Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 12:46

[FS] Dr. Slump (DVD Video)

dc. 15 feb. 2012, 12:33

Doncs estic pujant la série Dr.Slump (versió DVD-Box) al Fileserve.

Actualment es pot conseguir via emule, pero realmente es extremadament lent ja que no hi ha mes de 2 o 3 clients que la comparteixin.

La informació del muntatge es el mateix que el que hi ha aqui:

http://web2.animelliure.net/index.php/component/zoo/item/dr-slump-dvd-video

L'únic que es pot afegir es que jo he dividit els arxius amb el winrar a 200mb. També hi ha un arxiu de recuperaxió per si alguna part falla.

Per compartir els enllaços he creat un contenidor dlc, per encriptar l'enllaç i que sigui mes dificl que Fileserve me'ls borri. També conec un altre métode de linksave, pero no se si es millor que el del contenidor dlc. Si algú em pot iluminar?

Instruccions per deixar llestos els dvds per poder reproduir-los
L'arxiu .rar del primer DVD del pack NCHA conté el VIDEO_TS.VOB.
Per a la resta de DVD's del mateix pack, només cal copiar l'arxiu ja que és el mateix per a tots.

Per al pack HOYOYO passa exactament el mateix. El VIDEO_TS.VOB està en l'arxiu .rar del primer DVD

DVD 01.dlc MEGA
DVD 02.dlc MEGA
DVD 03.dlc MEGA
DVD 04.dlc MEGA
DVD 05.dlc MEGA
DVD 06.dlc MEGA
DVD 07.dlc MEGA
DVD 08.dlc MEGA
DVD 09.dlc MEGA
DVD 10.dlc MEGA
DVD 11.dlc MEGA
DVD 12.dlc MEGA
DVD 13.dlc MEGA
DVD 14.dlc MEGA
DVD 15.dlc MEGA
DVD 16.dlc MEGA
DVD 17.dlc MEGA
DVD 18.dlc MEGA
DVD 19.dlc MEGA
DVD 20.dlc MEGA
DVD 21.dlc MEGA
DVD 22.dlc MEGA
DVD 23.dlc MEGA
DVD 24.dlc MEGA
DVD 25.dlc MEGA
DVD 26.dlc MEGA

Arxius Comuns - Aquests arxius son comuns a tots els DVDs i els creadors de la release van posar nomes una copia en el primer dvd de NCHA y HOYOYO perque es copiesin despres en cada dvd. Si tens baixant el DVD 01 NCHA y el DVD 01 HOYOYO (que esl el DVD 21 de la llista d'adalt) no cal que els baixis

Arxius Comuns de HOYOYO
Arxius Comuns de NCHA

Caratules

Caràtules NCHA

Galetes

Galetes NCHA
Galetes HOYOYO
erikcrane l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 16 abr. 2015, 11:03, en total s’ha editat 81 vegades.

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

Re: [FS] Dr. Slump (DVD Video)

dc. 15 feb. 2012, 16:20

Els arxius md5 dels DVDs 1, 2 i 3 no son correctes. Si algu se'ls esta baixant no pasa res, son uns arxius molt petits (i tampoc son necessaris 100%, nomes serveixen per saber que tot s'ha baixat correctament)

Ara estic creant-los de nou i els pujaré separats per els que s'hagin baixat els DVDs (no se si algú ha anat tan ràpid, pero es igual). Un cop tingui comprobat que son els que toquen tornaré a crear el dlc i a pujar-lo de nou.

Insisteixo en que els md5 no son necessaris. Es una mesura més que he posat per saber quin arxiu es correcte i quin esta corrupte. En cada DVD he creat un lot adicional per si alguna part que s'ha baixat esta corrupta poder recrear el dvd, sense tenir que esperar a que torni a pujar-la. Aquesta crec que es una millor mesura anti-corrupció d'arxius que el md5, pero igualment els he creat per mes seguretat.

beile
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dl. 30 gen. 2012, 15:48
Contacta:

dc. 15 feb. 2012, 17:26

Gràcies!! :yeah: :yeah: :yeah:

karlitus
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 27 març 2004, 20:57
Ubicació: BCN

dj. 16 feb. 2012, 17:17

Es la versió de Jonu o Fan-made?
Imatge

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dv. 17 feb. 2012, 16:44

Nops, es un muntatge que van fer Albuixech / Marc / kelf / manu_rap, dels videos de la DVD-Box de Arale i elas audios catalans de tv3 (suposo)

http://web2.animelliure.net/index.php/component/zoo/item/dr-slump-dvd-video

PD:No he comentat abans, pero el que estic pujant es el mateix que es pot descarregar dels links. Aixó ho dic perqué en aquests arxius també heu de tenir en compte aixó:

IMPORTANT
L'arxiu .rar del primer DVD del pack NCHA conté el VIDEO_TS.VOB.
Per a la resta de DVD's del mateix pack, només cal copiar l'arxiu ja que és el mateix per a tots.

Per al pack HOYOYO passa exactament el mateix. El VIDEO_TS.VOB està en l'arxiu .rar del primer DVD (almenys fins al 6é DVD, no se si passarà en la resta).

raulci
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 13 feb. 2010, 01:32

ds. 18 feb. 2012, 04:42

Moltes gràcies Erikcrane!
Una pregunta... els tens tots? Jo em vaig baixar uns DVDRip's que van arribar fins al capítol 126.
M'interessa baixar a partir del DVD HOYOYO 02.
No tinc pressa, és només per saber si amb tu podré completar el que hi ha publicat.

Salut i gràcies!

HelenMelen
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 22 gen. 2012, 15:50

ds. 18 feb. 2012, 19:13

Moltissimes gràcies, des de la tancada de Megaupload que no he pogut acabar aquesta sèrie :(
Esperem que es pugui contactar amb Albuixech, o amb algú que la tingui sencera i que la pugi!!
Moltes gràcies per retomar el treball de pujar els capítols!!

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dg. 19 feb. 2012, 13:08

raulci ha escrit:
M'interessa baixar a partir del DVD HOYOYO 02.
No tinc pressa, és només per saber si amb tu podré completar el que hi ha publicat.

Salut i gràcies!

Em falten per completar el 15, 16, 17, 18, 19 i el 02 de Hoyoyo.
Porto com un any baixant-me'ls per l'emule i per completar aquests que em falten em queden 8 arxius en total. Suposo que en un mes o algo més, ja tindre la série completa.
De moment estic pujant els que tinc complets en ordre, quan arribi a un dvd que no tinc complet me'l salto i continu pujant el següent. Quan els vagi completant els vaig pujant.

També heu de pensar que estic pujant els arxius a 22kbs (si la meva conexió es una m***) i crec que trigaré més en pujar-los tos que en que es baixin els 8 arxius que em queden.

raulci ha escrit:
Una pregunta... els tens tots? Jo em vaig baixar uns DVDRip's que van arribar fins al capítol 126.

HelenMelen ha escrit:
Esperem que es pugui contactar amb Albuixech, o amb algú que la tingui sencera i que la pugi!!

M'acabo de donar compte que la versió que estic pujant no té tots els capitols :-(. Aquesta versió té 156 i la série té 243...

Jo vaig anar al Japó fara uns 4 anys i allà em vaig comprar el pack Ncha i el Hoyoyo, es a dir, que tincs els dvds. Ara només em faltarien els audios per poder tenir la sèrie completa...

Em posaré amb contacte amb l'Albuixech a veure si té els audios i si vol acabar la série o que em pasi els audios.

Merci a vosaltres per descarregar-la :D, el curro que han fet Albuixech / Marc / kelf / manu_rap es massa gran perqué només estigui penjada a l'emule, per aixó la estic pujant a DD. Un treball tant bó d'una sèrie tant mítica i bona l¡han de poguer tenint tos els fans!!!!

HelenMelen
Usuari
Usuari

dg. 19 feb. 2012, 19:36

Ja m'hi he baixat el primer DVD sencer, els 22 arxius .rar, l'arxiu de recuperació i el md5 i el .txt, ara que tinc que fer per a poder visualitzar el DVD i els capítols? Dic extraure arxius en cada arxiu .rar, o com va això?
Tal volta sembli una pregunta prou estúpida, però la veritat és que és la primera vegada que em baixo una sèrie en aquest format i no sé molt bé com obrir-ho :jiji:
Moltes gràcies ^^

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dl. 20 feb. 2012, 09:43

Molt bones HelenMelen,

A mi també em va costar entendre com s'havia de fer :P , vaig tenir-me que mirar quina es la estructura d'un DVD.

Comencem:

-El primer que has de fer en totes les carpetes que et baixis es renombrar els arxius de l'estil: Dr. Slump Arale-chan. DVD-BOX SLUMP THE BOX 01 NCHA. Català. Part 1 de 7.VTS_01_0.VOB

Ha de pasar a dir-se: VTS_01_0.VOB

Si el segon es diu: Dr. Slump Arale-chan. DVD-BOX SLUMP THE BOX 01 NCHA. Català. Part 2 de 7.VTS_01_1.VOB

Ha de pasar a dir-se: VTS_01_01.VOB

Aixi amb els 5 o 6 arxius que hi ha per dvd

-El pas número dos es que després de descomprimir aquest arxiu: Dr. Slump Arale-chan. DVD-BOX SLUMP THE BOX 01 NCHA. Català. Part 7 de 7.rar, veuras que tens:
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.VOB
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO

Amb aquests 5 arxius mes els 5 o 6 d'abans ja tens el DVD per poder veure'l. Si amb el VLC Player obres la carpeta que conté aquests arxius et sortirà el menú i ja podras veure el DVD.

Si es vol grabar a un DVD per veure'l a la tele només cal crear un dvd de video i a la carpeta de Video_ts afegir tots aquests arxius.

Ara toca amb la resta de DVDs.

Quan descomprimeixes del DVD 02 en endavant (tots els que siguin NCHA) tindras els 5 o 6 arxius més el rar.

Aquest rar (Dr. Slump Arale-chan. DVD-BOX SLUMP THE BOX 02 NCHA. Català. Part 7 de 7.rar) contindrá:
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO

Cal que el VIDEO_TS.VOB de la carpeta del DVD 01 el copiïs dins de la resta de carpetas dels DVD NCHA.

Copiant aquest arxiu ja tens la estructura completa del DVD 02 en endavant

Per els DVDs HOYOYO crec que s'ha de fer el mateix

Sóc bastant dolent donant explicacions escrites, aixi que si tens (o algú té) un dubte que no es talli en preguntar-me :D

Apa, que vagi bé :D

HelenMelen
Usuari
Usuari

dl. 20 feb. 2012, 17:37

He fet el que m'has dit, li he dit extraure els arxius. He pogut extraure els arxius Parte1, Parte2, Parte5, Parte6 i Parte7 (encara que durant la extracció no parava de sortir la finestra del WinRar diguent que els arxius eren invàlids). Però el 3 i el 4 no els hi puc extraure (i em torna a sortir el missatge d'error del WinRar). Deuria utilitzar el volum de recuperació.
Moltes gràcies per l'ajuda ^^ M'estic descarregant els altres DVDs, a veure si amb aquests tinc el mateix problema o què! :adeu:

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dl. 20 feb. 2012, 18:27

Ostres 0_0, potser tens problemes perque quan els acabava de pujar em donava compte que falta alguna part, llavors els tornava a comprimir un altre cop amb les mateixes caracteristiques i pujava la part que faltava. Alomillor encara que siguin del mateix tamany les parts si es d'una altre compresió no serveixen...

Pero si t'han donat problemes mes de una part els has pogut recuperar tots nomes amb un arxiu de recuperacio? es que crec que l'arxiu de recuperació nomes reucpera si et falta una part.

Ara em baixare el dvd 01 a veure si em dona errors

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dj. 23 feb. 2012, 08:54

M'he descarregat tots els DVDs que havia pujat i tots estaben malament :-(

Estic repujant el primer i despres m'el descarregaré per veure que esta ben pujat.

Després intentaré repujar només els arxius corruptes del dvd 02 a veure si aixi funciona, i no tenir que tornar a repujar tot, que a 25 kbs son a 3 hores per arxiu i en cada dvd hi ha 22 arxius.

Quan tingui el primer llest us avisaré, sento les molesties :-(

sergiussam
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 23 feb. 2012, 20:24

dj. 23 feb. 2012, 20:26

Bones.

Amb els arxius de recuperació, es poden descomprimir sense problemes.

Tinc descarregats els 3 primers, i donant-li a reparar, funciona perfectament.

erikcrane
Arashinchu
Arashinchu

dv. 24 feb. 2012, 09:59

sergiussam ha escrit:
Bones.

Amb els arxius de recuperació, es poden descomprimir sense problemes.

Tinc descarregats els 3 primers, i donant-li a reparar, funciona perfectament.
ç

Bones,

Els tres primers son els 3 primers dvds? o els 3 primers arxius?

Jo em vaig baixar els dvds i quan els descomprimia em donaven erros, llavors vaig executar el de recuperacio i em va dir que no ho podia recuperar tot, aixo amb el dvd 01
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants