Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [MU] Mikan (Mikan Enikki) [Català/Japonès]

ds. 28 gen. 2012, 18:48

Si pujes nous episodis a mediafire, jo personalment t'ho agraeiré infinitamnet....Si us plau! :plora: El meu ordinador precisament no està preparat per posar més programe, massa petit i poca capacitat d'enmagatzemament....No tinc perres per comprar-me un pepino com deu mana....Ha sigut una putada el tancament de MU ....

mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

dl. 30 gen. 2012, 09:17

Els programes de torrent no ocupen gens d'espai que jo sàpiga... De totes maneres miraré el mediafire a veure si m'és viable/fàcil pujar-ho per allà.

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 05 feb. 2012, 23:23

Si no es mediafire, podria ser pando?

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dl. 06 feb. 2012, 12:18

kanikazul ha escrit:
Si no es mediafire, podria ser pando?

Entiendo que el pando es mucho más cómodo, pero como la gente comparte poco, no es muy efectivo. Si vamos a tener que limitarnos a programas tipo emule y torrent, compartir x compartir, prefiero usar torrent o emule, que son más populares entre los usuarios. Con el pando la serie duraría aún menos en línea...

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 06 feb. 2012, 15:58

Yo es que emule hace añazos que no lo uso por preferir prefiero descarga directa...Si lo pones en algun servidor tipo mediafire, que aun esta en pie, te lo agradeceré infinitamente...(y creo ue mucha gente tambien) En cuanto actualices claro... :yeah:

mony1402
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: ds. 19 nov. 2011, 01:53

ds. 04 ago. 2012, 02:30

Hola!!! Volia saber si aquesta bonica serie es continuara?? Tant de bo que si!!! ^^

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 07 ago. 2012, 12:30

Sí, ojalá vuelva pronto mizumi, seguro que algún día la acabará, si inició el tema es por algo...Eso creo vaya. Aunque no siempre va a ser todo tan de seguido y rápido. Pero oajlá retome el proyecto y siga poniendo epis ( en DD a poder ser o torrent).

De todas formas, de momento esta serie está en VOSE entera, al inicio del post la misma mizumi hizo referencia a la web donde encontrarla. Pero siempre gusta oir los audios en catalán también, porque es una forma de recuperar viejos animes que valen la pena...

Saludosss :adeu:

predabcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dt. 12 gen. 2010, 13:43

dj. 13 des. 2012, 12:40

Alguien puede subir el capítulo especial subtitulado por favor? ocupa muy poco y es lo único que me queda para terminar la serie y no hay manera de encontrarlo por internet, todo sin fuentes y caducado :_\

Mayka22
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 27 gen. 2012, 21:08

dl. 12 ago. 2013, 16:34

Fa temps que busco aquesta sèrie però veig que encara no s'ha actualitzat per baixar-la. Quan vaig començar a fer-ho va ser quan van tancar megaupload i em vaig quedar sense.
Què ha passat que s'ha quedat així la cosa? :(

xerinola
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dc. 08 oct. 2014, 13:55

dc. 08 oct. 2014, 15:08

Això ho hem de salvar!!

Jo tinc els episodis 2 i 3 que va penjar la Mizumi. Si algú té els 4 i 5 els podriem posar a disposició de tothom... i provar de cercar la resta :profident:

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dv. 10 oct. 2014, 13:14

He pujat 2 nous episodis (7 i 8) i repujat tots els episodis i vídeos que havia pujat quan vaig començar el muntatge. Espero reprendre el muntatge en els pròxims dies amb l'ajuda de tato25.

xerinola
Usuari
Usuari

dv. 10 oct. 2014, 17:54

Ooohh siii, moltíssimes gràcies!!! :D :D :D :D :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :plora: :plora:

xerinola
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Mikan (Mikan Enikki) [Català/Japonès]

dl. 13 oct. 2014, 15:35

Bé... volia fer un comentari sobre la release.

Vagi per davant que es pot considerar una crítica, esclar, i que tenint en compte que la release estava parada i que s'ha reanudat per la meva insistència, podria semblar lleig, però és que després de veure un parell de capítols, m'agradaria comentar-ho.

Pel típic problema de que la versió NTSC va una mica més lenta, s'ha estirat l'audio català perquè duri el mateix que el capítol japonès. Enlloc de fer-se (com fan algunes distribuidores, i que queda lleig) baixant-ne la freqüència amb el resultat de que l'audio català se senti més greu, s'ha allargat mantenint-ne el pitch... i això fa que cada cert nombre de segons, es noti aquest allargament amb un petit ralentiment.

Això, al llarg de tot el capítol, es nota bastant i embruta força l'audio.

Per això, volia demanar, si és possible... que no es fes així. Jo m'ofereixo voluntari a colaborar amb la release en el que faci falta, sempre que això impliqui mantenir els audios originals de Mikan en la millor qualitat possible (i això voldria dir sense aplicar filtres d'estirament que l'alterin fent-lo sonar estrany).

Una opció seria accelerar el video perquè iguali l'audio català (sent aleshores el japonés el que se sentiria un pel més agut), o l'altre no incluir la pista japonesa.

Sé que potser no cau gaire bé aquest comentari, però després de veure'n un parell de capítols m'ha fet una mica de llàstima que l'audio quedi d'aquesta manera, podent-se evitar.

Això no treu, en cap moment, l'agraïment a tots els que fan possible que d'una manera o altre, podem gaudir d'aquesta sèrie! No us ho prengeu malament, eh! :yeah:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3415
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 13 oct. 2014, 18:56

xerinola ha escrit:
....

Estic d'acord amb tu, crec que el mas facil seria no posar l'audio japones i amb el mkvmergue dirli al video que vagi a 25 fps (aixi no faria falta encodejar) i a mes que crec que no porta subtitols aixi que l'audio japones no es trobaria en falta. ^^u

Potser que tot aixo tingui certa difucultat si mai has sincronitzat un audio usant aquest metode, el que crec que s'hauria de fer es passar l'audio japones a 25 fps de forma temporal (despres el pots borrar) per a poder sincronitzar l'audio amb aquest audio japones modificat, ja que en teoria aquest audio japones estaria sincronitzat amb el video accelerat a 25 fps... espero explicarme ^^u be... almenys es una de les solucions que se m'ocorren ara mateix, potser hi ha mes formes de fer-ho.

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 328
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dg. 24 jul. 2016, 18:43

Hola gent. Tinc un missatge de part de la mizumi: em va comentar que per falta de temps, no podrà seguir montant la serie de Mikan; per aquest motiu em va demanar que cerques un muntador perquè pogués continuar amb el seu projecte. En breu em passarà tot el material de la serie: els audios i els DVDs; si algú es veu en cor de seguir amb la serie (de manera ferma, continua i responsable), li passaré tot el material que ella em passi. Ja em direu

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 7 visitants