Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 17:25

Ah, doncs felicitats pels cinc anys! Esperem que hi segueixi havent bones penjades i discussions fructíferes, tu.
Per cert, que ho he de dir o, si no, exploto. També jo avui dia 3 de juliol celebro un aniversari, però el del final d'una cosa amorfa que ha durat quatre anys. A partir d'ara, a veure on ens porta el vent :jaja: .
Felicitats de nou pels cinc anys vostres.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 18:05

Felicitats Animelliure!!

Jo porto mes de 4 anys registrat tot-hi que portava passant-me per la web desde finals del 2003, i tot-hi que la meva partipació ja nomes es limita al subforum d'esports(perque he perdut molt d'interés en el manga i l'anime) estic content de seguir formant part d'aquesta web.
 
Avatar de l’usuari
Miyagi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: ds. 23 juny 2007, 12:06
Ubicació: Al sud
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 18:13

Moltes felicitats Anime-lliure!!!

Ha estat una historia molt bona, es nota que us han passat moltes coses per arribar on avui esteu. Vinga, a gaudir-ho i que dure molts anys més!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
uchy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 466
Membre des de: dv. 04 maig 2007, 16:15
Ubicació: Grand Line (terra desconeguda)
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 19:46

5 anys...
uff llavors jo encara feia primer d'ESO.
¿Com passa el temps no?
Imatge
El poder mes gran que existeix es sense cap mena de dubte el de l'avorriment. Et dona la motivació suficient per a fer coses de les que mai t'hauries cregut capaç
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dj. 03 jul. 2008, 19:52

Esperem que aquesta gran comunitat de Manga i Anime (i més coses) en català continui com a mínim 5 anys més, i que puguem celebrar-ho. Felicitats!! :jaja:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dj. 03 jul. 2008, 20:40

Jo tenia 10 anyets.... :wub:
No tenia ni Internet. Dons moltes felicitats a la comunitat d'Animelliure i sobretot agrair al fundador i als primers "habitants" tota la feina que han fet per poder tirar endavant aquesta tant bona pagina :yeah:

Ara a per els 10 :profident:
 
Avatar de l’usuari
redox
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: dg. 16 abr. 2006, 12:11
Ubicació: Terrassa
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 20:59

Moltes felicitats!

Jo ja porto més de 2 anys per aquí i dir que és de les millors, si no la millor, comunitats d'internet que existeixen. Per molts anys!

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 23:26

Felicitats. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Stargate
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 183
Membre des de: dv. 23 set. 2005, 23:56
Ubicació: En algun lloc de Catalunya
Contacta:

dj. 03 jul. 2008, 23:45

vaja... es impresionant com d'un projecte pugui sortir una cosa tan gran i ben muntada com es Animelliure, crec q es el primer referent d'anime, manga i tot el que volgeu en català. I crec q la meva creença no es falsa :profident:


FELICITATS ANIMELLIURE
Imatge
 
viktor104

dv. 04 jul. 2008, 01:06

Ostres... ^^ M'ha encantat la historia :wub:
No la sabia i ma agradat saberla. Crec que esta molt be. Enlloc de eliminar aquest anunci, no es podria guardar a l'offtopic o alguna cosa per a que tothom si vulgues la pugues lelgir?
A mi m'ha agradat molt, fa poc que hi soc pero el poc que he vist m'ha agradat :)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dv. 04 jul. 2008, 11:10

Diria que es guarda a l'apartat anuncis, normes... amb la cara d'en Shin chan en barretina
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dv. 04 jul. 2008, 12:28

L'enhorabona Animelliure!! :yeah:

Jo ja porte 2 anys i la veritat és que és de les millors webs d'ànime i manga que hi ha en la xarxa, i a més, en la nostra llengua, en català!

Gràcies a vosaltres he descobert molts animes i mangues que desconeixia i n'he gaudit força; d'altra banda, les releases amb què ens obsequien els montadors són de gran qualitat i, a través d'ací, es fan accessibles a la resta de catalanoparlants que no podem vore TVC. Així mateix, voldria agrair al subfòrum de Servei tècnic que també m'ha ajudat molt.

De nou, gràcies per tot! i per molts anys més!! :profident:

Salutacions! :yeah:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
anilef
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dj. 01 feb. 2007, 17:08
Ubicació: Alt empordà
Contacta:

dv. 04 jul. 2008, 21:46

5 anys ja son molts eh! Però que en passin forces més!
Felicitats!
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

ds. 05 jul. 2008, 11:55

Ostia m'he llegit la historia i quan he llegit segons quins noms m'ha entrat nostalgia,com Uhchiha_Sasuke,Albatona,Nelosan o el mític C_Sainz,que encara recordo que va ser banejat,pero ha passat tan de temps que ja no recordo el motiu del ban.
Tb recordo quan es va pujar al la serie Green-green que va ser la primera que vaig baixar-me de la web tot-hi que no la coneixia de res

A toto això ja sóc l'usuari numero 74 de 3476,gairebé res
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

ds. 05 jul. 2008, 14:08

Quins records... ja ho diuen, tota època passada ha sigut millor.

Jo diria que vaig arribar aquí per les oves d'Slam Dunk si no vaig errat, i des de que vaig descubrir la web fins que em vaig registrar i dir res van passar ben bé 6 mesos, per obrir un tema per preguntar com posar-me l'avatar (realment no en tenia ni idea) i l'algogoku em va mossegar dient que busqués pel fòrum xD, sort que després un tal Gran_Ikki em va ajudar molt amablement jeje

Un dia es té que tornar a obrir un post per recolectar els nicks d'usuaris que ja no estan entre nosaltres (parlant de la comunitat, és clar xD)
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants