Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

nection
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dt. 05 feb. 2013, 18:35

[...]Dr.Slump 0/243 i OVA 0/2

dg. 14 abr. 2013, 11:59

Fa temps que tinc per l'ordinador la serie completa del DR.SLUMP i com que fa molt i molt temps que descarrego aportacions d'aquesta meravellosa pagina, he pensat que podria retornar una mica del que m'ha donat tots aquests anys, compartint aquesta amb vosaltres.

Si no m'equivoco ara mateix no esta disponible la serie toga sencera no? si m'equivoco dons res recullo i cap a casa.. ;) , però si algú li interessa, i als moderadors de la pagina els hi sembla be, a mi m'agradaria començar-la a pujar mica en mica, ja que he d'anar pujant els capítols en servidors de DD.

Si al final us interessa, miraré de fer tot el possible per acabar-la, que ja se que dona molta rabia quan comencen una pujada i et deixen penjat per la mitat, espero no ser D'aquest... :yeah:

El que jo tinc baixat son 248 arxius que son els 243 capítols dels que consta la serie, un opening, dos endings i dos pel·lícules que també estan en Català com tota la serie.

La cal.litat de la serie es la següent:

Capítol*************1 al 47********48 al 57*********57 al ~250
Resolució**********640x480*******320x240**********480x360
Tamany************~210mb*******~100mb***********~110mb

Heu de saber com ja he dit mes endarrere que tota la serie esta en Català i remarco que no tots els capítols estan en la mateixa cal.litat, ni han de DVD-RIP y de TV-RIP com heu pogut veure en l'anterior explicació, però al menys hi son tots.

Dons be, nomes hem queda esperar aviam si hi ha algun interessat en la pujada i si els moderadors l'acceptant i si aixi fos, aquesta mateixa tarda hem poso amb la pujada.. salutacions!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2607
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [...]Dr.Slump 0/243 i OVA 0/2

dg. 14 abr. 2013, 12:02

Se esta haciendo el montaje en buena calidad dvdbox, yo creo que es tonteria colgar los capitulos tvrip que tienen calidad vhs.

viewtopic.php?f=10&t=18966

nection
Ishinchu
Ishinchu

dg. 14 abr. 2013, 12:07

Si, ja ho havia vist, però també m'he donat compte de que aquesta pujada porta molt de temps parada, o al menys va molt lenta, no se, aviam, opinions, perquè si no se la descarregara ningú no la pujo.. :no: :no: :no:

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 14 abr. 2013, 12:10

nection ha escrit:
Si, ja ho havia vist, però també m'he donat compte de que aquesta pujada porta molt de temps parada, o al menys va molt lenta, no se, aviam, opinions, perquè si no se la descarregara ningú no la pujo.. :no: :no: :no:

No va lenta, si lees las paginas veras que se esta haciendo una tanda grande de capitulos

nection
Ishinchu
Ishinchu

dg. 14 abr. 2013, 12:12

terminator ha escrit:
nection ha escrit:

No va lenta, si lees las paginas veras que se esta haciendo una tanda grande de capitulos

Perfecto porque entonces descargare esta que dices para sustituirla por la mía.. :yeah: y claro si te falta cualquier audio me pides el capitulo que te lo pasare encantado. Te dejo mi correo por MP por si me tienes que pedir algún capitulo.. :)

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 14 abr. 2013, 12:13

nection ha escrit:
terminator ha escrit:
nection ha escrit:

Perfecto porque entonces descargare esta que dices para sustituirla por la mía.. :yeah: y claro si te falta cualquier audio me pides el capitulo que te lo pasare encantado. Te dejo mi correo por MP por si me tienes que pedir algún capitulo.. :)

ok gracias :yeah:

TurboPork
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dj. 14 març 2013, 17:32

dj. 02 maig 2013, 19:19

De totes formes seria molt molt d'agraïr que ho poguessis compartir per mitigar l'espera de l'edicio dfinitiva de terminator, encara que siguin tvrip, a mi m'encantaria veurel's de nou, de veritat.

Si et puc ajudar d'alguna forma per compartir mentre esfa l'edició definitiva, m'encantaria. I estic segur que hi ha basant gent interessada també.

Moltissimes gràcies per les aportacions a tots!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 02 maig 2013, 22:45

TurboPork ha escrit:
De totes formes seria molt molt d'agraïr que ho poguessis compartir per mitigar l'espera de l'edicio dfinitiva de terminator, encara que siguin tvrip, a mi m'encantaria veurel's de nou, de veritat.

Si et puc ajudar d'alguna forma per compartir mentre esfa l'edició definitiva, m'encantaria. I estic segur que hi ha basant gent interessada també.

Moltissimes gràcies per les aportacions a tots!

Hombre, hacerle subir al chaval 243 capitulos solo porque no tienes espera lo veo un poco... impaciente

nection
Ishinchu
Ishinchu

dv. 03 maig 2013, 12:02

En qualsevol cas he fet un arxiu torrent i l'he posat a compartir als subforums corresponents, allà la trobareu tota sencera.. :) qui vulgui descarregar-la que ho faci ja!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants