Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Re: [MEGA] La Màgica DoReMi [214/214][00/02]

dl. 12 gen. 2015, 16:58

Gent, jo m'ofereixo voluntari per ajudar en el projecte tri-audio :lol: i tinc una proposta per fer-vos.
Hi ha un programa que serveix per reduir la mida dels animes sense cambiar en res la qualitat d'imatge, porto anys utilitzant-lo i us puc garantitzar que funciona a la perfecció i que no es nota cap diferéncia, perque en feu la prova he reduit de mida el primer capítol de Carnival (el que hi ha en aquest mateix fil del fórum) i l'he pujat a mega.
D'entrada us dic que ara el capítol pesa 51.3MB i es veu exactament igual, aqui us deixo dues captures de pantalla perque podeu comprovar que la qualitat de la imatge no varia res.
Spoiler: mostra
Captura del minut 13 sense reduir
Imatge
Captura del minut 13 reduit
Imatge

Bé doncs, un cop ho comproveu ja em direu que us sembla :D

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 12 gen. 2015, 20:04

Sangus103 ha escrit:
Gent, jo m'ofereixo voluntari per ajudar en el projecte tri-audio :lol: i tinc una proposta per fer-vos.
Hi ha un programa que serveix per reduir la mida dels animes sense cambiar en res la qualitat d'imatge, porto anys utilitzant-lo i us puc garantitzar que funciona a la perfecció i que no es nota cap diferéncia, perque en feu la prova he reduit de mida el primer capítol de Carnival (el que hi ha en aquest mateix fil del fórum) i l'he pujat a mega.
D'entrada us dic que ara el capítol pesa 51.3MB i es veu exactament igual, aqui us deixo dues captures de pantalla perque podeu comprovar que la qualitat de la imatge no varia res.

Bé doncs, un cop ho comproveu ja em direu que us sembla :D

Per favor, no feu VL!!!! es el pitjor invent de l'historia dels montatges de video.... tu no veuras cap diferencia, pero tant el so com el video son molt pitjors :no:

I te ho diu una persona que te un internet molt dolent i que ara mateix no tinc massa capacitat als disc durs, pero abans de baixarme una VL prefereixo no tenir l'anime....

PD: El que te marcat en negreta es una utopia, aixo es imposible de fer i es fals.... no vull semblar borde pero es que en serio, per culpa de la gent que fa aquest tipus de versions molts animes es van perdre amb la caiguda de megaupload i els que hi van repujar nomes tenien aquestes qualitats espantoses (parlo de molts altres animes, no d'aquest en concret).

karim
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 129
Membre des de: dl. 28 feb. 2005, 20:47
Ubicació: Barcelona

dl. 12 gen. 2015, 20:11

Tranqui, si hago el anime será dvdrip sin bajar nada la calidad. Tampoco me gustan los montajes de 50mb que dicen tener la misma calidad porque no es así...

Sangus103
Ishinchu
Ishinchu

dl. 12 gen. 2015, 20:38

Aix, no entenc que té de dolent... i m'estic espantant i tot :o
Que hi ha de dolent en les VL? Esque aixo ja m'ho habien dit avans, pero encara ningú no m'ha explicat perqué es TAAAN dolent, si el resultat final es el mateix... Si vosaltres sabeu perque es tant dolent, m'ho podrieu explicar? esque porto anys reduint un munt d'animes perque no m'hi caben al disc dur i ara m'estic començant a preocupar bastant...

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dl. 12 gen. 2015, 20:45

Bàsicament, quan hi ha escenes fosques, o quan hi ha una escena en que es mou molt, es noten un munt de pixels. De vegades, parat i tot es noten, i es veuen com borroses les imatges... ^^u

Sobre l'àudio, es pot dir k és lo que queda pitjor, sonen com "borrosos" que ressonen amb un soroll estrany. Si vols fer una VL, et recomano que l'àudio el deixis intacte xD

Tu fes el que et sembli, hi haura gent a ki li agradi. Sort :adeu:
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 12 gen. 2015, 20:56

Sangus103 ha escrit:
...

Suposo que uses un programa tipo RalAnime o un nom aixi crec que tenia, aquest tipus de programes el que fan primer que tot es DESTROSSAR l'audio reduintlo de forma absurda, un audio de qualitat normal per a un capitol de 24 minuts sol pesar uns 30 mb aproximadament, doncs aquest programa o similars el baixen fins a pesar 5 mb... diria que cualsevol persona que tingui una oida normal pot notar la diferencia, sobretot si ho escoltes amb auriculars, almenys a mi em fan mal les orelles amb aquestes qualitats tan baixes, passem al video, el video el que li fa es baixarli el bitrate i aixo que vol dir? doncs que per exemple en una escena amb molt de moviment que necesites X bitrate per a ques vegi be, al tenir molt menys quantitat de bitrate comencen a sortir pixelacions en escenes amb moviment i tambe a les escenes fosques i a banda es veu tot força borros.

Be, pensa un poc mes positiu, si tu fins ara no has notat problema i no ets massa exigent amb la qualitat i tampoc tens massa espai doncs potser en el teu cas a tu ja et vagi be aixi, pero jo crec que el que no has de fer es anar dient que fent aixo no perds qualitat perque es faltar a la veritat ^^u (no ho dic enfadat ni res, espero que no te ho prenguis a mal...)

PD: Val a dir que el que has fet en aquest cas poc es notara perque ja de per si el video no tenia una gran qualitat, per aixo potser et pensaras que no ha passat res, pero si parteixes d'un video de mes qualitat encara es notaran mes les diferencies.

PD2: Bueno, perdon por el offtopic, en cuanto al proyecto triaudio, me gusta la idea :) gracias por la subida y animo con el nuevo proyecto :yeah:

Sangus103
Ishinchu
Ishinchu

dt. 13 gen. 2015, 17:09

Tranquil que no m'emprenyo, més aviat tot el contrari, jo tansols volia saber perquè era tant dolent, i ara gràcies a vosaltres ja ho sé :lol:
I em disculpo per intentar inculcar-vos algo del que no sabia ni del que parlava (no era la meva intenció, jo tansols volia proposar-ho perque a mi sempre m'ha semblat que anava perfecte, pero sembla que no vaig donar aquesta impressió). També vull demanar perdó per canviar de tema :ein:
I tornant al tema del projecte Tri-audio, m'ofereixo per si necessiteu ajuda en qualsevol altra cosa, com vaig fer amb el capitol 23 de Motto ;-)

alex313
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 14 gen. 2015, 21:54

dc. 14 gen. 2015, 21:56

Gràcies!! però n'hi ha un que no funciona.
3x39 https://mega.co.nz/#!5MUzjRob!EkUu_9fqD ... 0QBU6R-71o

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dj. 15 gen. 2015, 18:12

Yo en su día conseguí las películas con subtítulos, en diversas versiones (porque alguna tenía hard subs). A ver si me acuerdo en febrero y las busco en los DVD

polpoliplio
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 06 oct. 2014, 21:57

dv. 16 gen. 2015, 20:29

Mireu, l'episodi 4x45 "Hem d'eliminar el Roser de la Tristesa" : https://mega.co.nz/#!ddsSVBgJ!NS079aUWa ... xzHhBhRwdc no funciona. Quan pitjo per descarregar, un cop a MEGA, diu "Error temporal, reintentando" però no es soluciona mai...

trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 77
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

dv. 16 gen. 2015, 23:16

son errors temporals que demostren lo be que funciona mega xD

temporals vol dir que potser duren 5 min i a vegades 4 mesos, pero s'acaven arreglant

salutacions :D

Eric95
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 24 gen. 2013, 00:18

ds. 17 gen. 2015, 00:04

puedes subir el 4x045 otra vez? :( no hay manera que funcione

polpoliplio
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 06 oct. 2014, 21:57

dl. 19 gen. 2015, 20:44

Nois, l'episodi 4x45 segueix sense funcionar... :no: :plora:

malkev
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 14 gen. 2015, 01:32

dt. 20 gen. 2015, 14:20

Pareix que s'han reparat tots els enllaços. Al menys a mi ahir s'em van descarregar. I no domes d'aquesta serie, sino tots els que tenía pendents. Pareix que m'ega s'ha possat les piles.

rinden
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 22 gen. 2015, 14:19

dj. 22 gen. 2015, 14:22

EEENNLLLLLAAAAAAAAAAAAÇÇÇOOOOOOOOSSSSS CCCCCAAAAIIIIIGGGGGGGGGUUUUUUUUTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :plora: :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants