Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 69

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1826
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [DD] MegaPost One Piece 1-336(DVD-Rip/HDTV) + Nous Episodis!

dj. 25 feb. 2010, 22:03

lizaon ha escrit:
tiu, OSKY i tu tambe REDYCK sou els millors esteu acoseguint lo impossible,
moltes gracies espero k acabeu els que keden del prinssipi, i els del final tambe jaja. :profident:
en tot cas anims que ja en keden pocs. (al principi, al final.........potser s'hacabara al capitol 1000 :juas: qui sap) :yeah:

jaja, de echo lo k dijo ODA al ver k la serie ah tenido tanto exito es k ara otros 400 capitulos, asi k tenemos one piece para largo!!

bueno keria decir k ya tengo casi todas las raws de los capitulos k faltan bajadas, faltan muy pokas para bajar asi k podremos tener todos los capis k faltan para tener todo lo k ay en dvdrip, sinceramente me puse ah hacer estos capis por k como vi k aun no staban echos digo pos ya k el winny me tira dpm me bajare las raws, bien por k son en avi pero lastima k sean en WMV9 el codec y ay discos duros multimedia y dvd's k leen avi k no acaban de leer ese codec pero bueno mientras se pueda ver en el ordenador no ay ningun problema xD, si puedo para mañana subire los capitulos de la ballena laboon k son solo 3, y luego ya tocara whiski peak k ya tengo todas las raws.

salut! :profident:

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dj. 25 feb. 2010, 22:14

Bones a tots!

Tinc un problemet amb els àudios dels episodis 337 i 338, quan els reprodueixo hem sonen les dues pistes d'àudio a la vegada, i per molt, que intenti desconnectar-ne una, en continuant sonant les dues.

Algú sap que puc fer?

Gracies!

Salut!! ;-)
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1210
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dj. 25 feb. 2010, 22:17

xelai ha escrit:
Bones a tots!

Tinc un problemet amb els àudios dels episodis 337 i 338, quan els reprodueixo hem sonen les dues pistes d'àudio a la vegada, i per molt, que intenti desconnectar-ne una, en continuant sonant les dues.

Algú sap que puc fer?

Gracies!

Salut!! ;-)

Intenta provar un altre reproductor. Yo utilitzo el MediaPlayer Classic que se t'instala amb els paquets de codecs KLite y em funciona be.

sayannaruto
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 58
Membre des de: ds. 06 juny 2009, 22:14

dv. 26 feb. 2010, 00:09

Muchas gracias a los dos por subir one piece a quien quiera one piece las raws japonesas en descarga direta megaupload os dejo el enlace por si no las conseguis las raws:
http://www.pirateking.es/esp_fansubs_gRAW.html

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

dv. 26 feb. 2010, 20:32

gracias.oSKY tu com sempre el millor
ImatgeImatge

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

dv. 26 feb. 2010, 21:19

gracies pel derrer per fi una saga interesant(espero arribar a drum)jiji moltes gracies,
per cert podrieu fer caratules de dvd. n' he buscat pel google pero no n' e trovat cap de guay.
:yeah:
ImatgeImatge

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dv. 26 feb. 2010, 21:53

Perdona Redyck, en primer lloc moltes gràcies per la feina feta pujant els capitols nous. En segon lloc m'agradaria preguntar-te si em deixaries pujar els capitols al meu blog de One Piece per veurel's online. Et deixo el link, espero que no es consideri Spam http://onepiece-encatala.blogspot.com/ He posat els dos capítols pero si consideres que no els puc posar els retiraré. Gràcies per la teva atenció.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dv. 26 feb. 2010, 22:28

Usopp ha escrit:
Perdona Redyck, en primer lloc moltes gràcies per la feina feta pujant els capitols nous. En segon lloc m'agradaria preguntar-te si em deixaries pujar els capitols al meu blog de One Piece per veurel's online. Et deixo el link, espero que no es consideri Spam http://onepiece-encatala.blogspot.com/ He posat els dos capítols pero si consideres que no els puc posar els retiraré. Gràcies per la teva atenció.

Per mi no hi ha cap problema sempre que hi posis qui ha fet els episodis (o sigui jo si es el cas :profident: ) y la direcció d'aquest post.

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dv. 26 feb. 2010, 23:01

Redyck ha escrit:
Usopp ha escrit:

Per mi no hi ha cap problema sempre que hi posis qui ha fet els episodis (o sigui jo si es el cas :profident: ) y la direcció d'aquest post.

Moltes gràcies :)

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1321
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 27 feb. 2010, 10:56

Gràcies pels darrers capítols publicats. Mica en mica anirem obtenint la sèrie íntegrament :)
:adeu:
Imatge

Sr. Oscuro
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dl. 03 ago. 2009, 00:55

ds. 27 feb. 2010, 14:59

Jo estava baixant els següents:
Del 1 al 291 uns muntats i capturats per: Petiso, Xordi, Aynodok, mad93, Maki_, DaNoNe, totsrucs
i pujats a DD per: Dinnamitta,SoryLh,edokun,Jeyolex,delfos,Sabri92,Otaku,dr-wolf,Vilarone y K.o.K., doncs crec que en un principi estaven en p2p
Crec que aquests només tenen CAT i una resolució de 640x480, doncs són un DVBRip
Del 291 al 336 uns d'en vilarone i en Xelai, de resolució lleugerament millor, només CAT, també DVBRip
Del 337 en endavant els d'en vilarone, tant en qualitat DVD com en 720p, amb dual CAT/JAP i subs en castellà

Quina diferència hi ha amb els d'aquest post?

Alhora he vist aquest post http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=51&t=13426&hilit=One+Piece on veig que hi ha bastants capítols tant en 800x600 com en 720p, el millor que he vist fins ara. Si no m'equivoco tu has continuat aquell post i has recopilat tots els capítols aquí.

Em podries dir la info multimèdia alhora que la font i els muntadors dels capítols que hi ha aquí? És a dir, a partir d'ón comencen els DVDRip, els HDTV, si hi ha també algun DVBRip,quins muntatges són a partir d'un RAW, si algun dels capítols és dels que he anomentat etc. També seria interessant nomenar els codecs per als usuaris de discs durs multimèdia, que no ho tenen tan fàcil com els de PC alhora de reproduir-los, dius que la majoria són WMV? Aquest dada crec que interessa bastant, doncs normalment el codec és Xvid o mpeg, i no sé si molts reproductors ho suportaran :P
M'he baixat els primers que estàn també en castellà i a 640x480, es curiós que tingués tots tres idiomes, d'on són aquests?
Els DVDRip són 800x600? Es estranya aquesta resolució per a un DVD...
Crec que si edites amb la info dels capítols serà el post perfecte de One Piece. Jo de moment necessito que algú em digui com son aquests capítols abans de baixar-me'ls tots, doncs en tinc un bon grapat dels altres i no vui tenir capítols repetits, però si algú m'ho diu per sobre després puc ajudar aportant info de tots els capítols un cop que me'ls baixi.

Moltes gràcies abans de tot, no pretenc desprestigiar el teu enorme treball, només trobo que és interessant saber aquestes dades per fer un post definitiu totalment complet ;)

PD:Moltes gràcies a tot animelliure, feu una feina bestial ;)

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 27 feb. 2010, 17:14

A veure, la idea d'aquest post es tenir TOTA la serie de One piece en bona qualitat i com has pogut veure la nostra intenció es posar NOMÉS capítols trets i muntats directament de les raws japoneses sense logotip ni res i en perfecte català.

Com principalment no hem fet tots, els primers links m'ho van pasar i soposo que son de animesion.com.ar ja que la contrasenya es aquesta.

Quasi tots els episodis son DVD-Rip menys a partir de no se qual exactament que comencen a estar en HDTV ja que en japó també van començar a emitir així.

El link que has posat es la versió 1.0 d'aquest post, la majoria de links son els mateixos. El creador del antic post estava massa enfeinat, el post estava una mica deixat i amb links sense posar i com jo feia els últims episodis que quedaven, hem vaig decidir a fer aquest ja que també faré els nous que se estan emeten ara.

De totes maneres faré el que m'has dit. Intentaré repassar tots els capítols i editaré el post principal amb la informació exacte dels capítols. Però de totes maneres si et llegeixes el primer post mes o menys queda explicat.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 69

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants