Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 792
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [MEGA] Lamu

dj. 03 oct. 2013, 22:06

Sols una cosa enzo, pots penjar al post principal les temporades per DLC plis?
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

ds. 05 oct. 2013, 11:24

intervención ha escrit:

Moltes gracies per les teves paraules intervención.

Perdona la meva ignorancia però no acabo d'entendre la pregunta. Que és això del DLC? Si m'ho expliqueu i no porta massa feina (doncs ara ja vaig feina i no disposo de massa temps material) ho fare.
Imatge

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 05 oct. 2013, 18:05

enzo1988 ha escrit:
intervención ha escrit:

Moltes gracies per les teves paraules intervención.

Perdona la meva ignorancia però no acabo d'entendre la pregunta. Que és això del DLC? Si m'ho expliqueu i no porta massa feina (doncs ara ja vaig feina i no disposo de massa temps material) ho fare.

Al JDownloader, quan tens les urls, pots "comprimirles" en un paquet que, per exemple, seria "Lamu Temporada 1.dlc". Amb aquest fitxer, el poses a JDownloader o al MiPony i automàticament agafa les urls de, en aquest cas, la Temporada 1 de Lamu.
Cito del FAQ de JDownloader:

Linkcontainer Formats

Link-Containers are encrypted linklists. Using Containerfiles, it is very comfortable to provide many links at once. Moreover a encrypted container hides it's links from curious eyes. There are three different container formats: DLC, CCF and RSDF. JDownloader can handle all of them.

DLC

Download Link Container After RSDF and CCF got cracked, the JD-team decided to create a new Containerformat with the objectives to allow anybody to create DLCs and to allow every Loader to read DLCs. In order to live up to those expectations DLC uses a client-server encryption. Links are processed locally while the keys are distributed and recrypted by a webservice. To date, the dlc encryption has not been broken.

No sé si me explicat bé n.n"
Imatge

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 05 oct. 2013, 21:47

Mes o menys ho entens una mica. Jo no se com es fa i a més soc molt sapastre pe raquestes coses. Però entenc que faceu peticions d'aquests tipus perque alguns de vosaltres us és més comode que descarregar episodis un per un.

Si algu dels que ja s'ha descarregat tota la serie ho sab fer li estare molt agrait. I si no , no t'amoinis. Lo important és que la serie esta al teu abast. Gracies per la pregunta i per l'interes de tot cor.

Per cert, avui tafanejant la base de dades he descobert que, tot i que pel que fa a versions es troba en 14e lloc, Lamu ja es troba entre les 10 series més visitades de la web. Moltissimes gracies a tots. ;-)
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2002
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

ds. 05 oct. 2013, 22:08

Intervención jo tampoc sé fer dlc's però si et serveix jo el que feia era, tenint el jdownloder obert, anava al primer post li donava a "cita" el seleccionava tot i li donava a copiar. I el jdownloder ja et copia tots els links en un moment.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 05 oct. 2013, 23:33

enzo1988 ha escrit:
Mes o menys ho entens una mica. Jo no se com es fa i a més soc molt sapastre pe raquestes coses. Però entenc que faceu peticions d'aquests tipus perque alguns de vosaltres us és més comode que descarregar episodis un per un.

Si algu dels que ja s'ha descarregat tota la serie ho sab fer li estare molt agrait. I si no , no t'amoinis. Lo important és que la serie esta al teu abast. Gracies per la pregunta i per l'interes de tot cor.

Per cert, avui tafanejant la base de dades he descobert que, tot i que pel que fa a versions es troba en 14e lloc, Lamu ja es troba entre les 10 series més visitades de la web. Moltissimes gracies a tots. ;-)

Ho faig jo i et paso els links per MP
Sols has de fer copypaste, et donaré un codi amb l'imatge i l'url ;)

Steve Maister ha escrit:
Intervención jo tampoc sé fer dlc's però si et serveix jo el que feia era, tenint el jdownloder obert, anava al primer post li donava a "cita" el seleccionava tot i li donava a copiar. I el jdownloder ja et copia tots els links en un moment.

oh, guay, merci ;)
Imatge

MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

ds. 26 oct. 2013, 21:12

Moltes gràcies per aquesta gran currada, açò és un autèntic tresor que anava cercant sense ni tan sols recordar el nom de l'anime (probablement ja han passat entre 10 i 15 anys des que vaig veure el darrer capítol en la TV). He vist que estan començant a eixir BD-Box japoneses (ja van pel vol. 2, que és fins al capítol 117 crec recordar, així que caldria esperar uns 2 volums més). Basant-me en el primer capítol d'aquesta release, que és el que he pogut veure de moment, diria que la qualitat és prou bona per anar tirant i això que es fa servir el còdec Xvid, que ja té el seu temps, però si en un futur algú volguera fer una release HD que m'ho diga i li podria intentar aconseguir les raws (directament els full BD sense comprimir).
Imatge

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 27 oct. 2013, 08:52

Gracies per les teves paraules MissingNo. I ho tindre en compte el que has dit dels raws. Jo ja no disposo de massa temps material pero si algu s'anima jo donare un cop de ma pel que fa als audios. Salutacions cordials. ;-)
Imatge

MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

dg. 27 oct. 2013, 10:16

Perfecte. Parlant dels àudios, m'he fixat ara que m'he baixat més capítols que en alguns d'ells se sent només per un sol canal (generalment el de l'esquerra). No és una cosa massa problemàtica perquè és simplement cosa de clonar l'únic canal on se sent a l'altre. L'únic problema seria que clar, quedaria en mono, però ja no seria tan molest a l'hora d'escoltar amb auriculars.

Si em pogueres abastir quan tingues temps dels àudios originals que vas fer servir podria corregir això en menys d'un dia, ja que és una tasca relativament senzilla (després cadascú hauria de fer el mux de l'àudio i vídeo un altre cop, clar).
Imatge

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 21 des. 2013, 21:19

Per cert, sabieu que els ovas i les pelis de Lamu van estar a punt de doblar-se en català. Perque no es van arribar a emtre. I el més important. Haguessin rescatat les veus del doblatge del 92?

http://ramenparados.blogspot.com.es/2008/06/k3-adquiere-los-derechos-de-las-ovas-y.html
Imatge

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 26 des. 2013, 11:01

Això ja era l'ultim proposit de la release. I s'ha aconseguit.

ANIMES MÉS VISITATS (VERSIONS) De la web d'animelliure.net
1: One Piece (HDRip) 38.704 (visualitzacions)
2: Bleach (DVDRip) 27.564
3: Detectiu Conan (Ep 000-327) 18.012
4: Bola de drac Z (DVDRip) 15.727
5: Bola de drac GT (DVDBox) 11.116
6: Bola de drac (DVDBox) 10.317
7: One Piece (DVBRip) 8.304
8: Detectiu Conan (Ep 423-514) 6.275
9: Slam dunk (DVDRip) 6.153
10: Lamu 5.338

Moltissimes gracies a tots els que heu dedicat almenys un minut a l'extraterrestre. Noticia més vista de l'any, entre les 10 versions més seguides, dels temes mes comentats del forum. Gracies de tot cor per fer d'aquesta serie que jo ja creia que estava oblidada en la release revelació del 2013. ;-)
Imatge

jordi-c
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 21:42

dg. 29 des. 2013, 21:39

Hola, aixo es una passada de post, et felicito mil vegades

Pro tinc una duda per eixemple el capítol
24 Compte amb els escalfa-orelles

Només parlen en catalá menis de 5 minuts i despres tot o cuasi tot subtitulat en japones, no pot ser que sigui tot censurat i el capítol vagi durar menis de 5 minuts a la tele no?

Moltes gracias de veritat per aquest post i en MEGA aixo es brutal de veritat

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 30 des. 2013, 10:44

jordi-c ha escrit:
Hola, aixo es una passada de post, et felicito mil vegades

Pro tinc una duda per eixemple el capítol
24 Compte amb els escalfa-orelles

Només parlen en catalá menis de 5 minuts i despres tot o cuasi tot subtitulat en japones, no pot ser que sigui tot censurat i el capítol vagi durar menis de 5 minuts a la tele no?

Moltes gracias de veritat per aquest post i en MEGA aixo es brutal de veritat

Abans de tot. Gracies pels elogis.

El que passa amb l'episodi 24 és molt senzill. Només un dels 3 seguidors que havien gravat la serie el tenia en aquest episodi. Pero amb tan mala sort que va gravar-hi un altre episodi al damunt. I només vaig poder rescatar aquest instant. I vaig decidir deixar-lo substitulat i amb la petita part que quedava en català.

Per sort els altres episodis estan complets. Qualsevol altre dubte fes-m'ho saber.
Imatge

jordi-c
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 21:42

dl. 30 des. 2013, 11:58

Moltes gracies per la informacio i ser tan rapid.

Una pregunta tens alguna serie mes pujada? ja que aquesta te una qualitat excelent magradaria molt sapiguer quines tens mes.

Per eixemple no tindras Candy Candy tota sencera en catala.

Moltes gracies de nou i feliç any a tots

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 30 des. 2013, 15:21

jordi-c ha escrit:
Moltes gracies per la informacio i ser tan rapid.

Una pregunta tens alguna serie mes pujada? ja que aquesta te una qualitat excelent magradaria molt sapiguer quines tens mes.

Per eixemple no tindras Candy Candy tota sencera en catala.

Moltes gracies de nou i feliç any a tots

A tu per l'interes. No en tinc cap més de serie pujada. Aquesta és l'unica que he pujat. Però va portar molta feina realitzar-la. La qualitat en part es gracies als 3 seguidors que es van pendre la molestia de gravar els episodis i de conservar les cintes en tan bon estat. I gracies tambe a la confiança que van depositar en mi a l'hora de cedir-me les cintes per fer els montatjes.

Tan de bo, Candy Candy s'arribi a realitzar amb tots els episodis en català. Potser hi haura sort al 2014. Feliç any nou també per tu i gracies per les teves paraules. ;-)
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants