Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

Re: [MU] Mikan (Mikan Enikki) [Català/Japonès]

dl. 14 nov. 2011, 21:56

cisco17 ha escrit:
Curiosament aquesta sèrie la van emetre en format 16:9, cosa totalment avançada al seu temps i sense cap mena de sentit, doncs Mikan sempre ha estat 4:3 i es limitaven a tallarla per dalt i per baix... sembla ser que hi havia algun pla de la generalitat o alguna cosa (al final de cada capítol recordo que ho posaven, els que tingueu els VHS segur que ho teniu més fresc) per fer proves en 16:9 i aquesta sèrie va pagar els plats trencats... misteris varis, hehe.

M'alegra molt veure que et fa tan feliç, espero que la disfrutis! :)
Sí, tot el que dius és correcte, quina bona memòria! Al final dels episodis posa això:
Imatge

cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

dt. 15 nov. 2011, 10:24

Això, unió europea, no generalitat, jejeje. Mai he entès a què venia aquesta iniciativa en una sèrie de dibuixos i en aquella època. Sempre havia pensat que la sèrie era 16:9, que seria lo llògic, i en canvi al veure els dvdrips japos vaig comprovar que bàsicament tallaven l'imatge per dalt i per baix... en una època en que ningú tenia televisións panoràmiques... forçant unes bandes negres innecessàries. Tot ben estrany.
És que aquesta sèrie em va agradar molt en el seu dia. I mira que en vaig gravar episodis... però només conservava el troç final de l'últim crec (i ara ja ni això).

Espero impacient que aneu treient més episodis! :yeah:

EDIT: Doncs mira, anys més tard, ja he resolt l'enigma. He trobat la pàgina on parla sobre aquest plà, i entre d'altres coses diu que implica:

Los créditos previstos para lograr esos objetivos se elevan a 405 millones de ecus; consisten en créditos comunitarios (228 millones de ecus) y créditos de otro origen (fondos propios, fondos nacionales, fabricantes de equipos, operadores de satélite y otros interesados en el sector). Estos créditos sufragarán parcialmente los costes adicionales que supone para los radiodifusores y los productores de programas el suministro de servicios avanzados de televisión. Se dará preferencia a los proyectos que cuenten con créditos paralelos de agentes económicos. No se concederán créditos a los fabricantes de material receptor para los consumidores.

Total, que suposo que van gaudir d'alguna mena de subvenció si s'incorporaven a aquest plà, i per poder cobrar els corresponents "ecus" (encara no havien ni decidit dir-li euro xD) havien d'emetre contingut en 16:9. Suposo que ho deurien fer amb algún producte més, tot i que no ho recordo. Això sí, agafar una serie 16:9 de dibuixos i tallarla a saco em sona a "vamos a cobrar la subvención, mételo en esta serie mismo" xD

En fí, ara que per fi podem revisionar la sèrie, a veure si puc omplenar la fitxa de doblatge, que està molt buida, tot i que pel que he sentit ara, no tinc ni idea de quí son ni el Tom ni la mare...

http://www.eldoblatge.com/fitxa/3281

A veure si afino la oida...
cisco17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 15 nov. 2011, 10:45, en total s’ha editat 1 vegada.

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dt. 15 nov. 2011, 10:33

Doncs jo de doblatge no tinc ni idea, però si descubreixo algun dels personatges ja t'ho diré, jeje.

cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

dt. 15 nov. 2011, 10:48

He editat el missatge anterior amb l'informació de lo del 16:9. Dubto que sigui d'interès per a gaire gent però mira, a mí ja m'ha resolt el dubte :yeah:

http://www.dicoruna.es/ipe/ayudas/Cultu ... ciosTV.htm

Em sorprèn que es fes del 93 al 97 quan les primeres teles "allargades" que vaig veure diria que eren al 99 o així...

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dt. 15 nov. 2011, 11:12

Força curiós tot plegat!

cisco17 ha escrit:
Suposo que ho deurien fer amb algún producte més, tot i que no ho recordo. Això sí, agafar una serie 16:9 de dibuixos i tallarla a saco em sona a "vamos a cobrar la subvención, mételo en esta serie mismo" xD

jaja, sí, eh?

misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

dt. 15 nov. 2011, 17:07

No havia vist el post fins avui XD
Ja has començat amb aquesta? Si que vas ràpid :yeah:
Que be! em fa molta ilusió aquesta release, perque es la única que ja no recordo res. Moltes gracies!!!!

Quina llastima que faltin audios, jo d'aquesta serie no en tinc cap, em sembla que no faig arribar a grabar mai cap capitol. A més la vaig agafar quan ja estaba començada, anaben per la meitat dels episodis.
Per sort almenys ho podrem veure subtitulat, gracies per el link! ;-)

Es força interesant tot aixo del 16:9, jo no m'habia adonat
Imatge

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dl. 21 nov. 2011, 16:39

He pujat l'episodi 5. Que el disfruteu!

Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 853
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

dj. 24 nov. 2011, 13:00

Gràcies!!^^

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dj. 24 nov. 2011, 17:21

Moltíssimes gracies per la serie!!! Quins records!!!

Salut!! ;-)
Imatge

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dt. 29 nov. 2011, 00:14

Ja podeu baixar l'episodi 6.

Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 853
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

dt. 29 nov. 2011, 11:08

gràcies^^!!

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

dt. 29 nov. 2011, 23:30

moltes gràcies mizumi :yeah:

Jo miraré la serie un cop la hagi descarregat sencera ( poc a poc, anem descarregant i després a veure-la tota seguida), perquè així si t'enganxes a veure-la, ho ots fer veient episodis seguits sense patir de mono després...jajaja

:adeu:

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dc. 30 nov. 2011, 16:12

Bona tàctica, el mono és terrible, jajaja. Jo aniré fent tant ràpid com pugui. :yeah:

Mayka22
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 27 gen. 2012, 21:08

dv. 27 gen. 2012, 21:21

Hola,

Sóc nova al forum i em va fer molta il·lusió quan em van dir que s'estava penjant aquesta sèrie.
Només volia dir una cosa, amb el problema que hi ha hagut amb Megaupload i FBI, podrem baixar-ho per un altre servidor?

Per cert, jo també mirava "La familia Robinson" i crec que serà quasi impossible aconseguir-ho, m'encantava.També mirava "Tom Sawyer", era molt petita però me'n recordo que m'agradava molt.

Mayka22

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

ds. 28 gen. 2012, 14:41

Hola!
Doncs ja som dues que volem la Família Robinson. Sembla mentida que ningú la grabés o que ningú l'hagi compartit encara!
Amb el Mikan el que faré serà compartir-lo per torrent i potser el pujo a mediafire o similars.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants