Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

FlYM
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 17 feb. 2010, 19:28

Re: [MEGA]Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus(Subs català)[

dl. 23 set. 2013, 13:16

No podeu reproduir aquesta versió amb reproductors convencionals (popcorn, etc) perque està codificada amb 10 bits. Ara mateix no hi ha cap reproductor de sobretaula per solventar això :/.

jordi_lh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dg. 02 gen. 2011, 13:55
Ubicació: Martorell

dl. 23 set. 2013, 17:44

Me apunto a una versión mp4, de menos peso y más compatible para poder verla en la tele de casa...
Saludos y gracias por el curro.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 23 set. 2013, 21:09

Doncs al final he vist aquesta versió ja que la vaig veure el dia 13 amb uns subs que feien pena (traducció del xinès a l'anglès de google).
He vist que hem vaig perdre força coses i ara m'ha agradat més la peli.

Deixo els subs extrets, en ASS (per tant es mantenen els estils, els podeu convertir a srt amb qualsevol programa si voleu)

[Hakugetsu&Speed&MGRT][Dragon Ball Z:Battle of Gods][1080P][x264(10bit)_AAC] (Sub. Cat.)_track3_cat.ass (111 KB)
https://mega.co.nz/#!U4M2UYqb!SscSOUZNZ ... FU9LX6t4RU

Alguns links de torrent per versions a 720, 480 i 360 que segurament funcionaran a reproductors (o PCs poc potents com el meu, que no pot amb la de 1080). Segurament els subtítols funcionen sense tocar res, ja que tots els videos han sortit del mateix blue ray

http://www.nyaa.se/?page=view&tid=473239
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=475884&showfiles=1
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=476059&showfiles=1

SPOILERS A CONTINUACIO!!

El que més m'agrada és que deixen els nivells de poder entre en gokuh i en vegeta força incerts, ja que en principi en vegeta supera el super guerrer nivell 3 sense transformació. El fet que s'empassi l'orgull per salvar tothomi que després tant en goku com en bills ho reconeguin com un acte a respectar també m'agrada força (tot i que al principi pensava que al toriyama se li havia anat la pinça posant a en vegeta a fer el pallasso).

Em sobra una mica que en gokuh de sobte es quedi sense el mode Déu i que hagi absorvit l'energia del mon mentre era un deu (recordeu quan fa una genki dama convertit en SSJ, tant a la peli com a la saga de boo?), jo diria que no calia, tècnicament no és el poder d'en son goku, és un residu del mode déu (asumeixo que aquest poder es dissipa i torna al seu estat original, no crec que després diguin que el manté per art de magia...)

El que no m'ha agradat gens és el disseny de la videl, sembla un altre personatge...
També m'ha agradat que a en krillin se li vegin les marques del temple.
I que en son Gohan faci l'idiota i li pegui un tret a la videl... vale que havia begut però podrien haver-sho montat d'una altra manera per ferir la videl.

Hi ha una cosa que no m'ha queda't clara, hi ha 12 universos i en bills és el 2n més fort del "nostre"? En Whis és més fort (a mi m'ho sembla)? Els déus dels altres universos es numeren per ordre de poder i hi ha 6 déus més forts que en bills o pot ser que tinguin tots més o menys el mateix nivell de poder?
Tot això ho pregunto per si és que s'ha perdut alguna cosa a la traducció o algo.

BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 164
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

dj. 26 set. 2013, 03:33

antitot ha escrit:
Exactament no se que vols amb dir això, que ho provi amb tots els reproductor possibles? Ni sóc una productora, ni tinc el material ni malauradament molt de temps per anar fent proves.
Per una altra banda, abans de res prova que la versió que t'has baixat la pot carregar el teu reproductor de sobre taula, perque pel que llegeixo no has llegit els comentaris que els altres han escrit:

1er de tot donar-te les gracies per tot el treball que has fet,
després demanar-te disculpes per si m'has mal interpretat , no demanava res del que has entès, ni em queixava de la teva release, ni res semblant
espero que acceptis les meves disculpes si ho has entès aixi

nomes em referia que me baixat ja 3 versions (i si si me llegit el fil sencer avanç de posteixar i els altres comentaris, i la que tinc de 720 si em va be a la tv) no em venia de gust baixarem una 4 versió i esperar les X h de baixar tot de nou... quan el *.srt son segons i podria estar disfrutant de la teva excel·lent adaptació i traducció en segons

nomes era aixo

gracies de nou per tot el treball

campeonchrono
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 21 ago. 2013, 21:04

dj. 26 set. 2013, 19:53

Moltes, gracies :profident: :profident: :profident:

antitot
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dv. 16 set. 2011, 13:04

dj. 26 set. 2013, 21:16

BGTA ha escrit:
antitot ha escrit:
Exactament no se que vols amb dir això, que ho provi amb tots els reproductor possibles? Ni sóc una productora, ni tinc el material ni malauradament molt de temps per anar fent proves.
Per una altra banda, abans de res prova que la versió que t'has baixat la pot carregar el teu reproductor de sobre taula, perque pel que llegeixo no has llegit els comentaris que els altres han escrit:

1er de tot donar-te les gracies per tot el treball que has fet,
després demanar-te disculpes per si m'has mal interpretat , no demanava res del que has entès, ni em queixava de la teva release, ni res semblant
espero que acceptis les meves disculpes si ho has entès aixi

nomes em referia que me baixat ja 3 versions (i si si me llegit el fil sencer avanç de posteixar i els altres comentaris, i la que tinc de 720 si em va be a la tv) no em venia de gust baixarem una 4 versió i esperar les X h de baixar tot de nou... quan el *.srt son segons i podria estar disfrutant de la teva excel·lent adaptació i traducció en segons

nomes era aixo

gracies de nou per tot el treball

Bé jo també ho vaig mal entendre i el meu to no va ser pas el millor, em sap greu.
Ja hi ha penjats els subtítols en ssa i ara acabo de ficar també una versió en srt :yeah:

Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

dv. 27 set. 2013, 01:05

Aqui vinc a donar-vos la meva opinió de la pelicula.
Spoiler: mostra
Sincerament la pelicula m'ha agradat. L'unic incovenient que li he vist és el final, a quin babau se li va ocorrer fer un final on tots es fan amics i així salven la terra i consegueixen que Bills torne a dormir-se. M'ha decebut un poc... ¬¬
PD: Krillin no mor durant la pelicula OMG.
Imatge

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

dl. 30 set. 2013, 14:41

Moltes Gracies per l'esforç.

Salutacions.

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dj. 03 oct. 2013, 16:50

Gràcies per la peli, té posat la notícia a la web :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

antitot
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dv. 16 set. 2011, 13:04

dv. 04 oct. 2013, 22:34

Kero ha escrit:
Gràcies per la peli, té posat la notícia a la web :adeu:

Gràcies Kero!!!

pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

dv. 27 des. 2013, 23:52

La versió 720p inclou l'última versió dels subtitols? Gràcies per la feina.

albertvila
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 05 juny 2014, 09:23

dj. 05 juny 2014, 09:26

Algú sap on puc descarregar la pel·licula bola de drac z: la batallla dels deus?

Amb català, NO substituls.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2857
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dj. 05 juny 2014, 10:44

Si l'acaben d'estrenar als cinemes...

For3t3
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 13 juny 2014, 20:56

dv. 13 juny 2014, 21:27

l'he vist al cinema, no volia perdre-me-la per res del món ^^ qui sap quantes oportunitats de veure una pel·lícula de Bola de Drac Z ens queda (o de qualsevol anime). Per cert, jo la tinc descarregada (versió RAW japonesa) i amb l'àudio en català. Encara que l'àudio no està del tot sincronitzat (per mil·lèsimes crec).

Tenia un altre compte en el fòrum (fa anys) i no hi ha manera de recuperar-la :/

EDIT: Una petita mostra http://uploaded.net/file/18af8oit (ara veig que es més d'un segon)

franmedia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dj. 22 set. 2011, 03:17

ds. 14 juny 2014, 03:14

For3t3 ha escrit:
l'he vist al cinema, no volia perdre-me-la per res del món ^^ qui sap quantes oportunitats de veure una pel·lícula de Bola de Drac Z ens queda (o de qualsevol anime). Per cert, jo la tinc descarregada (versió RAW japonesa) i amb l'àudio en català. Encara que l'àudio no està del tot sincronitzat (per mil·lèsimes crec).

Tenia un altre compte en el fòrum (fa anys) i no hi ha manera de recuperar-la :/

EDIT: Una petita mostra http://uploaded.net/file/18af8oit (ara veig que es més d'un segon)

La pesans puja la peli móntada?, y si no, em pódrias pasa el audio en catalá o de la página don las descaregat?, la vaig veure al cinema, péro feia molta calo a la sala y ni la vaig disfrutat y ma gradaria tornala a veure.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants