Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 21 ago. 2009, 16:26

Kero ha escrit:
PD: Ah! I també lo dels links que al clickarlos s'obren a la mateixa pantalla del fòrum; crec que s'haurien d'obrir en una altre.


No és cap error.

PHPBB'KB ha escrit:
Compared to phpBB3, links in phpBB2 had a slightly different behaviour: When you clicked them, they opened a new window with the requested page. This was changed in phpBB3 for a couple of reasons, but one of the most important ones was the goal to achieve XHTML 1.0 Strict-validation for the whole board.


Una altra cosa es que miri de canviar aquest comportament modificant el codi, que sí que es pot fer pel que he llegit. M'ho apunto (que la cua de feines pendents és llarga). :P

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 21 ago. 2009, 17:33

S'ha de traduir algunes coses al català. Per cert, la busqueda no funciona, no sé si perquè no s'ha relacionat amb el forum antic.

Ah, i el nou forum m'agrada tot i que no sigui original al ser un genèric que utilitza molts altres forums.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 21 ago. 2009, 22:51

bitERROR ha escrit:
Jo tb ara penso como l'aynodok. Les captures d pantalla q d vegades posen alguns d 1024 px d'alt o més, abans les amagaves amb hide i ara no en tenim opció, ni q no desencaixi es fòrum.


Proveu amb el BBCode "oculta" a veure si us agrada més. ^^u

algogoku ha escrit:
I l'album? Ara a Gallery (per cert, està en anglés) no hi surten les nostres fotos...


El tema de la traducció està encara pendent. Vaig fent de mica en mica.... I les fotos dels usuaris també les he de pujar. ;)

Guiru ha escrit:
Una cosa que no magrada es com queden els banners de d'alt, es veu un llistó per sobre i per sota de color del fons de cada banner crec jo que quedaria millor si els banners es tallessin alla on acaba el recuadre vaja que el recuadre blau sigui de la mateixa amplada que el banner.

Doncs sí, ho vaig pensar. Però al final ho vaig deixar tal i com ho veieu ara que és com surt per defecte, ja que el corrector d'estil que tenim al "staff" :xiulant: em va dir que ja quedava bé així. Més endavant ho provaré com dius a veure com queda.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 21 ago. 2009, 23:36

Elwe ha escrit:
bitERROR ha escrit:
Jo tb ara penso como l'aynodok. Les captures d pantalla q d vegades posen alguns d 1024 px d'alt o més, abans les amagaves amb hide i ara no en tenim opció, ni q no desencaixi es fòrum.


Proveu amb el BBCode "oculta" a veure si us agrada més. ^^u

M'agrada el "oculta". Seria possible poder passar-li arguments? Una cosa com
[oculta=Foto que desquadra el fòrum][/oculta]
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 22 ago. 2009, 00:22

Pregunta tonta... hi ha alguna "skin" alternativa del fòrum? em resulta molt incòmode això de tenir els avatars a la dreta...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 22 ago. 2009, 12:40

El canvi del fòrum és, sens dubte, a millor, es nota amb un estil més modern, entre altres funcions. Tot i que imagine que amb el temps s'aniran modificant cosetes i s'anirà fent més nostre.

Pel tema dels avatars a la dreta, a mi tampoc em fan gaire el pes (tot és acostumar-se), però si es pogueren posar a l'esquerra crec que quedarien millor. Nosaltres tenim un sentit de lectura occidental (d'esquerra a dreta), i els posts en un fòrum s'assemblen a una obra de teatre, primer hi ha el nom del personatge: i després el seu parlament o diàleg. Al fòrum, és igual, primer cal veure qui diu una cosa (avatar) --> i després què diu (missatge). Bé, això opine jo. :xiulant:
Una pregunta relacionada amb açò: el tema dels avatars a la dreta és una configuració estàtica i permanent del nou sistema del fòrum, o es poden modificar i canviar de lloc? Ja que si això no es pot, estic parlant de més. ^^u
(els Smilies a la dreta, sí que no queden gens malament, fins i tot queden millor, ja que són secundaris en l'escriptura d'un post)

Una altra cosa: en l'índex principal, quan mirem a la dreta els darrers posts, a l'antic fòrum en lloc de posar el número de dia d'avui, posava: 'avui' i fins i tot 'ahir', crec que quedava millor. Més que res per la gent que no sabem a quin dia estem (m'hi incloc ¬¬). A més, els d'AVUI estaven en negreta, i cridaven l'atenció per sobre dels altres més antics, també opine que és millor.

Encara no he tastat molt el nou fòrum, però sembla que si estàs a un fil i inicies sessió, et torna a l'índex de nou? Això resulta molt entipador no? ja que has de tornar enrere i després anar on estaves. Això es pot configurar a les opcions d'usuari perquè no passe o, en canvi, despén de la configuració general del nou fòrum?

Per últim (de moment :bleh:), dintre de 3 o 4 dies estaré més lliure (ja que primer he d'enllestir uns subtítols) us puc ajudar a traduir el nou fòrum, si voleu.

En definitiva, el nou fòrum mola molt, però cal que hi anem fent cosetes per arreglar la nostra nova llar.

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 22 ago. 2009, 16:28

Una pregunta relacionada amb açò: el tema dels avatars a la dreta és una configuració estàtica i permanent del nou sistema del fòrum, o es poden modificar i canviar de lloc? Ja que si això no es pot, estic parlant de més. ^^u


Sí que es pot. Per lo menys al fòrum "Elotrolado.net" van actualitzar no fa molt a aquesta versió de phpBB i tenen un botó per seleccionar una skin blanca amb els avatars a la dreta, i una skin verda amb els avatar a l'esquerra.

Comprova-ho: http://www.elotrolado.net/hilo_duda-driving-force-pro_1281496 Si mireu a dalt a l'esquerra, a sota del logo del fòrum podeu veure tres dibuixets: un mòbil a l'esquerra, un quadradet mig blanc mig verd on posa "EOL" i una "A+" a la dreta. Feu clic al d'enmig i canviareu de una skin a l'altra.

I a un altre fòrum on també participo també van actualitzar i tenen els avatars a l'esquerra: http://sonicreikai.com/viewtopic.php?f=10&t=2662&st=0&sk=t&sd=a

Espero que aquí facin algo similar, perquè resulta molt incòmode tenir els avatars a l'esquerra a tots els fòrums i que a aquest els tingem a la dreta...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 22 ago. 2009, 16:35

A mi l'avatar a la dreta és lo que m'agrada més del nou fòrum; li dona un toc modern i diferent, clar que t'has d'acostumar.

Segur que l'Elwe posa diferents estils per triar i poder aquest mateix amb l'avatar a l'esquerra també ho pot fer :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 22 ago. 2009, 18:24

Elwe ha escrit:
Hi han canvis evidents, principalment el canvi de look que significa passar a l'estil prosilver del phpbb3 (properament s'habilitaran nous estils)


Es a dir, que sí, hi hauran nous estils per escollir. Un dels nous per exemple, és el subsilver2, el típic de tota la vida, i com no, amb els avatars a l'esquerra.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 22 ago. 2009, 23:12

Joanks ha escrit:
Pel tema dels avatars a la dreta, a mi tampoc em fan gaire el pes (tot és acostumar-se), però si es pogueren posar a l'esquerra crec que quedarien millor. Nosaltres tenim un sentit de lectura occidental (d'esquerra a dreta), i els posts en un fòrum s'assemblen a una obra de teatre, primer hi ha el nom del personatge: i després el seu parlament o diàleg. Al fòrum, és igual, primer cal veure qui diu una cosa (avatar) --> i després què diu (missatge). Bé, això opine jo. :xiulant:


Totalment d'acord.

Per la resta, m'alegro molt que hàgiu modernitzat el fòrum, i ja ens anirem acostumant als petits detallets. ^^

L'única cosa que he trobat és que al post de Fushigi Yûgi se m'han desconfigurat els enllaços ed2k dels capítols tal i com els tenia posats, de manera que no sortien directament com a enllaç i estaven trencats. Arreglar-ho ha estat tan senzill com editar el post original i publicar el missatge de nou, sense fer cap canvi al text. Per mi cap problema però si això li ha passat a algú que tingui més posts, deunidoret com patirà per arreglar-ho tot...

De moment encara no he trastejat gaire, però a mesura que vagi escrivint o llegint coses pel fòrum ja diré si trobo cap més error.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 23 ago. 2009, 14:41

Teniu disponible ja per escollir al tauler de control de l'usuari un nou estil, el subsilver2. Més clàssic, i amb els avatars a l'esquerra. ;)

Si veieu alguna cosa a l'estil malament, ho podeu dir també en aquest mateix tema.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 23 ago. 2009, 15:41

el rellotge no es pot arreglar? :blink:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 23 ago. 2009, 17:13

peacegirl ha escrit:
el rellotge no es pot arreglar? :blink:


No, això és independent del fòrum. El fòrum agafa l'hora del servidor a on es troba allotjat. Si aquest va alguns minuts avançat, el fòrum també hi anirà.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
carlos_110
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dv. 19 juny 2009, 15:28

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 23 ago. 2009, 21:15

Gracies es molt millor.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 23 ago. 2009, 22:56

M'agradava abans quan li donaves a "Mostra les entrades noves" apareixien també els missatges que no havies llegit abans de la teva última entrada, ara només apareixen els nous posts que s'han fet desde la teva última entrada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants