat 13 vegades.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: [DD-MU] (01/13) I My Me Strawberry Eggs (DVDRIP-CAT-CAST)

ds. 13 feb. 2010, 01:46

Mare mia que sinopsis mas rara!!! Habrá que ver que es esto porque me tiene desconcertado.

Merci Osky!!!
Imatge

tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 357
Membre des de: dl. 07 des. 2009, 19:55

Re: [DD-MU] (01/13) I My Me Strawberry Eggs (DVDRIP-CAT-CAST)

dl. 15 feb. 2010, 11:14

Graciias osKY! =D si no hubiera sido por el MP que me acabas de enviar no me habría dado cuenta!! xD

Te lo agradesco muchisimo!! =) Bajando el primer capitulo ^^

Edit: ya he visto los cuatro capitulos (el 4 me ha dado mucha pena xD), geniiales osKY! =D Con muy buena calidad y de todo!! esperando el 5! =P
Imatge

Tinent Serguei Andropov del grup d'Operacions Especials de Rozenkreutz. A data d'avui, t'allibero dels teus deures com a soldat. Moltes gracies per tot Andropov.

Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

Re: [DD-MU] (04/13) I My Me Strawberry Eggs (DVDRIP-CAT-CAST)

dl. 15 feb. 2010, 20:47

Aquesta me la baixo, la vaig veure en el seu dia quan la van estrenar i em vaig quedar sense veure l'últim capitol per culpa del VHS xD

Gracies!
Imatge

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dl. 15 feb. 2010, 22:10

Risck ha escrit:
em vaig quedar sense veure l'últim capitol per culpa del VHS xD

Doncs no et vas perdre res, perquè l'últim capítol era una presa de pèl.

Risck
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 16 feb. 2010, 10:59

tesa ha escrit:
Risck ha escrit:

bé, tampoc és que la resta de la serie fos per tirar coets, era, quan menys, curiosa. :lol:
Imatge

tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2010, 13:22

tesa ha escrit:
Risck ha escrit:

Doncs a mi hem va agradar l'ultim capitol ¬¬ va ser una mica trist pero bueno xD

osKY cuando tengas el 5 me avisas vale? =P
Imatge

Tinent Serguei Andropov del grup d'Operacions Especials de Rozenkreutz. A data d'avui, t'allibero dels teus deures com a soldat. Moltes gracies per tot Andropov.

tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2010, 14:31

oSkY ha escrit:

me has alegrado el diia =D Mi sueño es tener este anime completo, y por fin, al cabo de muchos años, lo podré tener!! =D

Bajandoo!!
Imatge

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 16 feb. 2010, 14:34

tidu96 ha escrit:
oSkY ha escrit:

me has alegrado el diia =D Mi sueño es tener este anime completo, y por fin, al cabo de muchos años, lo podré tener!! =D

Bajandoo!!

y k lo digas! me dijo mi primo k la emitieron aki en el 2003! yo la vi cuando la emitieron pero no me acordaba k fuera hace tanto! jajaja

tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2010, 15:10

oSkY ha escrit:
tidu96 ha escrit:
oSkY ha escrit:

Bajandoo!!

y k lo digas! me dijo mi primo k la emitieron aki en el 2003! yo la vi cuando la emitieron pero no me acordaba k fuera hace tanto! jajaja

Yo si que me acuerdo, tenía uns 6 o 7 años... y hacian un capitulo cada Jueves, por eso duró tanto xD
Que recuerdos esos años ='( Ahora no hacen nada de bueno (exceptuando Blue Dragoon, Conan i Inuyasha) =P

Me falta poco para descargarlo, que suerte que ahora me vaya rápido, ya tengo ganas de verlo xD!

Edit: Ahora entiendo porque hace unas 3 semanas cuando vi el opening me puso a llorar, xD! 7 años son muchos =S

Edit 2: Ya he visto el capitulo, felicidades osKY =D Ha estado muy bien, este ha sido uno de los episodios que siempre me he acordado xD
Imatge

Risck
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 16 feb. 2010, 15:19

tidu96 ha escrit:
Yo si que me acuerdo, tenía uns 6 o 7 años... y hacian un capitulo cada Jueves, por eso duró tanto xD
Que recuerdos esos años ='( Ahora no hacen nada de bueno (exceptuando Blue Dragoon, Conan i Inuyasha) =P

Doncs si no em falla la memoria aquesta no va ser la primera emició, ja l'habien fet més o menys un any avans als caps de setmana quan també hi habia 3xl.
Imatge

tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2010, 15:26

Risck ha escrit:
tidu96 ha escrit:

Doncs si no em falla la memoria aquesta no va ser la primera emició, ja l'habien fet més o menys un any avans als caps de setmana quan també hi habia 3xl.

Tens raó, pero he volgut dir que hi havia una vegada que hoo feien un cop cada dijous xD no m'he explicat bé... u.u
Imatge

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 16 feb. 2010, 15:26

Risck ha escrit:
tidu96 ha escrit:

xD puede ser, la verdad eske no me acuerdo tanto por k no es una serie k me dijera mucho pero bueno en su tiempo la vi y mira no stubo mal... xDD weno intentare k mañana ya esten subidos el resto de capitulos k kedan :bleh: :yeah:

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dt. 16 feb. 2010, 19:44

oSkY ha escrit:
Risck ha escrit:
tidu96 ha escrit:

xD puede ser, la verdad eske no me acuerdo tanto por k no es una serie k me dijera mucho pero bueno en su tiempo la vi y mira no stubo mal... xDD weno intentare k mañana ya esten subidos el resto de capitulos k kedan :bleh: :yeah:

Bravo Osky!!! Tu como siempre con el petardo detras, jajaja!!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants