Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

XimoAi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 03 des. 2014, 20:14
Ubicació: Benidorm (València)

[MEGA] Granzort, els reis de la màgia 41/41 [VAL-JAP]

dj. 29 oct. 2015, 09:21

GRANZORT, ELS REIS DE LA MÀGIA [Madō King Granzort]

Imatge

És la primera volta que encete un tema i no sé si publicaré correctament. Fa molts anys em van passar en DVD esta sèrie que feien en Canal 9 en els 90 i que TV3 no va fer mai. Desconec de qui eren els capítols i qui va fer el muntatge, però com que he buscat per la xarxa i no he trobat ningú que la compartira ni en reclamara l'autoria, he decidit fer l'aportació. Des d'ací tot l'agraïment per aquell valent que un dia va decidir fer la faena!

Respecte del material, el vídeo deu ser l'original japonés (perquè té prou de bona qualitat) i l'àudio està tot en valencià, excepte el del capítol 16. Calcule que, a més, Canal 9 no devia fer tot el doblatge sencer i que tallaria alguns fragments als capítols per acurtar-los i que els quadrara millor en la graella. Per això en TOTS hi ha minuts en japonés que no afecten la comprensió global de la sèrie ni del capítol.

Pel que fa als títols, els he transcrit d'orella dels capítols en què els deien. Però n'hi ha alguns en què, precisament, el tros que està en VO comença després de la introducció. En eixos casos, he optat per mantindre-los en anglés. Si teniu qualsevol dubte o hi ha algun error, digueu-ho! Espere que gogeu la sèrie tant com jo :profident:

"Junts o separats, sempre units. Una vida, un propòsit, un destí." (Finnick)

Imatge

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

Re: [MEGA] Granzort, els reis de la màgia 41/41 [VAL-JAP]

dv. 30 oct. 2015, 01:04

és la mateixa versió que van fer fa molt de temps els companys d'anime en valencià?
perque si és aixina van pujar també els subtitols ho dic perque és podrian fer servir per a les escenes en japones que estan tallades :)
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
i gràcies per l'aportació
és una alegria entrar al forum i vore material de tants anys enrrere en valencià i vore com els estem rescatant!
gràcies compi!
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 304
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

ds. 31 oct. 2015, 22:36

Gracies per la serie.

Salutacions.

SeryBru
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dj. 23 juny 2011, 13:58
Ubicació: València

dc. 04 nov. 2015, 09:08

Moltes gràcies.

Kanchi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 06 nov. 2015, 08:55

dv. 06 nov. 2015, 09:19

Muchas gracias, hace tiempo que buscaba esta serie.

Podias mirar de resubir los capitulos 32 y 41? me sale online pero da error de descarga

XimoAi
Usuari
Usuari

dl. 09 nov. 2015, 23:15

Iep, bona nit!

M'alegre que vos agrade la sèrie! Crec que per a molts valencians té un significat especial.

Pel que fa als 32 i 41, ja els he repujat. Mira si et donen problemes ara, Kanchi.

I quant a la versió, fisiko005, no en tinc ni idea. La sèrie me la va passar un conegut a qui, casualment, li l'havien passat feia un mes i no sabia d'on l'havien treta. De fet, no sabia ni que havia existit això d'Anime en valencià! Però pot ser que isquera d'allí. Tu saps qui eren? Perquè si ells tenien els subtítols, podríem contactar-los. Almenys, sabríem què diuen! Perquè es fa molt estrany que estiga traduït d'esta manera. Potser C9 ho va comprar als francesos o als italians i ja venien amb talls previs?

I ja que estic, aprofite per a felicitar-te públicament. La teua faena amb els Guardians de la Galàxia és de categoria internacional!! La nova RTVV t'hauria de fer un monument :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: Llàstima que tinga eixe final tan destrellatat!

Imatge

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 209
Membre des de: dg. 26 maig 2013, 09:37

dl. 09 nov. 2015, 23:34

quina meravella de sèrie! recorde quan la veia a les vesprades en Canal9...

quan em van deixar VHS amb capitols de Fly, hi havia en la cinta dos o tres capítols de Granzort. els vaig capturar, he de mirar si l'àudio està millor i es podrien substituir jeje

(spoiler) dins de no molt, hi haurà una sorpreseta amb els guardians de la galàxia ^_^

XimoAi, mira els teus missatges del fòrum ;)

d-d-kubitus
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 23 juny 2015, 16:56

dt. 10 nov. 2015, 00:25

Genial!!!! Cuanto tiempo buscando esta serie!!!!!!!
Muchisimas gracias por compartirla. Me trae muchos recuerdos.
Estaría genial ke alguien subiese los subtítulos para las escenas en japonés. Yo solo he encontrado esto (cap. 2):
http://megafindr.com/file/granzort-seri ... apo-580518

Y respecto al dobleje ke hizo canal 9 he de decir ke sí, las partes ke están en japonés si ke se doblaron en valenciano ya ke recuerdo muy bien las escenas de cuando los malos "creaban", cada uno a su manera, a sus súbditos. No sé el motivo por el cual la persona ke compartió en su día los vhs-rip de esta serie "cortó" esas escenas pero bueno, de todas formas sea kien sea agradecidísimo hay ke estarle (yo lo estoy, y mucho) por el hecho de ke en su día compartiese esta genial serie.

Estaria muy bien disponer de otros audios aunke yo estoy más ke satisfecho con estos. En este enlace de youtube hay un tío ke dice tener todos los capítulos (menos el último) grabados en vhs. No sé si será verdad o mentira y el comentario es de hace 4 años pero puestos a soñar...

https://www.youtube.com/watch?v=3Wa698CgtB4

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 10 nov. 2015, 00:32

pues... tengo más capítulos de los que pensaba... cinco o seis... me toca mirar a ver qué tengo exactamente por si puedo mejorar lo que hay. quizá las escenas que no tienen audio... le he pasado a XimoAi los subtítulos que tengo para esas escenas. no creo que estén todos, pero por si sirve de algo... supongo que los añadirá al post ;)

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

dj. 12 nov. 2015, 00:28

XimoAi ha escrit:
Iep, bona nit!

M'alegre que vos agrade la sèrie! Crec que per a molts valencians té un significat especial.

Pel que fa als 32 i 41, ja els he repujat. Mira si et donen problemes ara, Kanchi.

I quant a la versió, fisiko005, no en tinc ni idea. La sèrie me la va passar un conegut a qui, casualment, li l'havien passat feia un mes i no sabia d'on l'havien treta. De fet, no sabia ni que havia existit això d'Anime en valencià! Però pot ser que isquera d'allí. Tu saps qui eren? Perquè si ells tenien els subtítols, podríem contactar-los. Almenys, sabríem què diuen! Perquè es fa molt estrany que estiga traduït d'esta manera. Potser C9 ho va comprar als francesos o als italians i ja venien amb talls previs?

I ja que estic, aprofite per a felicitar-te públicament. La teua faena amb els Guardians de la Galàxia és de categoria internacional!! La nova RTVV t'hauria de fer un monument :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: Llàstima que tinga eixe final tan destrellatat!

Si estic segur que és la versió d'anime en valencià no hi ha altra a la xarxa d'això estic segur
i en quant als talls jo estic segur que quan la vaig vore a l'estiu del 93 o 94 no me'n recorde de l'any tot estaba doblat o pot ser el meu cap s'equivoca si que és cert que tenia 5 o 6 anys JAJAJAJAJAJAJA però me'n recorde be
i pel tema dels subtítols no vaig descarreagr-los en el seu moment però sempre és poden buscar els subs en anglès o castellà i fer una traducció per les escenes tallades!

P.D Me n'alegre que hajes disfrutat dels guardians hui he pujat dos capitols nous en valencià :)
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 12 nov. 2015, 07:46

buenas! le he pasado a XimoAi los subtítulos que yo sí pude descargar en su momento. la verdad, no se si son todos, puesto que no he revisionado la serie.

ah! he hecho una prueba con uno de los capítulos de los que tengo audio y queda, en mi opinion, bastante mejor... ademas, sin cortes. SI, ESTAN TODAS LAS ESCENAS DOBLADAS :D

cuando tenga todo montado (son cinco o seis), lo "ofreceré" como "v2" por si XimoAi lo quiere añadir al post. un saludete!

Angelus Oriol
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 13 nov. 2015, 19:25

dejo aquí un link al capítulo 2 hecho por mi para que veáis como queda con "mis" audios. y también dejo los subtítulos que tengo. si XimoAi no cree conveniente que lo postee, con decirmelo, lo borro ipsofacto.

subs
https://mega.nz/#!hMUA3LiY!kNebhXOoW1zX ... fOvs32co30

02
https://mega.nz/#!kYEwjajY!LRiuHOnKTJJW ... IQk3uRhkhA

d-d-kubitus
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 23 juny 2015, 16:56

dt. 17 nov. 2015, 16:42

Muchas gracias por los subtítulos y por el capitulo 2 con nuevo audio. Se escucha mucho mejor y sin cortes.

XimoAi
Usuari
Usuari

dg. 29 nov. 2015, 16:34

Moltíssimes gràcies pel capítol 2 i els subtítols, Angelus Oriol! És un treball impecable!!

Imatge

goukizero
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 13 des. 2015, 00:48

dg. 13 des. 2015, 20:20

Muchisimas gracias,desde que la vi aquel verano en canal9 que la ando buscando!!

Ya puestos a pedir el episodio 10 y 30 no se pueden descargar....... A ver si con un poco de suerte se soluciona y la puedo conseguir completa,de todas todas un millon de gracias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants