Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Ryuichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dl. 24 juny 2013, 15:13
Contacta:

Re: [Mega] Monster (02/74) Dvdrip Nova versió

dg. 09 feb. 2014, 14:26

Ja era hora que algú es dignés a fer-la. Sempre he tingut ganes de veure aquesta sèrie, me l'havia baixada d'un fansub i en català i no estava segur de quina mirar. Ara podré borrar aquelles versions i guardar-ne una. Moltes gràcies!

Edito: he vist el principi del primer episodi, per comparar la versió que tenia (la catalana, que suposo que vaig agafar-la d'animelliure; i la versió dels fansubs Anime Underground + Frozen-Layer). Evidentment, la teva versió té més qualitat visual que les dues (la catalana estava una mica massa sobrefiltrada i la d'AU+FL està fatal...) però el que m'ha sobtat una mica és "l'edició" (com a mínim, jo l'anomeno així). Només començar l'episodi, es veu un fragment de la Bíblia traduIt al castellà. Ho has fet tu? Al principi es veien només les lletres, però després he vist l'efecte que tenen (imitant l'original), que segurament l'hauràs fet amb l'After Effects, oi? Moltes felicitats, serà sens dubte la millor versió catalana i espanyola!
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2931
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dg. 09 feb. 2014, 16:58

Ryuichi ha escrit:
(...)Només començar l'episodi, es veu un fragment de la Bíblia traduIt al castellà. Ho has fet tu? Al principi es veien només les lletres, però després he vist l'efecte que tenen (imitant l'original), que segurament l'hauràs fet amb l'After Effects, oi? Moltes felicitats, serà sens dubte la millor versió catalana i espanyola!

No, home. Aquesta part que nombres, ve així als dvd de Jonumedia.
També la tens completa, feta per en @marcos91, a l'emule aquí , i pujada a dd per l'Steve Maister aquí.

Ryuichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dl. 24 juny 2013, 15:13
Contacta:

dg. 09 feb. 2014, 17:51

tato25 ha escrit:
Ryuichi ha escrit:
(...)Només començar l'episodi, es veu un fragment de la Bíblia traduIt al castellà. Ho has fet tu? Al principi es veien només les lletres, però després he vist l'efecte que tenen (imitant l'original), que segurament l'hauràs fet amb l'After Effects, oi? Moltes felicitats, serà sens dubte la millor versió catalana i espanyola!

No, home. Aquesta part que nombres, ve així als dvd de Jonumedia.
També la tens completa, feta per en @marcos91, a l'emule aquí , i pujada a dd per l'Steve Maister aquí.

Òndia, doncs m'estranya que estigui "editada" per Jonumedia. Jo, que compro anime espanyol en DVD (i blu-ray), pocs cops he vist que editin. Normalment es limiten a posar aquestes coses amb subtítols i a deixar la imatge original. Ja tinc la versió de l'Steve Maister, gràcies; però esperaré a descarregar la teva versió. Tampoc no tinc cap pressa, tinc més de 100 animes pendents :P
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dg. 09 feb. 2014, 19:17

Primer van treure l'edició limitada i més tard, sota el logo Jonu Classics, 5 box, (4 dvd's per box), si no m'equivoco.

FerranGB
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dv. 31 maig 2013, 19:04

dg. 09 feb. 2014, 19:37

Wow!! Se m'havia passat aquesta delicatessen!

Tinc molt bones referències.

Moltes gràcies tato, ets tot un artista!

jonnydbz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dl. 24 abr. 2006, 17:46

dg. 09 feb. 2014, 20:05

Me he visto los dos capítulos, y la verdad es que me ha dejado muy intrigado. Muchas gracias! :yeah:
Dragoi Bola Z euskaraz nahi duzu?? Pasa zaitez hemendik: http://www.euskal-encodings.com

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dg. 09 feb. 2014, 23:20

De nada, jonnydbz y FerranGB.

Para mí, y no me cansaré de repetirlo, de los mejores animes jamás vistos. La trama, personajes, BSO,... Una obra maestra en toda regla.
La he visto 3 veces, subtitulada, doblada en castellano y en catalán, y es de los pocos animes que quieres más una vez finalizado el episodio.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2044
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 10 feb. 2014, 00:32

¿Y que doblaje te ha gustado más, tato? Sobretodo entre castellano/catalán, nunca la he escuchado en castellano y no sé si tiene un buen doblaje(traducción/voces)
Por cierto ya hace meses que se confirmó que Guillermo del Toro prepara su versión de la serie para la HBO. De ahí puede salir algo muy bueno, gente que no sepa nada del manga/anime seguro que les engancha un montón. Hay muchas noticias sobre esto, dejo la primera que me ha salido: http://cultura.elpais.com/cultura/2013/ ... 02464.html

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dl. 10 feb. 2014, 00:50

Ambos doblajes los veo muy buenos.

Sobre Del Toro, más vale que se esté quieto. No he visto peor director que éste. Aunque sea una serie de HBO, no me acaba de convencer la idea.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2044
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 10 feb. 2014, 00:59

Yo la verdad de Del Toro no he visto nada :lol: pero veo a la gente muy emocionada con esto. Para mi la serie se puede adaptar perfectamente al liveaction, por eso digo que puede salir algo muy bueno, y las series de la HBO me suelen gustar. Me parece una buena manera de explotar el manga, ya que puede causar un pequeño boom entre los no seguidores de anime/manga. Ya veremos que sale de aquí (si finalmente se lleva a cabo), yo desde luego le daré una oportunidad.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dl. 10 feb. 2014, 02:05

Guillermo del Toro como director, guionista o productor.
Digamos que es un director que aprovecha la fama ganada de otros para hacer secuelas/precuelas y destrozarlas. Y cuando rueda algo original, no da la talla. Y si se ha pasado al formato de series TV, será por algo.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

Re: [Mega] Monster (03/74) Dvdrip Nova versió

dc. 19 març 2014, 20:08

Pujat el 03.

jonnydbz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dl. 24 abr. 2006, 17:46

dj. 20 març 2014, 23:26

Gracias tato25, eres un crack!
Dragoi Bola Z euskaraz nahi duzu?? Pasa zaitez hemendik: http://www.euskal-encodings.com

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dv. 21 març 2014, 00:26

A ti, por pasarte y descargarlo.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu