Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 24 ago. 2009, 14:58

Una mica basto lo que acaba de sortir a anuncis globals de Happy Birthday to... no? xD
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dc. 26 ago. 2009, 18:55

Doncs Elwe jo tinc un problema amb els Oculta, no en ferlo servir en un post si no en visionar-lo.

A viam quan miro una pagina com es la de [RECOPILACIÓ] Series en DD Animelliure cada vegada que pulsu sobre un mostra em crea error de pagina en el navegador. Comentar que vaig amb el Internet Explorer 8 no se si amb els altres navegadors passa lo mateix pero més impossible obrir qualsevol mostra ja que tot el que hi hagi per sota del mostra després de pulsar desapareix donant error. Supos que serà algun error del IE8 perque sino no mexplico com es que ningu shagi queixat ^^u

Espero que ho pogueu solucionar.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dc. 26 ago. 2009, 19:49

Guiru ha escrit:
Supos que serà algun error del IE8 perque sino no mexplico com es que ningu shagi queixat ^^u

Efectivament, és cosa de IE8.
 
Avatar de l’usuari
botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dc. 26 ago. 2009, 20:04

Hola. Encara no he pogut mirar molt per ací, pero en general hi ha que dir que ha quedat molt xulo, certament amb un aspecte més modern i més dinàmic. La meua ignorància total en aquests temes em impedeix fer-me una idea clara de la magnitud de la feina, que imagine deu haver sigut ( i continuar sent ) descomunal. ¡Moltes gràcies, Elwe!
No obstant això, he trobat que en la pàgina d'inici de la web, en el quadre que hi ha a la dreta, cap al mig, que diu "Últims missatges al fòrum" , no s'actualitza des del dia 21. ¿És problema meu o és general? :adeu:
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dc. 26 ago. 2009, 20:17

Es veu botifarreitor q aquesta llista encara tira de la base de dades de l'antic fòrum, per això no surt actualitzada.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 28 ago. 2009, 19:00

Guiru ha escrit:
Doncs Elwe jo tinc un problema amb els Oculta, no en ferlo servir en un post si no en visionar-lo.

A viam quan miro una pagina com es la de [RECOPILACIÓ] Series en DD Animelliure cada vegada que pulsu sobre un mostra em crea error de pagina en el navegador. Comentar que vaig amb el Internet Explorer 8 no se si amb els altres navegadors passa lo mateix pero més impossible obrir qualsevol mostra ja que tot el que hi hagi per sota del mostra després de pulsar desapareix donant error. Supos que serà algun error del IE8 perque sino no mexplico com es que ningu shagi queixat ^^u

Espero que ho pogueu solucionar.


Doncs he afegit el BBCode "ahide=" que funciona de forma semblant al "oculta" i aquest funciona perfectament amb el IE8. Ho pots comprovar al mateix tema de [RECOPILACIÓ] Series en DD Animelliure ja modificat.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 28 ago. 2009, 20:22

Si es fa servir el ahide per ocultar elinks, desapareix el "Add all elinks to your ed2k client". Seria possible que aparegués? Més que res per fer els fils compatibles amb IE8 i que no es perdi la funcionalitat : P

T'estem amargant amb el hide...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 29 ago. 2009, 12:15

Seria possible tornar a que quan prems el "veure missatges nous" apareguessin els que no has llegit en comptes dels escrits en el ultimes XX hores s'hagin llegit o no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 29 ago. 2009, 20:42

Aynodok ha escrit:
Si es fa servir el ahide per ocultar elinks, desapareix el "Add all elinks to your ed2k client". Seria possible que aparegués? Més que res per fer els fils compatibles amb IE8 i que no es perdi la funcionalitat : P

Doncs de moment no. O una cosa o una altra. Ja m'ho apunto per si més endavant es pot aconseguir. Tot i que ara per ara recomano deixar de fer servir el IE8. :P

Maki ha escrit:
Seria possible tornar a que quan prems el "veure missatges nous" apareguessin els que no has llegit en comptes dels escrits en el ultimes XX hores s'hagin llegit o no?

Doncs no. Però he afegit una opció nova al costat amb la funcionalitat que dius i que era la que havia a l'antic fòrum.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 29 ago. 2009, 21:02

Elwe ha escrit:
Maki ha escrit:
Seria possible tornar a que quan prems el "veure missatges nous" apareguessin els que no has llegit en comptes dels escrits en el ultimes XX hores s'hagin llegit o no?

Doncs no. Però he afegit una opció nova al costat amb la funcionalitat que dius i que era la que havia a l'antic fòrum.

:adeu:


:wub: :wub: :mrgreen: Ideal de la muerte
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 30 ago. 2009, 16:40

Actualitzada també ja la galeria. He passat les fotos de l'antic àlbum a aquest.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 31 ago. 2009, 20:13

hola no se si ya u a dit algu pero el que esta malament es la hora ja que ala web son les 20:12 quan en realitat son les 19:54 ja e mirat de canviar les opcions pero no hi ha manera de clavaru a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dt. 01 set. 2009, 20:46

Doncs jo sincerament trobo a faltar el taronja dels fils/fòrums no llegits ^^u
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dt. 01 set. 2009, 20:52

Mad93 ha escrit:
Doncs jo sincerament trobo a faltar el taronja dels fils/fòrums no llegits ^^u

A mi em surten marcats en taronja igual.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dt. 01 set. 2009, 21:10

que pasa en lo de l'hora que a dingu l'importa o que? a10 :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants