Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 748
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [MEGA] Neon Genesis Evangelion 3/26 (BD-Rip) (Cat-Cast-J

dg. 18 oct. 2015, 13:57

Disculpa, aquesta release y la de Alternativo (viewtopic.php?f=11&t=20232) no son la mateixa? No hi entenc jo d'Evangelion... gràcies.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

LRB1983
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dv. 03 ago. 2007, 23:40

dg. 18 oct. 2015, 15:55

El nombre del capitulo del 3 va a parar a un enlace que Evangelion 04.mkv
:yeah:

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

dg. 08 nov. 2015, 08:23

Ja teniu el capítol 4!
Cortexian05 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 08 nov. 2015, 20:34, en total s’ha editat 2 vegades.

bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: [MEGA] Neon Genesis Evangelion 5/26 (BD-Rip) (Cat-Cast-J

ds. 14 nov. 2015, 17:45

Gracies per els dos últims.
Imatge

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dt. 17 nov. 2015, 00:12

Els DC tambe el pujaras? si els puges les parts en japo seran en castella? com es que el catala es mp3 si vols els ac3 et podem ajudar. a10 :yeah:

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

dc. 30 des. 2015, 21:07

Tot i que no ho he estat dient, aquesta setmana estic tornant a pujar més episodis. M'haig de disculpar per haver estat 1 mes i 1/2 sense pujar res, però últimament tinc problemes de connexió que, pel pes que tenen els capítols, m'ha semblat impossible de pujar-la. Ara ja tinc la connexió una mica més estable i em tarda un dia en pujar-n'hi un de sol si hi dedico tot l'accès. Ara ho faré poc a poc, no espereu que la pugi tota de cop.

xaiman ha escrit:
Els DC tambe el pujaras? si els puges les parts en japo seran en castella?

No sé que són els DCs, sorry.

xaiman ha escrit:
Com es que el catala es mp3 si vols els ac3 et podem ajudar. a10 :yeah:

Hi han uns pocs capítols que els audios en català estàn en mp3 perquè estaven desincronitzats dels audios dels altres idiomes i de la imatge i els he tingut que editar amb l'Audacity. Si veig que ho creieu convenient, quan acabi de pujar la serie faré una versió 2 d'aquests episodis amb l'audió català en format ac3.

PD: Els audios 5.1 japos els pujaré properament.
PD2: Hi ha algú que estaria disposat a pujar-me el material del post a ed2k?

luipi1975
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: ds. 04 oct. 2014, 22:01

Re: [MEGA] Neon Genesis Evangelion 9/26 (BD-Rip) (Cat-Cast-J

dj. 31 des. 2015, 15:38

Gracias por este aportazo, tómate tu tiempo en las subidas y diviértete en estas fiestas y luego al tema tiooo :yeah: :adeu:

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

dc. 06 gen. 2016, 21:33

luipi1975 ha escrit:
Gracias por este aportazo, tómate tu tiempo en las subidas y diviértete en estas fiestas y luego al tema tiooo :yeah: :adeu:

Gracias. Igualmente (aunque a lo mejor lo he dicho un poco tarde ^^u ).

Ja teniu el capitol 10.
Volia aprofitar la connexió per pujar el 11 també però es veu que és un dels que estan dessincronitzats i l'haig d'editar.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3249
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 06 gen. 2016, 21:35

Cortexian05 ha escrit:
luipi1975 ha escrit:

Gracias. Igualmente (aunque a lo mejor lo he dicho un poco tarde ^^u ).

Ja teniu el capitol 10.
Volia aprofitar la connexió per pujar el 11 també però es veu que és un dels que estan dessincronitzats i l'haig d'editar.

Ara que dius aixo d'editar, si pot ser guarda l'audio editat en ac3 amb el mateix bitrate que el original, per favor. ^^u

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 536
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: [MEGA] Neon Genesis Evangelion 10/26 (BD-Rip) (Cat-Cast-Jap)

dc. 13 gen. 2016, 18:09

Moltíssimes gràcies! Esperant amb ganes els següents!

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dl. 18 gen. 2016, 18:21

Una pregunta: Aquesta versió que estàs fent no és la mateixa que la d'aquestes dues pàgines?
http://www.cyber-team.ws/topic/380-proy ... lu-rayrip/
http://www.cyber-team.ws/topic/444-proy ... u-raymega/
De moment l'única diferència que he trobat és que la teva versió està en 10 bits i aquella en 8. Aquesta és la única diferència que hi ha o n'hi ha alguna altre? És que vull tenir la sèrie completa en Blu-ray, però no puc reproduir 10 bits. I estava esperant a que acabessis la release per descarregar-la i convertir-la a 8 bits, però veient que ja hi ha una altre versió Blu-ray en català i 8 bits no té sentit que m'esperi si la puc descarregar ja. Per això pregunto si hi ha alguna altre diferència. Perquè si són iguals la descarrego ja d'allà, però si són diferents (a part dels 10 bits) em puc esperar a descarregar-ho d'aquí.
EDITO: Crec que els DC que diu en xaiman deuen ser els Director's Cut (que algú em rectifiqui si m'equivoco) és a dir, la versió del director, Hideaki Anno, dels capítols 21, 22, 23 i 24. En la versió del director tenen escenes extra que no es van doblar al català però sí en castellà. Tot i que després algunes d'aquestes escenes van sortir a la película "Evangelion: Mort i Renaixement" i sí que es van doblar al català.

deffshot
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 23 gen. 2016, 01:59

ds. 23 gen. 2016, 02:06

Anpatatu ha escrit:
Una pregunta: Aquesta versió que estàs fent no és la mateixa que la d'aquestes dues pàgines?
http://www.cyber-team.ws/topic/380-proy ... lu-rayrip/
http://www.cyber-team.ws/topic/444-proy ... u-raymega/
De moment l'única diferència que he trobat és que la teva versió està en 10 bits i aquella en 8. Aquesta és la única diferència que hi ha o n'hi ha alguna altre? És que vull tenir la sèrie completa en Blu-ray, però no puc reproduir 10 bits. I estava esperant a que acabessis la release per descarregar-la i convertir-la a 8 bits, però veient que ja hi ha una altre versió Blu-ray en català i 8 bits no té sentit que m'esperi si la puc descarregar ja. Per això pregunto si hi ha alguna altre diferència. Perquè si són iguals la descarrego ja d'allà, però si són diferents (a part dels 10 bits) em puc esperar a descarregar-ho d'aquí.
EDITO: Crec que els DC que diu en xaiman deuen ser els Director's Cut (que algú em rectifiqui si m'equivoco) és a dir, la versió del director, Hideaki Anno, dels capítols 21, 22, 23 i 24. En la versió del director tenen escenes extra que no es van doblar al català però sí en castellà. Tot i que després algunes d'aquestes escenes van sortir a la película "Evangelion: Mort i Renaixement" i sí que es van doblar al català.

Y has sido capaz de descargar algo de ahi? Los links de ese foro me son inaccesibles... Por cierto habia una release identica a esta por un tal @alternativo que aun teniendo color de 8 bits se veia mas nitido comparandola con esta pero parece que la dejó colgada... Es normal lo de la nitidez? O es por que mi panel no es de 10 bits?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants