Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

[MU] Ranma ½ HD | 720P 4:3 | CAST-CAT-JAP | [005/161]

dl. 05 des. 2011, 09:46

Bé, després de molts anys intentant aconseguir aquesta sèrie, havent-me copiat gran part de les cintes gravades d'Antena 3 d'un amic... havent gravat tots els capítols del Canal 33 i K3 en el seu dia, havent-me comprat la versió de RBA, la de Jonu Media i havent volgut els Laser Discs japonesos... que per sort no vaig comprar, perquè no podria fer-los servir :lol: .... i després de veure moltes versions que corren per internet, us porto la que (pel meu gust) és la versió amb més qualitat de video.

DETALLS D'AQUESTA VERSIÓ

· Qualitat d'imatge boníssima, HD 720p

· Audios Castellà (primer doblatge d 'Antena 3) i Català a la velocitat correcta (tal com es van emetre per televisió) a diferència del que va fer Jonu ralentitzant-los per adaptar-se al japonès
.
· Subtítols castellans i catalans per les parts censurades i ròtuls / cartells, extrets dels DVD's de Jonu Media i corregits quan esqueia.
· Subtítols castellans per poder veure mentre sentim la V.O, extrets dels DVD's de Jonu Media i corregits quan esqueia.

· Els subtítols són en format .srt i els distribueixo apart. Així, si es detecta algun error en algún subtítol, es pot corregir i tornar a pujar per poder-se descarregar-se de nou sense haver de baixar el capítol sencer.

· Els Openings i Endings aniràn apart i els pujaré en quan n'aconsegueixi la font en HD.

· Els resums dels capítols següents no els tinc en HD i en principi, no els inclouré. Van darrera de l'Ending, no es van emetre ni per Antena 3 ni pel Canal 33 / K3, i per tant no estàn doblats.

· Els capítols van numerats però no tenen el títol al nom de l'arxiu, entre d'altres raons, perquè hi ha mil traduccions diferents per cada títol i per evitar noms d'arxius enormes.

SINOPSIS

Ranma ½ és el manga més famós de Rumiko Takahashi. Ranma ½ (らんま½), narra la vida d'un noi anomenat Ranma Saotome que des de la seva infantesa fins als 16 anys s'ha entrenat en les arts marcials i que pateix la maledicció de convertir-se en noia cada cop que es mulla amb aigua freda, tornant al seu estat normal en fer-ho amb aigua calenta. El manga va ser serialitzat al Japó a la revista Shonen Sunday entre 1987 i 1996. La sèrie està dirigida a un públic adolescent, es troba dins el gènere shonen i tracta temàtiques d'humor, arts marcials i amor.

L'adaptació a l’anime la van fer els estudis Kitty Films i Studio Deen. El 1989 l'anime va començar amb el títol Ranma nibun no ichi i el seu èxit va fer que se’n produïssin sis temporades més amb el títol Ranma nettohuen, finalitzant el 1992 després d'un total de 161 episodis, amb el manga inacabat i sense cloure la història. El manga te 38 volums i l'anime es correspon només als primers 22. A la primera temporada els dissenys dels personatges són més semblants al manga que a la resta i les proporcions femenines són més reals. Tomomitsu Mochizuki i Koji Sawai van dirigir la primera temporada (18 capítols), mentre que la resta de temporades l'anime va ser dirigit per Junji Nishimura (143 capítols) i el disseny dels personatges va córrer a càrrec d’Atsuko Nakajima.

FITXA TÈCNICA

Número d'episodis: 161
Tamany episodis: 500-600 mb
Montador: Cisco17
Distribució: Intentaré penjar almenys un parell d'episodis per setmana, cada dilluns, si em va bé...
però no asseguro res. Son 161 episodis, és un projecte MOLT LLARG i m'ho pendré amb calma :yeah:

VIDEO

Duració: 20 minuts
Font: HD-RIP
Frame rate : 25.000 fps (*la velocitat a la que va ser emesa la sèrie per televisió a Antena 3 i Canal 33/K3)
Resolució: 960x720
Format: AVI
Codec Video: XVID entre 3500Kbps/4000Kbps de mitjana

AUDIO

Codec Audio: Lame MP3 128 Kbps /CBR / Mono

Idiomes:
- Castellà (primer doblatge)
- Català TV3
- Japonès

Font: DVD's Jonu Media i algunes gravacions personals pels capítols encara no distribuits per Jonu

SUBTÍTOLS

Format: SRT
Idiomes:
- Castellà (només títols d'episodis, ròtuls i escenes censurades)
- Català (només títols d'episodis, ròtuls i escenes censurades)
- Castellà Complet (per poder veure la V.O i entendre els diàlegs)

Font: DVD's Jonu Media amb algunes correccions concretes i ròtuls que faltaven[/size]

CAPTURES

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Episodis (005/161)

PRIMERA TEMPORADA

Ranma ½ - Episodio 001 - T1E01
Ep: http://www.megaupload.com/?d=2OX8B9DR
Subs: http://www.megaupload.com/?d=41S5DP42

Ranma ½ - Episodio 002 - T1E02
Ep: http://www.megaupload.com/?d=CI77DL7E
Subs: http://www.megaupload.com/?d=1IA5WNXA (ARREGLATS)

Ranma ½ - Episodio 003 - T1E03
Ep: http://www.megaupload.com/?d=PZFLGH3C
Subs: http://www.megaupload.com/?d=7W47NFGL

Ranma ½ - Episodio 004 - T1E04
Ep: http://www.megaupload.com/?d=R4MFLLUE
Subs: http://www.megaupload.com/?d=VFKHT6GL (ARREGLATS)

Ranma ½ - Episodio 005 - T1E05
Ep: http://www.megaupload.com/?d=E8EY407J
Subs: http://www.megaupload.com/?d=E9Q9NXL4 (ARREGLATS)

cisco17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 06 des. 2011, 11:10, en total s’ha editat 2 vegades.

Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 853
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

Re: [MU] Ranma ½ HD | 720P 4:3 | CAST-CAT-JAP | [005/161]

dl. 05 des. 2011, 11:33

gràcies pels episodis!

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

dl. 05 des. 2011, 14:55

UUUUUU Ranma en 720p en avi ets un crack noi estic impacient per veure que pujes mes capitols quina Qualitat M'agrada Moltisim y mes en avi jeje :yeah:
yamakazy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 06 des. 2011, 14:01, en total s’ha editat 1 vegada.

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

dl. 05 des. 2011, 16:29

Ostres, quina rapidesa en començar el projecte! Moltes gràcies cisco...!!!!Uooo!! la veritat, la qualitat d'imatge es impressionant...La millor que he vist fins ara, sens dubte. Una cosa, en les pistes d'audio millor no posar noms amb accents, perquè si no, després a l'escollir opcions al menú del reproductor (jo tinc el VLC) no es veu bé ( Català es veu "catal?", i japonès es veu "japon?s").Ho dic, simplement per quan vagis fent més capis ... :yeah: Bé, quan els hagi descarregat tots i visionat els que has posat fins ara ( ho faré per sobre), comentaré millor.Si veig alguna cosa estranya ho diré.

Espero puguis aconseguir els Openings i Endings en HD. De tota manera si no els trobessis per qualsevol cosa,i ningú els trobés,es podrien posar els de la versió de video normal ( no en HD). Jo tinc els de la versió DVD Box de Xete, en versió original-japonés, i un opening i ending en castellà (els que va posar ell en una altra web, vaja).Estaría bé si el tens, l'opening en català (el que es va emetre per tv) tot i que no sigui en HD, perquè jo no el tinc i no el trobo en DD.Potser a més gent l'interessa també.Simplement per tenir-lo.

Sobre els Resums dels capitols següents: van abans o després de l'ending (segons el capi), i Jonu media els va posar subtitolats ( i doblats del nou doblatge en castellà). Però està clar que seria extrany posar video d'una altra qualitat en els resums en aquest projecte de HD i fer un poti poti que no agradaria gens...Tot i que m'hauria agradat veure els resums (no van ser emessos aquí, però hi son en la VO japonesa), si no hi són en HD tampoc es per tant, l'important són els capis. :yeah: Però si els trobessis, estaria be, i posar-li els subs del dvd de Jonu.

I res, més. Moltes gràcies un altre cop!

dvx92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 30 set. 2011, 14:48

dl. 05 des. 2011, 22:57

Gràcies, un altre gran sèrie que no pot faltar al ordinador. :profident:

oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1840
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

dl. 05 des. 2011, 23:21

Gracias! descargando!

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1858
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dt. 06 des. 2011, 00:17

Aquesta release si que m'interessa, ja que la d'en Risk esta parada desde fa massa i aquesta en qualitat esta millor. No creus que en h264 estaria millor?. En Xaiman em va passar fa temps un programa que es diu handbrake i l'he utilitzat per fer dvdrips i la veritat que el resultat qualitat pes es molt bo. Si t'interessa et deixo una configuracio ja feta i proval http://www.megaupload.com/?d=WOZWDL3H, potser el resultat en h264 et convenç mes que el xvid.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 06 des. 2011, 02:15

Hola de nou! Ja m'he descarregat els 5 primers capitols, i tinc 2 problemes i un dubte, van dirigits a en Cisco17, si em pots contestar tu que fas el projecte perfecte, i si algú sap algo també ho agraeixo.

-Comencem pel dubte: per veure correctament els 3 subtitols en un reproductor DVD de sobretaula, com s'haurien de nomenar els arxius .srt? No m'he trobat mai de tenir 3 subs alhora en .srt. Normalment tenia tan sols un, i per a que es veies en un reproductor dvd o a l¡ordinador, el que feia era nombrar el subtitol amb el mateix nom que l'arxiu .avi Però sent 3 arxius .srt, com ho faria perquè es veiesin tots i no tenir problemes després?

- Els 2 problemes que tinc:

1) He probat de mirar els capitols al meu reproductor DVD de sobretaula ( he enxufat l'USB on els he posat a la ranura corresponent). L'audio s'escolta (les 3 pistes), però el video /imatge no es veu i em posa: "Resolución de video no admitida".A l'ordinador no tinc problema de veure la imatge ni els audios, però si em descarrego aquesta versió seria per despres gravar-la en DVD (ocupa bastant per tenir-la al disc dur extern que el tinc a petar) i poder veure-la còmodament al sofa tranquilament i en pantalla gran.

2) L'altre problema és la visualització correcta dels subs, de moment, al pc (perquè a reproductor de sobretaula no he probat- ho miraré demà). Tinc problemes amb ells, als capítols: 2, 4 i 5. I ara faig detall de problemes, per ordre:

- Capítol 2 : -Subs Esp: On s'han de trovar accents o el signe d'exclamació "¡" veig "?"
-Subs Cat: OK. SENSE PROBLEMES
-Subs Esp Complets: On s'han de trovar accents o el signe d'exclamació "¡" veig "?". A més, al minut 16:23 els subs dels retols i dels diàlegs es solapen i no es pot llegir amb claredat( suposo que es pel disseny dels dvd de Jonu potser?).

- Capítol 4: - Subs Esp: OK. SENSE PROBLEMES
- Subs Cat: On s'han de trovar accents, jo veig "?"
- Subs Esp Complets: On s'han de trovar accents o el signe d'exclamació "¡" veig "?".

- Capítol 5: - Subs Esp: OK. SENSE PROBLEMES
- Subs Cat: On s'han de trovar accents, jo veig "?"
- Subs Esp Complets: On s'han de trovar accents o el signe d'exclamació "¡" veig "?".

Els he visualitzat al meu ordinador (un mac 10.4.11), en el reproductor tot terreny com és el VideoLan (VLC).Potser hauria de fer alguna cosa per configurar-lo? Perquè he probat de tot, fins i tot utilitzar el bloc de notes/guardar como fent una copia del sub diferent amb una altra codificació,sense aconseguir que es veiessin bé); he mirat el VLC....mirant de canviar la codificació, al menú preferencias/subtitulos y OSD i/o Entrada/Codecs-otros codecs-Subtitulos...No entenc res de codificacions, però he mirat per internet i he provat de veure els subs canviant mil vegades les opcions de codificació: pasant de default (com ho tinc sempre) a ASCII, UTF-8, ISO.8859-1, Mac Roman....). I res, no aconsegueixo veure els subs com deu mana amb els signes accents bé i les exclamacions ( desesperant). Mai he tingut problemes ams els subs amb VideoLan...Em xoca bastant!Deixo dos captures del menú que he tocat del VLC:

Imatge

Imatge

El que m'estranya moltíssim es que pugui veure bé tots els subs dels capitols 1 i 3, i no els altres.No se si algu li passa també.
Per això, he pensat que potser és un problema d'extreure els subs dels DVD de Jonu i fer .srt ( no tinc ni idea de com feu aquestes coses, però ho he pensat, que hagis posat una codificació que no és la correcta....).

Bé espero que em pugueu (cisco17 i resta si sap algo) treure de dubtes i problemes. No tinc pressa , quan pogueu em dieu algo. Gràcies. :yeah: Perdoneu el totxo de post!!

cisco17
Ishinchu
Ishinchu

dt. 06 des. 2011, 12:18

Bé, moltes gràcies per l'anàlisi, em va molt bé per corregir errors ;)

Per en kanikazul:
He pujat els subtítulos dels capítols 2, 3 i 5 corregits. El problema era que havia guardat els arxius en formats diferents entre sí, i el VLC es tornava boig. Ara ja els guardo tots en ansi i llestos. Com que jo feia servir el Media Player Classic per provar-ho, no ho havia detectat perquè amb aquest anava bé.

En quant al carregar els subtítols... ho he provat amb la meva tele que té usb i el reproductor de DVD que també té usb... i només puc carregar un subtítol que es digui Ranma 00x.srt. És a dir, haig d'escollir quins subtítols vull. He provat els mètodes tradicionals, com per exemple, el que ja he fet per defecte (Ranma 00x.idioma.srt) i que va bé amb el Media Player Classic o el VLC, però la tele no ho pilla. Ho he provat del pal Ranma 001.esp.srt, .cat.srt i .es2.srt i tampoc els pilla. He provat les extensions sr0 sr1 i sr2, st0 st1 i st2... i no he tingut sort.

He provat finalment a unir els subtítols a l'avi i segueixen sense pillar-m'ho cap dels dos aparells curiosament... així que per ara, no sé... segur que hi ha un mètode, realment cada aparell té la seva manera em penso... però com a mal menor, sempre pots nombrar els subtítols que realment t'interessin o amb els que pretens veure tota la serie Ranma 00x.srt i els altres dos .02 - català.srt i .03 - español completos.srt, o alguna cosa així. En el PC o el Mac en principi tal com ho he posat ha d'anar bé.

En quant a la resolució... el teu aparell reprodueix material HD? Perquè sinó... aquí tens la raó. Si sí t'admet material en 1280x720... llavors no li agrada la resolució escollida xD. La meva tele i el DVD no em donen problemes, però val a dir que són ambdós nous d'aquest any.

En quant al que diu en wachimiro... ho he volgut fer en xvid perquè és un dels codecs que més conec (no m'acostumo a dedicar a fer releases ni res tampoc) i per temes de compatibilitat... clar que potser un aparell antic que accepti xvid no accepti tanta resolució com li passa a en kanikazul... hauré de provar si en h264 millora el tema del tamany i la qualitat, quan tingui temps faré una prova. De tota manera, sóc bastant amic del xvid jo :)

En un altre ordre de coses, wachimiro... tens intenció d'acabar de pujar La Lliga dels Super Malvats? Ja estàn emetent els capítols de la segona temporada i m'agradaria poder ternir-los :yeah:

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2949
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dt. 06 des. 2011, 12:54

kanikazul, sobre la resolució del teu reproductor, suposo que no admetrà 720 o 1080, diria que és un reproductor dvd que inclou usb. Està configurat amb la resolució màxima d'un dvd, 720x576. Per tant si et posa "Resolución de video no admitida", es perque la resolució dels episodis (960x720) supera la mida de 720x576, encara que tinguis una tele hdready o fullhd. Si tampoc tens una tele hdready o fulhd, oblidat veure'ls a la tele.
Si els graves en un dvd, et passarà el mateix si el poses al reproductor.

L'unica solució que veig és que li redueixis la resolució. Megui, Virtualdubmod, Format Factory, SUPER,... et serviran. Lo dolent, és que ja no serà 720p.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1858
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dt. 06 des. 2011, 13:54

cisco17 ha escrit:

En un altre ordre de coses, wachimiro... tens intenció d'acabar de pujar La Lliga dels Super Malvats? Ja estàn emetent els capítols de la segona temporada i m'agradaria poder ternir-los :yeah:

No sabia que feien la segona temporada, pensava que ja la tenia completa, dema programo el tdt i la començo a capturar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

cisco17
Ishinchu
Ishinchu

dt. 06 des. 2011, 14:17

Bé, diria que ara estàn fent capítols de la primera, però sé que s'han emès també de la segona. Suposo que en quan acabin de reemetre la primera seguiràn amb els de la segona de nou.

I ja estàn fent la tercera a canada :profident:

kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 06 des. 2011, 20:57

cisco17 ha escrit:
Bé, moltes gràcies per l'anàlisi, em va molt bé per corregir errors ;)

Per en kanikazul:
He pujat els subtítulos dels capítols 2, 3 i 5 corregits. El problema era que havia guardat els arxius en formats diferents entre sí, i el VLC es tornava boig. Ara ja els guardo tots en ansi i llestos. Com que jo feia servir el Media Player Classic per provar-ho, no ho havia detectat perquè amb aquest anava bé.

En quant al carregar els subtítols... ho he provat amb la meva tele que té usb i el reproductor de DVD que també té usb... i només puc carregar un subtítol que es digui Ranma 00x.srt. És a dir, haig d'escollir quins subtítols vull. He provat els mètodes tradicionals, com per exemple, el que ja he fet per defecte (Ranma 00x.idioma.srt) i que va bé amb el Media Player Classic o el VLC, però la tele no ho pilla. Ho he provat del pal Ranma 001.esp.srt, .cat.srt i .es2.srt i tampoc els pilla. He provat les extensions sr0 sr1 i sr2, st0 st1 i st2... i no he tingut sort.

He provat finalment a unir els subtítols a l'avi i segueixen sense pillar-m'ho cap dels dos aparells curiosament... així que per ara, no sé... segur que hi ha un mètode, realment cada aparell té la seva manera em penso... però com a mal menor, sempre pots nombrar els subtítols que realment t'interessin o amb els que pretens veure tota la serie Ranma 00x.srt i els altres dos .02 - català.srt i .03 - español completos.srt, o alguna cosa així. En el PC o el Mac en principi tal com ho he posat ha d'anar bé.

En quant a la resolució... el teu aparell reprodueix material HD? Perquè sinó... aquí tens la raó. Si sí t'admet material en 1280x720... llavors no li agrada la resolució escollida xD. La meva tele i el DVD no em donen problemes, però val a dir que són ambdós nous d'aquest any.

En quant al que diu en wachimiro... ho he volgut fer en xvid perquè és un dels codecs que més conec (no m'acostumo a dedicar a fer releases ni res tampoc) i per temes de compatibilitat... clar que potser un aparell antic que accepti xvid no accepti tanta resolució com li passa a en kanikazul... hauré de provar si en h264 millora el tema del tamany i la qualitat, quan tingui temps faré una prova. De tota manera, sóc bastant amic del xvid jo :)

Moltes gràcies per repujar els subs arreglats! Ara els veig perfectament a l'ordinador ( no haig de fer res perque el VLC em detecta els 3 subs i agafo el que m'interesa. A l'ordinador no tinc problemes de cap tipus per veure els episodis.

En quant a veure els subs a través de reproductor DVD ( utilitzant un USB), he provat de veure'ls nomentats canviant "español" per "castellano" per evitar les "ñ" i li he tret l'accent de català , perquè pot portar problemes d'algun tipus els caracters aquests, mira a veure si ho veus així. Jo he aconseguit veure els subs així:

exemple:
Ranma 001.01 - Castellano.srt
Ranma 001.02 - Catala.srt
Ranma 001.03 - Castellano Completo.srt
Ranma 001.avi

I els veig al meu reproductor DVD. Inclús els veig si canvio el nom així:

Ranma 001.2.srt
Ranma 001.3.srt
Ranma 001.avi
Ranma 001.srt

També el que faig es posar tot el relatiu a cada capitol en una carpeta diferent, no els posso tot junts i barrejats.
Crec que tens raó en el que dius, que potser es tracta segons el reproductor DVD que tinguis...Per sort en el meu els puc veure, ara que canvii de reproductor DVD i això no funcioni no ho sé perquè no tinc cap altre reproductor dvd de sobretaula a casa.

El que no puc veure encara és la imatge. Veig els subs, sento els audios, pero la imatge no. Crec que deu ser el reproductor DVD que tinc, que té uns anyets ja. Perquè si em comentes que tu tens un de nou i pots veure la imatge, el problema és el meu reproductor ( tot i que reprodueix Xvid, el problema deu ser el que diu el tato de la resolució màxima que té el meu reproductor que es inferior a la dels episodis).
Si a tu et va bé fer el projecte en xvid, perquè sigui més universal i compatible per tothom, no ho canviis per mi ! i fer això que diu wachimiro de h264 ( no entenc res d'aquestes coses de ripeig). Però si canvies a h264, si també es pot veure a reproductor DVD vell o actualitzat o reproductor Bluray que ho soporti, endavant.Però el que importa també es que tinguem els capis a la maxima qualitat, sense perdre detalls.
El que hauria de fer jo és comprar més endavant un reproductor nou més actual (sigui dvd, bluray o un reproductor multimedia o com es digui...m'agradaria estar més al loro de la tecnologia pero la meva economia no ho permet de moment).

tato25 ha escrit:
kanikazul, sobre la resolució del teu reproductor, suposo que no admetrà 720 o 1080, diria que és un reproductor dvd que inclou usb. Està configurat amb la resolució màxima d'un dvd, 720x576. Per tant si et posa "Resolución de video no admitida", es perque la resolució dels episodis (960x720) supera la mida de 720x576, encara que tinguis una tele hdready o fullhd. Si tampoc tens una tele hdready o fulhd, oblidat veure'ls a la tele.
Si els graves en un dvd, et passarà el mateix si el poses al reproductor.

L'unica solució que veig és que li redueixis la resolució. Megui, Virtualdubmod, Format Factory, SUPER,... et serviran. Lo dolent, és que ja no serà 720p.

La solució que em dius està clar que no ho faré, perquè estar clar que no vull perdre la qualitat d'iamtge HD...Apart que és un engorro fer conversions... xD

El meu reproductor DVD amb USB és un PHILIPS, concretament el model "DVP3260", té USB i reprodueix Xvid.No té sortida/entrada HDMI. Manual d'instruccions:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbi ... serManuals

I la tv que tinc fa poc que la vam canviar a casa, i el model es un plasma, Panasonic Viera TX-P42C3E ( es un model on puc veure la tv en HD).No té ranura usb, sí HDMI, entre altres.

He mirat les instruccions del meu reproductor, i l´únic que he vist que potser podria probar per veure la imatge dels capis de Ranma és el que diu a la secció " Confi guración de la función de
exploración progresiva" ( pag 102 del manual), intentar fer el que diu de posar un cable per components (RGB), i canviar la configuració del menu del reproductor , d'entrelazado a progresivo. Però no tinc aquest cable , i he intentat fer-ho sense ell ( al tenir una tv en hd, he pensat que potser funcionaria), pero no he aconseguit veure la imatge/video. Tato tu que entens millor d'aquestes coses, t'agraeixo si això que he vist seria una solució ( si aconsegueixo un cable RGB).
Agraeixo qualsevol consell per tal de veure els capis al reproductor que tinc. Si no, es el que dic, m'hauré d'aguantar i quan pugui comprar un nou caxarro xD i anar tirant de disc dur extern i d'ordinador.

Moltes gràcies a tots dos!!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2949
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dc. 07 des. 2011, 05:20

He fet una ullada al manual i tens per configurar el reproductor per veure l'imatge en progressiu, que defecte és entrellaçada, que seria l'opció 3 per conectar-la a la tv. Dubto que et deixi veure 720p, ja que, repeteixo, la sortida d'imatge d'un reproductor de dvd pal és de 720*576 i ntsc 720*480.

Còpio del manual:

"(for Progressive Scan TV only)
The progressive scan displays twice the number of frames per second than interlaced scanning (ordinary normal TV system). With nearly double the number of lines, progressive scan offers higher picture resolution and quality."

traducció google

"(Només per a l'exploració progressiva de la TV)
L'escaneig progressiu mostra el doble del nombre de fotogrames per segon que l'exploració entrellaçada (sistema comú de televisió normal). Amb gairebé el doble el nombre de línies, exploració progressiva ofereix una major resolució d'imatge i qualitat."

És a dir, veuràs en progressiu els canals de la tele a través el reproductor, però no sé si farà upscaling per veure 720/1080.

Solució, si tens un portàtil i té hdmi, conecta'l a la tele via hdmi, o tenir un reproductor bluray, ps3 o xbox360.
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2696
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dc. 07 des. 2011, 14:02

una cosa, perque dieu que es 720p si ranma no existeis en hd no? de fet sembla un rescalat, gracias per la release per cert

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants