Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1823
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16

[MEGA] Maison Ikkoku [96/96] [3/3] [1/1]

dl. 02 set. 2013, 00:53

Maison Ikkoku
Imatge

3xL ha escrit:
La "Maison Ikkoku" és una pensió amb uns inquilins una mica especials. En l'habitació 1, hi viu Mrs. Ichinose i el seu fill Kentaro (assegura que viuen amb el seu marit, però no ho ha vist ningú), aquesta dona és la típica senyora maria d'estar per casa; en l'habitació 4, hi viu Kikusendai Yotsuya, de qui l'únic que se sap és la seva afició a obrir forats a l'habitació per espiar la inquilina de l'habitació 6, Akemi Roppongi, una noia de pudor i ofici dubtosos que acostuma a passejar lleugera de roba per la pensió. I en l'habitació 5, hi viu el nostre protagonista: Yusaku Godai, víctima de les tafaneries de Mrs. Ichinose, dels forats que obre en Yotsuya a la seva habitació i dels xantatges d'Akemi, estudiant a qui li diuen "el carbasses" pels seus constants fracassos a la universitat.

Un dia, l'arribada de la nova administradora, Kyoko Otonashi, irromp i canvia per sempre la vida dels inquilins i, especialment, la del nostre estudiant que se n'enamorarà perdudament.

I a partir d'aquests personatges, la vida transcorre en la Maison Ikkoku, apareixerà en Shun Mitaka, un professor de tenis que farà dubtar la Kyoko, es descobrirà que la Kyoko és viuda als vint-i-vuit anys, una noia que s'enamorarà d'en Yusaku, Kozue Nanao; la família de la Kyoko, la d'en Yusaku, etc... I cada any s'enfrontarà al dolorós record de l'aniversari de la mort del seu marit. Cada any, en Yusaku patirà els exàmens.

"Maison Ikkoku" va estar emetent-se durant dos anys a la televisió japonesa, i està considerat un dels mangas més populars de la seva autora, la sempre genial Rumiko Takahashi.

Muntatge: Risck

Codec: XviD
Resolució: 640x480
Audio: Català: 128 kb/s, stereo, CBR, 44800 Hz
Audios: tesa, xxx001, Risck
Muntatge: Risck

Capítols:

Maison Ikkoku - 01 - Bon dia a tothom! Sóc la Kyoko Otonashi (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 02 - L'amor s'escampa. Qui estima la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 03 - Un cor que batega a les fosques. Tot sol amb la Kyoko! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 04 - En Godai està d'exàmens i la Kyoko està histèrica (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 05 - La Kyoko està preocupada. En Godai se n'ha anat (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 06 - La sorpresa de la primavera! El secret de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 07 - El maldecap d'en Godai. L'amor de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 08 - No siguis indiscret. I quan es parla, s'ha de parlar clar (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 09 - Un rival per a en Godai. L'enigmàtic professor de tennis (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 10 - Amor i pànic a la sorra. Un enamorat a qui no agraden els gossos (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 11 - El primer amor d'en Kentaro. Si ens estimem, l'edat no compta (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 12 - El trencaclosques de l'amor. Que no em va dir que m'estimava (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 13 - Que popular que és, en Godai! No paren de trucar! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 14 - Felicitats, Godai, per fi surts amb la Kyoko! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 15 - La representació de titelles, quin desastre! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 16 - Ensurts i atencions. Que bé que que em cuiden! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 17 - La primera història d'amor de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 18 - El regal de la Kyoko. Què Això és per a mi (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 19 - En Godai i la Kyoko, una nit plena de perills (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 20 - Els nervis de la Kyoko. Per qué no torna, en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 21 - El maldecap d'en Godai. La gateta de la Maison Ikkoku (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 22 - En Godai està fet pols. La Kyoko diu que deixa la feina (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 23 - La Kyoko no pot més. La seva mare és una maquinadora (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 24 - En Godai està perplex. La Kozue li vol fer el primer petó (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 25 - El duel dels enamorats. En Godai contra en Mitaka (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 26 - En Godai es queda ben parat. La Kyoko té un atac de gelosia (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 27 - En Souichiro desparaeix. Es l'olor de les broquetes de pollastre (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 28 - Hola Kyoko, sóc el pare d'en Kentaro (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 29 - La festa de la tardor. Dins d'un pou amb la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 30 - La Kyoko es casa i en Godai s'en va (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 31 - Escàndol a la Maison Ikkoku. En Godai viu amb una dona! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 32 - L'ou misteriòs. El perillòs regal d'en Yotsuya (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 33 - Un desobriment sorprenent! En Souchiro habia tingut una amant (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 34 - No et rendeixis Godai, les dents resplandents de la Yukari (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 35 - El pla secret de la Yukari. La Kyoko i en Godai queden un dia (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 36 - Pluja de petons. A l'Akemi li han trencat el cor (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 37 - Concurs de disfresses. La transformaicó de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 38 - La ruptura amb en Godai. Li agrada en Mitaka, a la Kozue (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 39 - S'ha de ser valent en l'amor. El projecte d'en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 40 - La tristesa i els bons sentiments de Nadal (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 41 - Que la Kyoko surt de l'aigua! Espionatge al balneari (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 42 - En Godai s'ha trencat una cama! Amor a l'hospital (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 43 - En Godai i en Mitaka a l'hospital (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 44 - En Kentaro s'emporta un bon ensurt. Qui ‚s, en realitat, en Yotsuya (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 45 - Una declaració colpidora, La Kyoko confessa el seu amor (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 46 - Lluitant per la Kyoko. El combat sobre gel (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 47 - La Kyoko beu i s'esvera (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 48 - La declaració d'en Godai. Vull que sàpiga qué sento (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 49 - El tractament de xoc d'en Mitaka. Ha de perdre la por als gossos (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 50 - Que s'ha enamorat, la Kyoko. El nou veí de la Maison Ikkoku (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 51 - Ni en Yotsuya se'n sap avenir. La fi de la Maison Ikkoku (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 52 - Perdona'm, Soichiro. La Kyoko es tornarà a casar (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 53 - La passió d'una alumna d'institut. Guerra oberta contra la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 54 - Atac sense roba. L'intent de seduir en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 55 - L'atac amb pijama. Drama amoròs a la Maison Ikkoku (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 56 - La resoluciò de la Yagami. No penso renunciar al meu primer amor! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 57 - Una noia de bona família. Amor a primera vista amb en Mitaka! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 58 - En Godai contra en Mitaka. Aquesta nit es decidirà tot (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 59 - Asuna Kujo, La primera experiència (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 60 - Els he vist! La Kyoko i en Mitaka. abraçats! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 61 - La persecució d'en Godai. El viatge solitari de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 62 - Per fi! La Kyoko i en Godai junts en un bany mixt (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 63 - El retorn del passat. La Yagami no es rendeix! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 64 - Compte, Godai! La dolça trampa de la Yagami (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 65 - El crit de la Yagami. En Yotsuya, de professor particular (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 66 - El repte de la Yagami. No deixar‚ que em guanyi una viuda! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 67 - La Yagami es queda de pedra, El retorn de les dents resplendents (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 68 - La Yukari amb el bat. Beisbol d'alta intensitat (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 69 - Baralla aquàtica. En Godai t‚ un xuclet (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 70 - Ad‚u, Yukari. Festa a l'estació d'Ueno (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 71 - El somni d'una nit d'estiu. Pot ser, que en Godai ja tingui feina (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 72 - Una dona va de part. La tragicomèdia d'en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 73 - Crisi d'ostatges a la Maison Ikkoku. La Yagami no es rendeix (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 74 - M‚s sopreses laborals. Un ad‚u imprevist (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 75 - La força de l'amor. La Yagami i l'Asuna no es rendeixen (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 76 - Em vull esperar. La declaració sobtada de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 77 - En Godai tamb‚ es pot comportar com un home, quan fa falta (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 78 - Es revela el secret. La feina de nit d'en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 79 - Perdona, Kyoko. Un dinar amb llàgrimes (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 80 - En Godai, esgarrifat. La conilleta Yagami (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 81 - Amor obsessiu. L'Asuna no es pensa rendir mai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 82 - El pare perfecte. Els dos fills d'en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 83 - Persecució a Yokohama. La fugida de la Kyoko (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 84 - En Godai no sap qué pensar. La Kyoko passa la nit fora (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 85 - L'hora de la veritat. En Godai i en Mitaka s'enfronten per decidir el seu (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 86 - Una nit d'impacte, i tot per la gosseta (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 87 - L'Asuna està embarassada. L'inesperat anunci del compromís d'en Mitaka (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 88 - Reneix l'amor. El regust del petó de la Kozue (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 89 - Encara no hi ha res decidit. En Godai i la Kyoko es diuen adeu! (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 90 - La Kyoko deixa la feina. La Maison Ikkoku ja ‚s nom‚s un record (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 91 - La Kyoko, garratibada. La inesperada relació de l'Akemi i en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 92 - La Kozue es casa. L'amor d'en Godai es per sempre (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 93 - L'anunci de la primavera. Dos cors que bateguen emocionats (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 94 - La proposicó d'en Godai (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 95 - Emocions a flor de pell. L'anell de la Yukari (DVD+K3)
Maison Ikkoku - 96 - Mentre duri aquest amor la Maison Ikkoku no desapareixerà (DVD+K3)

OVA'S:
Maison Ikkoku - Special - A través del pas de les estacions (Sub.Cat)(animelliure.net) (1988) 90min.
Maison Ikkoku - OVA - Naufregs a l'illa Ikkoku (DVD+K3) (1991) 23min.
Maison Ikkoku - OVA - Preludio (Sub.Cast) (1992) 27min.

Película:
Maison Ikkoku - Película - El capítulo final (Dual Jap/Cast + Sub. Cast) (1988) 66min.
Steve Maister l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 28 nov. 2013, 11:43, en total s’ha editat 7 vegades.

nejiloto
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 05 set. 2013, 22:55

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [03/96]

dj. 05 set. 2013, 23:02

Gràcies per pujar-la. La feïen en la tv pero no vaig arrivar a véure-la en condicions ^^, li donaré una ullada

Steve Maister
Moderadors
Moderadors

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [06/96]

dg. 08 set. 2013, 20:37

Afegits 3 més i crec que l'únic OVA que va ser doblat al català. :adeu:

Roronoa Zoro
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dg. 18 nov. 2012, 17:24

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [06/96]

dt. 10 set. 2013, 04:57

Gràcies per pujar aquesta magnifica serie!! A vera si algú que la tingui et dóna un cop de mà i la podem tenir tota! :yeah:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [09/96][2/3]

dg. 29 set. 2013, 17:36

Afegits 3 més i crec que l'únic OVA que va ser subtitulat al català :P

En quant a més extres faltarien la pel·lícula que estic descarregant per l'emule una versió dual (español/japo) i un altre ova que crec que només està subtítulat a l'angles, si no el trobo subtitulat al castellà suposo que em baixaré i el pujaré per si algú el vol encara que siga en anglés.
I el live-action i doramas en un principi no els pujaré.

EDIT:
Pujats fins el 12.

EDIT2:

Ja estan els 3 d'aquesta setmana. :adeu:

Roronoa Zoro
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [15/96][2/3]

dg. 06 oct. 2013, 16:26

Gràcies per seguir pujant capítols. Espero poder completar la serie, ja que estic tornant a veure-la i és molt bona.
Felicitats per la feina i gràcies de nou!

Salutacions :yeah: :yeah:

EDITO: Algú més te problemes per la descàrrega del capítol 15? Arriba a 30-40% però d'aquí no passa.... :huh:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [19/96][2/3]

dg. 06 oct. 2013, 18:57

He tornat a pujar el 15, prova ara! :yeah:

Avui en comptes de 3 poso 4, i així acabem el primer dvd.
I aviso que augmente el ritme a 4 capítols per setmana durant el dvd 2. Quan l'acabi de pujar ja avisaré si el dvd3 torna a augmentar de ritme, es manté en 4 o torna a baixar a 3 (tot dependrà de com vagi l'emule, que últimament pareix que la gent comparteix una mica més, estic terminant de baixar el dvd2 per això augmente el ritme de moment durant aquest dvd). Això és tot. :adeu:

Roronoa Zoro
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [19/96][2/3]

dg. 06 oct. 2013, 19:42

Perfecte!! Descarregant els nous i el 15 per fi!

Gràcies per la feina i sort amb l'emule!! :yeah:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [96/96][3/3][0/1]

dg. 13 oct. 2013, 20:28

Sorpresa! Ja teniu els 96 episodis xD

Explicació:
Anava a posar els 4 capítols d'avui, quan he rebut un MP d'en JaumeR, que m'ha avisat de que en un fòrum estaven els capítols d'aquesta release pujats a mega. M'he registrat i he comprovat tots els links i són tots d'aquesta release. És veu que un tal Dani365 va pujar aquesta release al ja mort rincondelmanga i els va descarregar en anicat que els va pujar a mega a l'altre fòrum. Els capítols del 24 al 96 que són els que he agafat després del nom del capítol porten un [subido por -Dani365- para http: //www.elrincondelmanga.com], si els voleu tindre amb el nom original d'animelliure sustitueu això per (DVD+K3).

A parta d'això havia estat buscant el OVA que faltava i que només trobava sub. angés, però després de buscar una mica més he trobat una versió sub castellà traduïda per un fan de la sèrie en Omar E'M. El video és un .mp4 de 72MB així que no espereu molta qualitat de vídeo, però al menys està subtitolat al castellà.

Bé, axiò és tot, només falta per pujar la peli final(estic descarregant-la i porta un 44.5% però va molt lenta, així que encara falta per a que la pugi) que quan la tinga ja la posaré per aquí. Només em falta agrair a Jaume pel xivatazo a Dani i anicat per pujar-la (que m'han estalviat molt de temps) i a Omar per traduïr l'ova. :adeu:

Roronoa Zoro
Usuari
Usuari

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [96/96][3/3][0/1]

dt. 15 oct. 2013, 05:01

Doncs perfecte!! Descarregant sense parar, per fi podré tenir aquesta magnifica serie sencera i amb bona qualitat!
I de pas faré temps per descarregar la pel·lícula final :profident:

Gràcies per la feina feta, salutacions :yeah:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors

Re: [MEGA] Maison Ikkoku [96/96][3/3][1/1]

dj. 28 nov. 2013, 11:50

Per fiiii se m'ha descarregat la peli final! :D És una versió feta per XeTe y curro1 de quasi 800Mb, el format és .ogm amb audio Castellà i Japonés + subs en castellà.
Així que ja teniu tot el que és va animar d'aquesta sèrie al Japó, i podeu veure-la en català i el que no es va doblar en Japo con subs. Disfruteu-la! :yeah: :adeu:

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dc. 18 des. 2013, 12:43

Moltes gràcies per tota la sèrie!

trisson
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 81
Membre des de: ds. 28 gen. 2012, 10:52

dc. 14 gen. 2015, 21:00

Hola! Feia molt de temps que no em passava per aquí (feina+estudis xD) i la veritat no havia tingut temps d'acabar de descarregar-me aquesta sèrie i ara m'hi he posat. Tenia fins el capítol 64 i ara la tinc sencera excepte el capítol 74 que el link no me'l deixa descarregar no sé si és culpa de l'arxiu que està malament o cosa de MEGA. Si algú em pot confirmar si funciona o no, perquè no sé si és cosa meva, ja que és amb l'únic que m'ha passat (em salta un missatge "error temporal, reintentant" però així es queda indefinidament, com si es pengés)

Steve Maister
Moderadors
Moderadors

dc. 14 gen. 2015, 21:56

És un error temporal com el seu propi nom indica, sol passar amb els enllaços pujats a Mega, aleatòriament passa amb alguns arxius. D'aquí a un parell de dies deuria estar solucionat i el podràs descarregar sense problemes :yeah:

malkev
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 14 gen. 2015, 01:32

ds. 17 gen. 2015, 00:04

A mi en domen error el 34, el 39, el 42, el 43 y el 74. Sabeu cuant solen tardar en arreglarse?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant