Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

[MU] One Piece Film: Strong World + EPISODE 0!!! ACTUALITZAT

dg. 19 set. 2010, 05:31

Imatge
Imatge

"Strong World" és la desena pel·licula de One Piece, amb la qual es celebra el desé aniversari de la versió animada de One Piece. Per a tal ocasió, el crreador del manga original, Eiichiro Oda, ha participat profundament en el projecte.

SINOPSIS

Pel·licula situada després de la saga de Thriller Bark. En Luffy i els seus amics es troben amb un pirata anomenat el "Lleó Daurat Shiki", el qual acaba mostrant un interés molt gran per la jove oficial Nami i acaba segrestant-la per a obligar-la a unir-se a la seva tripulació. En Luffy y la resta iniciaràn així una gran aventura per a rescatar la seva amiga, descubrint alhora l'ambiciós pla del malvat Shiki.

LA RELEASE

El subtitulat i edició de la pel·licula s'han fet per mí mateix, l'únic membre de Miles Wolf Fansubs xD Tinc el Blu-Ray de la pel·licula, i la he ripejat per a fer aquesta release. No s'ha fet a partir de descàrregues alienes, us ho porto de primera mà. :yeah:

S'han fet vàries edicions, per a poder satisfer com a més gent millor. Totes les edicions s'han fet directament del Blu-Ray.Disfruteu de la pel·licula.

PRIMERA EDICIÓ: MKV A 1080p AMB SUBS EN CATALÀ I CASTELLÀ

Video en contenidor MKV a 1080p. Dins del contenidor teniu els subtítols en català i en castellà, i podeu sel·leccionar el què preferiu. Els subtítols òbviament, son flotants.

A QUI RECOMANES AQUESTA EDICIÓ?

Aquesta edició va recomanada per a tots aquells que vulguin veure la pel·licula amb la major qualitat possible. Aquest video només el podreu veure a ordinadors amb capacitat per a reproduïr videos a Full HD (recomanat utilitzar un programa com el Media Player Classic Home Cinema o el VLC Media Player) i a reproductors multimèdia avançats (Asus O!Play, Western Digital Live TV...). Aquest video no funciona a la PS3.

CARACTERÍSTIQUES DE L'ARXIU

- Pes de l'arxiu: 2.81 GB aprox.
- Format del video: h264
- Contenidor: MKV
- Resolució video: 1920 x 1080 (Full HD, 1080p)
- Bitrate de video: 3000 Kbps
- Format de l'àudio: AAC, 5.1 canals.
- Subtítols: En català i en castellà (inclosos ambdós a dintre del propi MKV). Flotants, no incrustats. Aquesta edició té els subtítols fets en la font Arial per a no donar problemes amb reproductors multimèdia.

CAPTURES

(compte, són molt grans)

ENLLAÇOS

Unir les diferents parts amb el Winrar. No té contrasenya per a descomprimir.

Spoiler: mostra

SEGONA EDICIÓ: MP4 A 720p, COMPATIBLE AMB PLAYSTATION 3 I XBOX 360

Video en contenidor MP4 a 720p. Compatible amb PS3 i Xbox 360. Els subtítols són incrustats, així que hi ha una versió en català i una altra en castellà. Els subtítols estàn més cuidats estèticament (ho notareu sobretot amb els atacs) sense ser cridaners.

A QUI RECOMANES AQUESTA EDICIÓ?

Aquest video va dirigit a tots els què vulguin reproduïr la pel·licula amb les seves consoles d'última generació (Playstation 3 i Xbox 360) o per als que la versió a 1080p els hi resulta massa pesada per al seu ordinador al reproduïr-la sense perdre l'oportunitat de veure-la en alta definició (720p).

- Pes de l'arxiu: 2.41 GB aprox.
- Format del video: h264
- Contenidor: MP4
- Resolució video: 1280 x 720 (HD, 720p)
- Bitrate de video: 2500 Kbps
- Format de l'àudio: AAC, 5.1 canals.
- Subtítols: incrustats.

CAPTURES

ENLLAÇOS

En català

En castellà

TERCERA EDICIÓ: AVI EN DEFINICIÓ ESTÀNDARD PER A REPRODUCTORS DE DIVX

Té les mateixes característiques que la segona edició (subtitols, estetica...) però a resolució estàndard, per a poder veure-ho en un reproductor de DivX qualsevol.

- Pes de l'arxiu: 1.40 GB aprox.
- Format del video: Xvid.
- Contenidor: AVI
- Resolució video: 720 x 400
- Bitrate de video: 1500 Kbps
- Format de l'àudio: MP3 (a 224 Kbps)
- Subtítols: incrustats.

CAPTURES

Imatge
Imatge

ENLLAÇOS

En català

En castellà

BONUS: "ONE PIECE FILM STRONG WORLD: EPISODE 0"

Imatge

L'especial que explica l'origen del Lleó Daurat Shiki, a més d'una mica de com era el món abans de la mort d'en Gol D. Roger.

Es recomana veure aquest especial DESPRÉS de veure la pel·licula, ja que al començament del video surten escenes del final d'aquesta.

- Pes de l'arxiu: 294 MB aprox.
- Format del video: Xvid.
- Contenidor: AVI
- Resolució video: 720 x 400 No existeix versió HD d'aquest especial perquè la TOEI Animation només l'ha tret en DVD.
- Bitrate de video: 2000 Kbps
- Format de l'àudio: MP3 (a 192 Kbps)

CAPTURES

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

ENLLAÇOS

Català

Castellà

Miles_prower l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 04 gen. 2011, 17:36, en total s’ha editat 28 vegades.
Imatge

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1826
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [MU] One Piece Film: Strong World (CAT/CAST) 1080p, 720p, SD

dg. 19 set. 2010, 12:36

menuda calité muchas gracias!

bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

dg. 19 set. 2010, 14:06

UOOOOOOOOOOOO :juas: impressionant release, a la espera de les altres versions.
Imatge

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dg. 19 set. 2010, 16:03

Ugh, les captures han quedat una mica malament. Després les posaré per a què es vegin miniatures, no ocupin tant d'espai i pogueu veure-les millor.
Imatge

Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dg. 19 set. 2010, 16:46

ehem.. http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=57&t=16948
El dia 11 de setembre ja vam treure aquesta pel·lícula des de LlPnF
Imatge

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dg. 19 set. 2010, 17:25

Paufiri ha escrit:
ehem.. http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=57&t=16948
El dia 11 de setembre ja vam treure aquesta pel·lícula des de LlPnF

I què? No puc treure-la jo també? Sincerament, a què ve aquest comentari? Vens a molestar o només vols fer "publicitat" de la teva release? Vols brega? Ok, pos vamos allá:

Guiru ha escrit:
Be ja me lhe mirat i per mes que ho intento veig continuament errors de compressio, he intentat amb varis codecs pero res no hi ha manera de fer que es vegi correctament, ho he provat amb el MPC-HC (DXVA, ffmpeg, CoreAVC) i amb el VCL i tots surt els errors de codificacio.

Els errors surten continuament en les escenes complicades.

Lluna Plena Fansub ha escrit:
Estem treballant per treure una segona versió tan aviat com ens sigui posible. Ja avisarem quan la tinguem penjada.

Saluts :adeu:

I la gent segueix esperant. Així que ja que et poses així de perepunyetes, jo he estat el primer en treure-la bé. Per no dir que la release està pujada a MCAnime des de el dia 1 de setembre ( http://www.mcanime.net/fansubs/miles_wo ... o_1/119516 ) I a sobre la meva està a 1080p i amb subs en català i castellà alhora. Tocat i enfonsat.

Vols venir a dir-me que no t'han agradat el fansub? Jo seré el primer en atendre la teva crítica i intentar millorar. Vols dir-me algún problema que tens amb la descàrrega o a l'hora de reproduïr el video? Jo seré el primer en intentar ajudar-te. Però venir tan sols a dir-me que ho vau treure abans (quan ja t'he demsotrat que no és veritat) i a sobre malament, doncs ho trobo de mal gust. Mira els comentaris del link que t'he posat a MCAnime, a part d'alguns que tenen problemes amb Megaupload (aliens a mí), tot són bones crítiques.

Que quedi clar que no m'agrada gens això de "rivalitzar" ni "fardar" amb releases, però tu has estat el què ha vingut a buscar-s'ho.

EHEM.
Miles_prower l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 19 set. 2010, 17:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

dg. 19 set. 2010, 17:32

jaja en el fondo del mar xD, tardaras mucho en poner la de Divx SD es k prefiero ber la peli en mi tele grande i su dvd xD
salu2 :yeah:
ImatgeImatge

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dg. 19 set. 2010, 17:41

lizaon ha escrit:
jaja en el fondo del mar xD, tardaras mucho en poner la de Divx SD es k prefiero ber la peli en mi tele grande i su dvd xD
salu2 :yeah:

Hombre, piensa que cada edición tarda bastante en hacerse (unas 20 horas de conversión, recuerda que se hace a partir de un full Blu-Ray) más el tiempo que tarde en subirse (mierdosa velocidad de subida de Telefónica...).

De momento se está "cociendo" el MP4 en catalán.

Supongo que a mediados de esta semana ya estará todo. No te digo cuando exactamente porque no sé cuánto tardará en subirse...
Imatge

Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dg. 19 set. 2010, 17:58

A veure, ni vinc a molestar, ni vinc a fer propaganda, ni a fardar ni res.
Primer de tot puntualitzar que el que he posat més amunt i el que diré ara ho dic com a Paufiri i no pas com a Fansub (no és pas la meva feina). Així que com a Paufiri et responc el perquè del post anterior:

Com ja saps, formo part de Lluna Plena no Fansub, i pel dia 11 de setembre vam pensar fer aquesta pel·lícula. Llavors jo entro aquí i veig que has fet un altre versió d'aquesta mateixa pel·lícula. El que he pensat no ha estat "joder, han tret una versió millor que la nostre, quina rabia, tinc enveja i ara li fare un post expressant aquests sentiments", no. El que he pensat simplement ha estat que siguent els pocs fansubs que som que treballem en català no hauriem d'anar repentint series i aquesta és la única disconformitat que volia expressar.

Evidentment, després de llegir el teu post, aquesta disconformitat queda resolta ja que crec que el fet de que haguem tret tant tu com LlPnF la mateixa pel·lícula s'ha d'atribuïr simplement al factor "casualitat", així que expresso les meves disculpes si te ofés o m'he expressat malament.

Bé, dit això doncs crec que podem donar la discussió com a tancada, ja que no té massa sentit.

Per últim però, m'agradaria fer una crítica constructiva (i que no cal dir que no té cap típús de malícia al darrera). Segons dius, vas treure aquesta versió el dia 1 de setembre, doncs bé, des del meu punt de vista, crec que hauries d'haver-la posat també a Animelliure aquell mateix dia, ja que a Animelliure és la principal xarxa de distribució d'anime i manga en català i és on haguera tret més audiència i on hagueres fet més ressó.

Així doncs, torno a repetir, per part meva considero la discussió com a tancada, i reitero les meves disculpes per no haver-me expressat bé. Per altre banda, és una bona notícia que hi haigi gent que estigui disposada a fansubejar en català :yeah:
Imatge

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dg. 19 set. 2010, 18:12

Accepto les teves disculpes. Discussió tancada. Com bé dius, som pocs fansubs catalans, millor que col·laborem enlloc de discutir-nos. :yeah:

Respecte a la crítica, a MCAnime hi ha pujada la primera versió, però poc després de pujar-la, vaig pensar que es podria millorar força alguns aspectes, així que per a pujar-la a Animelliure vaig decidir esperar a tenir llesta la segona versió, que és la que teniu aquí penjada.
Imatge

horvathzeros
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 30 gen. 2006, 16:38
Ubicació: Castellon

dl. 20 set. 2010, 00:21

En la sinopsi fica que la peli va darrere de la saga thriller bark pero em sembla que van fer algún capi especial per situarla, no?

Esque la vull vore pero el millor situat possible, pot ser el que dic del capi especial siga una ova o un capi de manga pero em sona molt

a vore si algú sap alguna cosa d'això, ty :D

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dl. 20 set. 2010, 00:53

horvathzeros ha escrit:
En la sinopsi fica que la peli va darrere de la saga thriller bark pero em sembla que van fer algún capi especial per situarla, no?

Esque la vull vore pero el millor situat possible, pot ser el que dic del capi especial siga una ova o un capi de manga pero em sona molt

a vore si algú sap alguna cosa d'això, ty :D

Sí, a l'anime fan fer dos episodis especials per a situar-la, i a més un altre episodi per a mostrar una mica el passat d'en Shiki.

No obstant, la pel·licula es pot veure perfectament sense veure aquests episodis, sobretot els dos primers que dic, que bàsicament es van fer per a fer publicitat de la pel·licula a la sèrie i així la gent anés als cinemes a veure-la. I sí, està situada després de Thriller Bark.
Imatge

PILILOIDE
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 15 set. 2010, 17:56

dl. 20 set. 2010, 10:03

el link nº 30 diu k no esta actiu :plora:

arregleulo perfavor k tenia unes ganes :plora: :plora: :plora:

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dl. 20 set. 2010, 11:33

PILILOIDE ha escrit:
el link nº 30 diu k no esta actiu :plora:

arregleulo perfavor k tenia unes ganes :plora: :plora: :plora:

Em descarrega perfectament. Maleït Megaupload, no sé què punyetes li passa...

Prova-ho més tard. :(
Imatge

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dl. 20 set. 2010, 11:34

O fes servir un programa com el JDownloader o el Megamanager i no tindràs aquests problemes :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants