Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

quinix
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dg. 05 ago. 2012, 21:13

Death Note (37/37)(Cat)[Mkv]

dt. 11 feb. 2014, 20:19

Imatge

Sinopsi: Light Yagami és un brillant estudiant japonès , avorrit i fastiguejat per la immundícia de crims que cobreix el món . La seva vida canviarà per complet quan es topi amb un Death Note , un quadern que pot fer que una persona mori tan sols escrivint el seu nom i davant la primera cara . Si no s'especifica la causa de la mort de la persona , aquesta moriria d'un atac de cor en 40 segons. Els Death Note són instruments de shinigami , i el que es va trobar Light era propietat d'un anomenat Ryuk , el qual va deixar caure el quadern " per accident" , segons ell , però la veritat és que es trobava tan avorrit com Light . Quan comprova per si mateix el que el Death Noti pot fer , Light decideix netejar el món de criminals usant , convertint-se en motiu de polèmica entre les forces de l'ordre i el poble i d'interès en un misteriós detectiu privat que es fa dir L, al que les accions de Light ( conegut entre la policia i la gent com " Kira " , que sona igual que Killer , assassí ) criden l' atenció de seguida ...
quinix l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 12 feb. 2014, 14:06, en total s’ha editat 8 vegades.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3257
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Death Note (37/37)(Cat)[Mkv][UL]

dt. 11 feb. 2014, 20:41

Varies coses a tenir em compte, MKV no es una "qualitat" es un contenidor, estaria be que usesis un programa tipo aquest: http://mediaarea.net/es/MediaInfo per a donarnos la informacio dels arxius ^^u , despres estaria tambe be dir d'on has tret aquesta versio, si l'has montat tu, si l'has tret d'alguna web i l'has repujat tu mateix o alguna cosa aixi :yeah:

Tot i aixi gracies per l'aportacio :adeu:

quinix
Usuari
Usuari

dt. 11 feb. 2014, 21:18

fabrebatalla18 ha escrit:
Varies coses a tenir em compte, MKV no es una "qualitat" es un contenidor, estaria be que usesis un programa tipo aquest: http://mediaarea.net/es/MediaInfo per a donarnos la informacio dels arxius ^^u , despres estaria tambe be dir d'on has tret aquesta versio, si l'has montat tu, si l'has tret d'alguna web i l'has repujat tu mateix o alguna cosa aixi :yeah:

Tot i aixi gracies per l'aportacio :adeu:

Hola fabrebatalla18, gràcies pels consells, ja esta editat més o menys, he descarregat molt del fòrum però ara posare algunes coses ja que m'han posat la fibra optica i estic que el peto jajjaa. Salutacions.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dt. 11 feb. 2014, 21:37

Has d'usar aquesta opcio per a que es posin els links: Imatge

[url]http://ul.to/rrze90t1[/url]

PD: La que jo estic pujant tardo perque l'estic editant ^^u
PD2: Esta molt be que aprofitis la fibra optica, tot i que si no et sap greu m'agradaria aconsellarte alguns servidors per tal de que tant tu que pujes com els que baixen poguem usar el maxim de velocitat i sense restringions, els servidors son:

4Shared (l'unic que te aquest es que necesites usuari (gratis) per tal de poder descarregar i que de vegades si no pujes els arxius comprimits te ho borren)
Zippyshare (te una limitacio de 200 mb per arxiu si no recordo malament)
Mega.co.nz (no te cap tipus de limitacio tot i que de vegades "falla" pero es un dels millors ara per ara)
Shared.com (et dona 100 GB gratis, esta en fase beta pero promet molt, el "problema" es que si no entres en 3 mesos al teu compte tel borren, pero aixo tampoc es massa problema, nomes necesites entrar de tant en tant)

quinix
Usuari
Usuari

dt. 11 feb. 2014, 21:46

fabrebatalla18 ha escrit:
Has d'usar aquesta opcio per a que es posin els links: [ http://puu.sh/6SqAU.png ]

[url]http://ul.to/rrze90t1[/url]

PD: La que jo estic pujant tardo perque l'estic editant ^^u
PD2: Esta molt be que aprofitis la fibra optica, tot i que si no et sap greu m'agradaria aconsellarte alguns servidors per tal de que tant tu que pujes com els que baixen poguem usar el maxim de velocitat i sense restringions, els servidors son:

4Shared (l'unic que te aquest es que necesites usuari (gratis) per tal de poder descarregar i que de vegades si no pujes els arxius comprimits te ho borren)
Zippyshare (te una limitacio de 200 mb per arxiu si no recordo malament)
Mega.co.nz (no te cap tipus de limitacio tot i que de vegades "falla" pero es un dels millors ara per ara)
Shared.com (et dona 100 GB gratis, esta en fase beta pero promet molt, el "problema" es que si no entres en 3 mesos al teu compte tel borren, pero aixo tampoc es massa problema, nomes necesites entrar de tant en tant)

ja le arreglada el link no em deixaba ara si juas!!, no me avia fixat que estabas pujanla tu tambe,he vist que es dual la teva y el pujaras a MEGA javor no hi a problema am la meva que esta per Uploaded. jo he estat apunt de pujarlos a MEGA pero deixo la teva versio y punt. ok estare al tant de aquets servidors pero de moment els gratuits que me graden mes per pujar son MEGA y Zippyshare,

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dt. 11 feb. 2014, 21:47

quinix ha escrit:
ja le arreglada el link no em deixaba ara si juas!!, no me avia fixat que estabas pujanla tu tambe,he vist que es dual la teva y el pujaras a MEGA javor no hi a problema am la meva que esta per Uploaded. jo he estat apunt de pujarlos a MEGA pero deixo la teva versio y punt

Tranquil, mes val que sobre que no que falti :yeah:

Artur Mas
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dl. 18 ago. 2014, 22:54

Re: Death Note (37/37)(Cat)[Mkv]

dg. 24 ago. 2014, 05:25

??? I com faig per a baixar-la? On son els links?

barrufet
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 20 nov. 2011, 10:17

dt. 26 ago. 2014, 13:01

Jo tampoc no els trobo. Només hi ha el de uploaded.net però sembla que ja no funciona.

panegírico
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: ds. 01 set. 2012, 12:28
Ubicació: Grand Line

dt. 16 set. 2014, 15:06

Jo he conseguit baixar-la de la base de dades d'anime de la web. malgrat tot als episodis 5, 7, 8 i 10 no funcionen els links. Algú te un link vàlid per a poder completar la serie? Moltes gràcies!
Jo seré el Rei dels Pirates!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants