Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

jordi-c
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 21:42

Re: [MEGA] Lamu

dt. 31 des. 2013, 03:33

Llastima que no tinguis mes per que si ni hauria mes i amb aquesta qualitat seria bestial.

I moltes gracies amb tots que ha sigut possible que aquesta serie ara la tenim aixi.

Tinc una altre duda aveure si em pots ajudar, n'hi ha uns quants capitols que tenen al final uns numeros, per eixemple:

110 El pinta-llavis magic (2)

113 La enrabiada terrorifica de la Oyuki (1)

El numero amb parentesis que significa?.

Moltes gracies de nou per aquest super treball. :yeah:

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

dt. 31 des. 2013, 09:04

jordi-c ha escrit:
Llastima que no tinguis mes per que si ni hauria mes i amb aquesta qualitat seria bestial.

I moltes gracies amb tots que ha sigut possible que aquesta serie ara la tenim aixi.

Tinc una altre duda aveure si em pots ajudar, n'hi ha uns quants capitols que tenen al final uns numeros, per eixemple:

110 El pinta-llavis magic (2)

113 La enrabiada terrorifica de la Oyuki (1)

El numero amb parentesis que significa?.

Moltes gracies de nou per aquest super treball. :yeah:

Ah, el numero en parentesi no es res d'especial. Només és que a l'hora de fer el muntatge d'aquests episodis en el seu moment amb la versio acabada no acaba d'estar convençut (fos per algun error d'audio, de sincronia, etc...). I en feia una altra versió per veure si ho podia millorar. I per marcar que era la versió millorada (a l'hora de guardar-ho en versio avi) posava aquests parentesis per no confondre'm.
Imatge

jordi-c
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 21:42

ds. 04 gen. 2014, 02:48

Ah, el numero en parentesi no es res d'especial. Només és que a l'hora de fer el muntatge d'aquests episodis en el seu moment amb la versio acabada no acaba d'estar convençut (fos per algun error d'audio, de sincronia, etc...). I en feia una altra versió per veure si ho podia millorar. I per marcar que era la versió millorada (a l'hora de guardar-ho en versio avi) posava aquests parentesis per no confondre'm.[/quote]

Moltes gracies per la aclaracio. Pero no es poden veure tranquilament els capitols que tenen aquests numeros entre parentesis no?

Uh sentu per tardar en contestar pero no hi he pogut abans.

Una salutacio

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 04 gen. 2014, 18:01

Clar que es poden veure tranquilament. Per cert, he elaborat una llista per votar els vostres personatges preferits d'aquesta serie. Espero que us agradi: http://listas.20minutos.es/lista/mejores-personajes-de-urusei-yatsura-lum-lamu-375046/
Imatge

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 22 oct. 2014, 22:24

Per desgracia vaig haver d'eliminar fa uns mesos al yt els episodis de Lamu (per sort en aquest post encara tot esta en actiu). M'interesaria provar de pujar-la un altre cop online per vk. Pero necesito l'ajuda d'algu de vosaltres. Si es posa en contacte li explicare (ja avis que és molt senzilla la feina).
Imatge

derebo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dc. 28 gen. 2015, 23:18

dj. 05 feb. 2015, 12:35

Completada!!! :D :D :D Quin goig tornà a poder vore-la sencera una altra volta!!! Moltes gràcies!!!
Per cert, enzo1988, quin interés tens en que hi sigui a vk? Perquè qui vullgui pot descarregar-la, oi? Donçs no li trobu sentit. I, per cert, saps si el release en castellà que en fa ver crec que XeTe a un altre fòrum continua disponible enlloc? D'aquesta serie m'agradaria fer-me ambs als release en català (fet), castellà i japonès.

A reveure!

hamtaro33
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 20:04

dv. 06 feb. 2015, 00:36

Muchas gracias, Enzo1988, por compartir esta serie, yo no la conozco pero en casa me la piden. Todos los links ok. Vamos a ello.
Cada vez me sorprendo más con todos vosotros no sólo ponéis la serie completa, con sus ovas, películas, extras... e incluso los títulos de los capítulos, qué trabajazo para que otros disfrutemos. Gracias de nuevo y saludos.

pablotill
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dv. 06 març 2009, 12:55

dt. 08 set. 2015, 20:51

Hola. Em surten varis enllaços caiguts, 164, 165, 169,170, 176, 177, 179-183, 185, 187, 188, 190, 193-195. Ho he descarregat tots menys aquests. Es podrien tornar a pujar? Gracies

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 03 oct. 2015, 16:57

Hi ha una noticia bona i una dolenta.

Començarem per la dolenta:

Els enllaços que hi havia aqui han anat caiguent aquest mes. Me n'he adonat fa poc i demano perdó per haver trigat tant.

La bona noticia es que un antic usuari d'aqui (el gran tato25) esta realitzant desde desembre del 2014 una release fantastica de Lamu en qualitat blu ray i ja l'ha finalitzada. Els episodis tenen una qualitat d'imatge i so molt bona i pesen uns 300 mb només. A més disposa de tots els meus audios. Aquesta release la podeu trobar a aquesta direcció:

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=10&t=22918

Aixi vosaltres tendreu aquesta fantastica alternativa i no us quedareu penjats a l'hora de gaudir d'aquesta gran serie.

Només em queda dir que moltes gracies pel suport d'aquests 4 anys. Tot i que jo ja pas a un segon pla la nostra extraterrestre preferida esta en bones mans.
enzo1988 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 06 abr. 2020, 18:33, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

derebo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dc. 28 gen. 2015, 23:18

ds. 03 oct. 2015, 17:17

:moltbe: Súperinteressant! Gràcies per informar!

pablotill
Ishinchu
Ishinchu

dc. 07 oct. 2015, 15:12

enzo1988 ha escrit:
Hi ha una noticia bona i una dolenta.

Començarem per la dolenta:

Els enllaços que hi havia aqui han anat caiguent aquest mes. Me n'he adonat fa poc i demano perdó per haver trigat tant.

La bona noticia es que un antic usuari d'aqui (el gran tato25) esta realitzant desde desembre del 2014 una release fantastica de Lamu en qualitat blu ray i ja va per l'episodi 116 (més de la meitat ja). Els episodis tenen una qualitat d'imatge i so molt bona i pesen uns 300 mb només. A més disposa de tots els meus audios. Aquesta release l'esta portant a terme al seu blog. Per accedir-hi només li heu de demanar invitació a aquesta direcció:

joseantato@gmail.com

Demano perdo si vaig aquesta propaganda, pero jo ja no disposo de temps material per tornar a pujar tots els episodis. Pero aixi vosaltres tendreu aquesta fantastica alternativa i no us quedareu penjats a l'hora de gaudir d'aquesta gran serie.

Només em queda dir que moltes gracies pel suport d'aquests 4 anys. Tot i que jo ja pas a un segon pla la nostra extraterrestre preferida esta en bones mans.

Ostres quina llastima ja que tenia casi tota la serie baixada y nomes tinc 10mb d'ADSL :(

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 07 oct. 2015, 20:42

pablotill ha escrit:

Ostres quina llastima ja que tenia casi tota la serie baixada y nomes tinc 10mb d'ADSL :(

No et desanimis, company. La nova release va per bon cami (i porta molt bon ritme) i d'aqui poc tindras els episodis que et falten.
Imatge

enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 07 nov. 2015, 14:28

Anims lamu-maniacs que en tato 25 ja va per l'episodi 162. Te intenció de finalitzar la release abans de que acabi l'any. O sigui que d'aqui poc ja tornarem a tenir la lamu sencera en catala i en millor qualitat que mai.
Imatge

pablotill
Ishinchu
Ishinchu

ds. 05 des. 2015, 14:15

enzo1988 ha escrit:
Anims lamu-maniacs que en tato 25 ja va per l'episodi 162. Te intenció de finalitzar la release abans de que acabi l'any. O sigui que d'aqui poc ja tornarem a tenir la lamu sencera en catala i en millor qualitat que mai.

Anims :juas: Peronalment es una de les series que mes m'ha fet riure de sempre

marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

dg. 01 maig 2016, 15:09

que alguien podria volver a subir los capitulos?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants