Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Prova de publicitat

dj. 06 nov. 2008, 22:56

Des de fa uns dies estem provant un sistema de publicitat tipus "banner" a Animelliure. No us espanteu doncs si de sobte veieu publicitat a alguna banda d'Animelliure. :P

Aquesta prova durarà unes quantes setmanes i ens servirà per decidir si pot arribar a cobrir part dels costos del servidor, o si per contra, fa més nosa que servei. Encara que la prova vagi bé en cap cas s'afegiria publicitat a totes les planes d'Animelliure (web, fòrum, fansub, mangAnimelliure, wiki, etc....). I, això també, aquests banners no tindran publicitat "per a majors de 18 anys".

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dj. 06 nov. 2008, 22:59

wai dons ja diras com acava la cosa ^^
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dj. 06 nov. 2008, 23:24

I a quins llocs d'Animelliure es troben implementades aquestes planes? Per estar a la guait, més que res :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
CzPoP
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 724
Membre des de: ds. 13 maig 2006, 12:41
Ubicació: Girona
Contacta:

dv. 07 nov. 2008, 22:24

Sanji ha escrit:
I a quins llocs d'Animelliure es troben implementades aquestes planes? Per estar a la guait, més que res :P

si, perquè jo nol'he vist.. xD
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dv. 07 nov. 2008, 23:28

Em sembla que hi ha llocs d'Animelliure que no visiteu sovint. :P
Actualment la publicitat es troba a MangAnimelliure.

:adeu:
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

ds. 08 nov. 2008, 08:51

Bé, personalment, tampoc em molestaria una publicitat relativament no-agresiva (no pop-ups, no als posts (allò que la publicitat "posteja"), no la que abans d'entrar a la plana on vols anar t'has de tragar la publicitat (elperiodico, lavanguardia...), etc) al fòrum o a la web.
I tampoc crec que a ningú li molesti.
Però bé, el que diguin els jefazos :bleh:
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dg. 09 nov. 2008, 00:34

Elwe ha escrit:
Em sembla que hi ha llocs d'Animelliure que no visiteu sovint. :P


Ens té calats, és clar, com Déu és a tots llocs :lol:

Bé, a mi tampoc m'importa la publicitat si no m'obliguen a apartar-la per fer el que vull fer, i que no sigui color taronja butanero o groc fosforito ni cap d'aquests :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dg. 09 nov. 2008, 00:53

Sanji ha escrit:
Bé, a mi tampoc m'importa la publicitat si no m'obliguen a apartar-la per fer el que vull fer, i que no sigui color taronja butanero o groc fosforito ni cap d'aquests :adeu:

Serà publicitat de correus XD
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dg. 09 nov. 2008, 00:59

Home no sé, si voleu tenir una publicitat amb la que us riureu... "Eficiencia; Rapidez; Compromiso; Seriedad;" i que després posi Correos... Això si, el groc no és molt cantón tampoc XD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
CzPoP
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 724
Membre des de: ds. 13 maig 2006, 12:41
Ubicació: Girona
Contacta:

dl. 10 nov. 2008, 20:27

Elwe ha escrit:
Em sembla que hi ha llocs d'Animelliure que no visiteu sovint. :P
Actualment la publicitat es troba a MangAnimelliure.

:adeu:


touche! jajaja, a mi particularment no em molestaria..
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dl. 08 des. 2008, 18:38

Sé que pot semblar una tonteria...

No és possible que aquesta publicitat algún dia us porti problemes? Vull dir, últimament compartir no està gaire ben vist i la majoria de webs que han estat denunciades s'han salvat perque no ho feien amb cap ánim de lucre.

Se que aquesta publicitat no està per guanyar diners, sinó que és per perdre'n menys ja que tots sabem que mantenir animelliure costa uns diners!

No sé, jo ho comento per si de cas... Mira com va acabar la comunitat d'on vam venir :) I mira com estan ara i gràcies a què s'han salvat:
Spanishare Lliure

No sé si haguessin tingut publicitat s'haguessin salvat!


Evidentment, animelliure, tot i que és gran, encara no té tants usuaris com spanishare ^^
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 09 des. 2008, 17:08

Podríem dir que és un experiment.

No sé si per falta de massa crítica a animelliure(no hi ha prou gent), perquè l'edat de la gent és baixa (no money) o senzillament perquè aquí el tema de donacions no està gens arrelat, com pot ser en el cas dels americans, però només mirant el botó de donacions podeu veure que les coses en aquest aspecte no acaben de rutllar...

No acabo d'entendre com en una comunitat online on hi ha registrats 3500 usuaris (es borra qui no es connecta en sis mesos) no es puguin reunir 1000 euros i poc. Potser és que no som bons publicistes, o que aquest tema no el sabem gestionar correctament, no vull donar la culpa als demés només, només constatar una realitat, força trista si em permeteu.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dt. 09 des. 2008, 21:07

Jo, crec recordar, que Spanishare tenia publicitat, molt poca, però tenia. De totes maneres al mateix article que has enllaçat comenten això:

En este sentido no cabe considerar dentro del concepto de ánimo de lucro el mero hecho de que el sitio en la web contenga publicidad, pues no existe nexo causal entre el supuesto beneficio obtenido por los enlaces publicitarios y la comunicación pública de las obras de autor, además de que no hay condicionamiento alguno en el enlace vinculado a dicha publicidad, pues el beneficio de la misma no se obtiene del enlace final a través del cual se descargan las obras (...)"


I entenc jo que, tot i que amb "condicions", el fet de tenir publicitat no vol dir que tinguis "ànim de lucre".
Però bé, com la sentència ha estat recorreguda per... déu n'hi do (em sembla que no manca ningú ^^u ), ja veurem com acaba.

I com ha comentat en Mad93, i jo al primer missatge, el tema de la publicitat és un experiment, o prova, i encara no s'ha pres cap determinació definitiva al respecte.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dc. 10 des. 2008, 20:35

Què despistat que sóc! No havia llegit el que has comentat Elwe. Així la cosa està clara, no crec que hi hagi cap problema en posar publicitat.

Mad, jo crec que el problema és que la gent no té ni idea de fer-ho i a més no confia.

Potser seria bona idea fer un tutorial de com crear-se una compta a Paypal... Jo fa un parell de setmanes que vaig crearme una compta (per necessitats...(Jinx ^^)) i gràcies a això i el teu comentari acabo de fer una donació respectable (en quant a les meves possibilitats)... Crec que faria falta concienciar més a la comunitat i fer-lis veure que no és ni insegur ni complicat...

Vinga, sort!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dt. 16 des. 2008, 12:36

Jo trobo que és una bona iniciativa. Tot el que serveixi per mantenir Animelliure, són bones iniciatives :P
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants