Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Caiguda del servidor.

ds. 18 jul. 2009, 22:35

Segons informació proporcionada pel nostre servei de hosting, aquest dissabte al matí (al voltant de les 9:00am) s'ha produït un error greu en el RAID del servidor a on es troba allotjada la web i el fòrum d'Animelliure, i ha estat impossible recuperar la informació del mateix. S'ha restaurat des d'un backup del 16 de juliol, pel que totes les dades posteriors a aquesta data s'han perdut.
Perdoneu les molèsties que això us pugui ocasionar.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 18 jul. 2009, 23:15

Llavors s'han perdut els missatges del divendres i els elinks a la base de dades afegits aquest dia.
Almenys els de One Piece si que els puc recuperar que ja els tinc baixats. M'hi poso.

Gracies per tot.
Imatge
 
Albuixech
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 99
Membre des de: dc. 19 des. 2007, 00:35
Ubicació: València

dg. 19 jul. 2009, 01:38

Fotre!!!, quin ensurt m'he emportat al veure en un principi que no estava actualitzat el fil que porte amb els missatges que vaig ficar ahir.

Pensava que li havia passat alguna cosa al meu ordinador!!!! :lol:

Be, ja he tornat a posar els links i creuarem els dits per a que no passe de nou. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Caiguda del servidor.

dg. 19 jul. 2009, 10:22

Elwe ha escrit:
Segons informació proporcionada pel nostre servei de hosting, aquest dissabte al matí (al voltant de les 9:00am) s'ha produït un error greu en el RAID del servidor a on es troba allotjada la web i el fòrum d'Animelliure, i ha estat impossible recuperar la informació del mateix. S'ha restaurat des d'un backup del 16 de juliol, pel que totes les dades posteriors a aquesta data s'han perdut.
Perdoneu les molèsties que això us pugui ocasionar.


No és la primera vegada que passa això oi?

Bueno, desde fa més de mig any que comento i la web d'animelliure ha tingut alguna caiguda més, no és aixi?

A que és deuen aquests problemes?

PD: Perdoneu la meva ignorancia però aquets temes no els domino gens xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 19 jul. 2009, 11:19

Caigudes d'aquest tipus, amb pèrdua d'informació inclosa, és la primera vegada i bé, ha estat una després de quatre anys.
El que hem sofert més vegades és la típica 'caiguda' de la connexió, quan el server es troba saturat i no et dóna resposta a la teva petició de connexió. Aquest problema, quan es dóna, acostuma a donar-se durant força dies, ja que fins que el servei de hosting no ens canvia de servidor o fa fora al 'veí' que dóna aquests problemes no es soluciona el tema de la connexió.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dg. 19 jul. 2009, 15:27

Ja deia jo que em faltava un o dos missatges jeje.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

dl. 20 jul. 2009, 01:07

:plora:

Vaig actualitzar una pila de coses T_T tot i que sembla que ben poca gent s'ho va mirar... no sé quan tindré temps de tornar-ho a posar...

Per cert, sóc la Col·laboradora de Dragon no Fansub. El que he perdut són les actualitzacions dels links de capítols nous i uns 3 o 4 fils de one shots i magues nous... ho dic per si algú els troba a faltar, quan pugui els tornaré a penjar... ara és tard, tinc son, i demà matino.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants