Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

Re: [MU] Ranma ½ HD | 720P 4:3 | CAST-CAT-JAP | [005/161]

dc. 05 set. 2012, 22:51

Hola a tots!

Em sap greu haver abandonat la release sense solta ni volta. Per motius personals no m'he passat massa per aquí, i bé, no sé si la podré continuar mai, la release. Certament jo sol per ara segur que no.

Aquest video me'l passaven de japó però és més que probable que sigui filtrat. Dubto que estigui tret de cap master en més alta resolució que cap dels DVD's que s'han venut i que jo sàpiga, no n'existeix versió bluray.

En tot cas, disposo de, si no tota la sèrie, gairebé tota en aquesta qualitat d'imatge (ara no ho recordo). També de la majoria dels audios castellans antics (Jonu i RBA) i dels catalans (Jonu i algunes gravacions de la tele que jo mateix vaig fer en el seu dia). Els subtítols també surten de l'edició de Jonu.

Fer la release era una feinada i ja no dic compartir-la, especialment ara que no tenim megaupload. Potser si trobés quí volgués donar un cop de mà sincronitzar-ne els audios, i quí s'oferís a fer-ne els subtítols, poc a poc, podriem fer alguna cosa. Tot i que per ara no en tinc tota la disponibilitat, però tot és estudiar-ho!

Suposo que mitjançant coses com el dropbox es podria fer un grup de treball curiós, si realment hi ha gent interessada.

Bé, ja direu alguna cosa... sense pressa, per suposat. Podeu contestar més depressa que jo, si voleu ... però no és obligació :P

Yuki__91Light
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dl. 30 abr. 2012, 12:44
Ubicació: castelló de la plana
Contacta:

Re: [MU] Ranma ½ HD | 720P 4:3 | CAST-CAT-JAP | [005/161]

dj. 13 set. 2012, 15:58

per favor, podrieu repujar els capítols en format de MF (media free) i q no estiguessin caducats ^^u ^^u gràcies perquè sé que ho esteu fent i esteu treballant per aconseguir-ho =D
Lluitar, crear, construïr poder popular!! //*//

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants