Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 04 set. 2005, 20:50

En el cas de les caràtules, el límit és de 400kb. Torna-ho a provar i si no pots me la envies per eMail i ja la pujaré jo. ^^u

:adeu:
 
Femto

dg. 04 set. 2005, 21:46

Perfecte... com mola, el trobaba a faltar :jaja:

Aixo si... no mola la foto meva, pero metre es vegi com es el meu jeto... :wub:

Arreveure! :adeu:

PS: ¿Puc posar alguna frikada meva? :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dl. 05 set. 2005, 12:03

yee .. ja ha tornat!!! (arribo tard xDD)

i ... no veig la meva fotooo!!! pero no passa res, inclus millor jejeje ... ja ni posare una altra :P

Respecte lo de les caratules, Elwe, jo faig una proposta (i si cal tambe fare una enquesta), que es:

Crec que seria molt millor poder posar una URL de la caratula i pujarla por ahi, ja que com han dit amb 400kb perd qualitat. Una caratula de 1,5MB esta de puta mare, pero no es plan ke sino te saturarem el servidor.
O sigui, proposta:
En comptes de pujar les imatges, posar-hi la URL on esta penjada (estil lo kes fa amb els avatars).

Ah! i lo mes important: Gràcies per tot!! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dl. 05 set. 2005, 15:22

Xcrash, aixo ja ho havia demanat abans. Aniria genial.

Elwe, t'he enviat les caratules per mail (m'imagino que et referies al "adminforum@animelliure.net).

També t'he escrit el titol de cada una

:adeu: adeu :adeu: i :yeah: gracies :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dl. 05 set. 2005, 16:38

aixo de l'album esta de conya... aixi els usuaris no crearem 3000 posts x fotos...

x cert.. jo no se q pasa q cada cop q miro hi ha una foto meva q no he penjat xDDDDD ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dl. 05 set. 2005, 23:02

XcRaSh ha escrit:
Crec que seria molt millor poder posar una URL de la caratula i pujarla por ahi, ja que com han dit amb 400kb perd qualitat. Una caratula de 1,5MB esta de puta mare, pero no es plan ke sino te saturarem el servidor.
O sigui, proposta:
En comptes de pujar les imatges, posar-hi la URL on esta penjada (estil lo kes fa amb els avatars).


No hi ha cap problema. Però s'ha de canviar de sistema. Actualment el sistema que hi ha ara està pensat per precisament, allotjar les imatges al propi server. No depens de servers externs, però tens les limitacions del propi server.
Ja faré jo la enquesta. Al cap i a la fí, es tracta de trobar un sistema que agradi a la majoria dels usuaris. ;-)

Edito: Bé, de fet, diria que no cal ni fer l'enquesta, ja que em sembla que el resultat estarà clar pel que estic veient.
Les opcions són:
-Sistema actual (Coppermine): Imatges allotjades al propi server. No depens de servers externs però tens limitació de grandària en pixels i en tamany de kb a les imatges.
-Sistema alternatiu (Gallery - "Manganimelliure"): Imatges allotjades al propi server o a servers externs. No hi ha limitacions si les imatges es troben a servers externs. Però clar, una imatge allotjada a un altra server no la controles.

:adeu:
 
Mimy

dv. 09 set. 2005, 00:50

Una pregunta, el Gallery - "Manganimelliure" ja esta disponible?
Es que volia ficar una carátula que he fet, pero em dona el mateix error que a MYGOKU ^^u
I mira que he probat coses... pujarla a ImageSack i ficar la URL, posarla dins de un zip i pujarla com un fitxer... i res :plora:
A vore si de la forma alternativa puc ficarla al album de la web :P
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dv. 09 set. 2005, 20:55

Mimy ha escrit:
Una pregunta, el Gallery - "Manganimelliure" ja esta disponible?


Quan dic sistema alternatiu Gallery "Manganimelliure" vull dir que s'utilitzarà el mateix sistema per les caràtules que el que s'utilitza actualment a la secció "Manganimelliure", que permet visualitzar mitjançant web els mangues que els fansubs han tret fins ara.
http://mangues.animelliure.org

Qui us doni problemes per pujar cap imatge haureu d'esperar a que es canviï el sistema actual per aquest nou.

:adeu:
 
Mimy

dv. 09 set. 2005, 21:07

Gracies Elwe, m'habia confos ^^u
De totes maneres tornare a provar-ho i si no va m'esperare ;-)
De moment he posat la caratula en el post de la Sakura :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants