Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Inauguració de l'àlbum de fotos

dg. 04 set. 2005, 14:16

Avui tornem a estar d'estrena. ^^

Ara és el torn de l'àlbum de fotos, el qual ja vam gaudir en una versió anterior del fòrum. Una cosa que alguns demanàveu.

Ús de l'àlbum:
-Es permet només una fotografia per usuari (excepte aquells casos en que apareixi més d'un usuari d'Animelliure a la fotografia).
-Si pugeu la fotografia al server, vigileu, que hi ha límit de kb permesos (125kb). ;)
-Hem deixat l'opció d'afegir comentaris. Només els usuaris registrats poden deixar comentaris, per tant, aneu amb compte amb el que dieu. No ens agradaria banejar a cap usuari per mancar-li al respecte a un altre. ¬¬
-Com a títol de la imatge poseu el vostre nick d'usuari.
-Totes les fotografies que apareixen actualment han estat publicades pels mateixos usuaris al fòrum. Tot i que si algú vol deixar d'aparèixer, no hi ha cap problema, que m'ho digui. O si vol canviar la fotografia que surt per una altra, tampoc hi ha problema. ;)


A més de l'àlbum de fotos de l'usuari hem afegit un altre de caràtules, amb les mateixes normes que té l'àlbum de fotos d'usuaris.
Quan pugeu una caràtula, i per motius de claredat, feu que els títols de les imatges que corresponen a la caràtula sigui el mateix que té la sèrie a la base de dades de sèries de la web. Es a dir, una caràtula per Bola de drac, ha de començar per "Bola de drac - el que vulgueu" i no "Dragon Ball - el que vulgueu".


Qualsevol dubte al respecte la podeu exposar a continuació.

I, per cert, gràcies a Simkin per la traducció de l'àlbum al català. ;-)

:adeu:
Elwe l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 08 abr. 2007, 21:46, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 14:51

Moltes gràcies.

Un dubte: Si són 2 o 3 caràtules de un usuari només es pot penjar 1?

Gràcies

:adeu:

edito: no emd eixa posar aquesta caràtula xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 04 set. 2005, 15:32

No et deixa posar la caràtula perquè excedia del límit en kb. He pujat els límits i ja hauries de poder. ;)

:adeu:
Elwe l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 04 set. 2005, 15:38, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 15:36

Elwe ha escrit:
No et deixa posar la caràtula perquè excedia del límit en kb. He pujat els límits i ja hauries de poder. ;)

:adeu:


Gràcies, si es posa més de una un mateix usuari no passa res? :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 04 set. 2005, 15:39

Caràtules es poden posar les que facin falta. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 15:44

Elwe ha escrit:
Caràtules es poden posar les que facin falta. ;)

:adeu:


Em diu això:

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 6472 bytes) in /home/mehbwfvqgq/domains/animelliure.net/public_html/forum3/gallery/include/picmgmt.inc.php on line 209
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 16:15

Quin es ara el tamany màxim de les caratules? Es que a la que baixen de 500 kb ja perden moltiiiiisima cualitat. No es podria fer que deixant la URL de la imatge es carregués des de la pàgina original, sense que s'hagues de pujar aqui? :blink:

:adeu:

Edito: Un cop ja ha pujat la caratula (em sembla) nomes em deixa posar-la a l'àlbum "fotos d'usuaris". No m'hauria de deixar posar-la a caratules? :blink:
:adeu:
MyGoku l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 04 set. 2005, 16:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 16:36

Jodeeerr, no pareu ehh, cada 5 dies toma novetat! Vaya màquines esteu fets :mrgreen: :mrgreen: Molt macu si senyor!

Gràcies un altre cop pel curro, i ara a veure quan tarda en omplirse de fotus jajajaja

Per cert, el punt dels comentaris, la segona part, no crec que faci falta. Aquí tots som massa bona gent :bleh: :xiulant:

:adeu:
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 04 set. 2005, 16:36

La limitació no és tant el tamany en kb de les imatges, sinó l'amplaria o alçada de les imatges, que no poden excedir de 1300 pixels aproximadament (limitacions del server), que és el que passa amb la caràtula de l'oriolfp. ^^u

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 18:09

Elwe ha escrit:
La limitació no és tant el tamany en kb de les imatges, sinó l'amplaria o alçada de les imatges, que no poden excedir de 1300 pixels aproximadament (limitacions del server), que és el que passa amb la caràtula de l'oriolfp. ^^u

:adeu:


I com és que està publicada ara la caràtula si sobrepassa els píxels?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 18:16

No hi ha maneres :bleh: xD
A part de que m'he adonat que els pixels no importen i el tamany si (maxim 400kb), nomes em deixa posar la caratula al album "fotos dels usuaris" (cosa k no interessa ^^u ) Que coi passa? :huh:

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 04 set. 2005, 18:46

oriolfp ha escrit:
I com és que està publicada ara la caràtula si sobrepassa els píxels?


Doncs fàcil, no sobrepassa els píxels. He pujat jo la imatge i he reduït abans les seves dimensions. :P


MYGOKU ha escrit:
A part de que m'he adonat que els pixels no importen i el tamany si (maxim 400kb), nomes em deixa posar la caratula al album "fotos dels usuaris" (cosa k no interessa ^^u ) Que coi passa? :huh:


Solucionat, ja pots pujar-la a les caràtules. Apareixen tots dos.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 19:16

:plora: :plora: :plora: :plora:
No hi ha maneres :plora: :plora: :plora:

Ara em diu que la cuota de disc esta excedida.
Elwe, que faig :plora:

:( :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 04 set. 2005, 19:52

:arrufar:

I quin tamany té el que estàs provant de pujar? Recorda que hi ha el límit de 400kb per fitxer.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dg. 04 set. 2005, 20:12

Ja ho se. L'error em surt quan ja li he posat el títol, i tot, no al primer pas. Em diu que la cuota de disc màxima es 175, i que amb aquest fitxer s'excediria. :plora:

:( :adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants