Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 07 set. 2009, 22:53

Bilkoff ha escrit:
He vist que el tag [url] ha d'estar seguit de http:// per a que funcioni, es posible afegir altres protocols? No se si funcionaran altres coneguts com el irc:// o el telnet://
En concret busco afegir jd:// dlc:// ccf:// rsdf:// jdlist:// que son els click'n'load del jDownloader tal com s'explica a la pàgina oficial.


Doncs no, cap d'aquests, inclosos els protocols irc o telnet funcionen amb tags. I llegint una mica del tema, veig que ningú ha fet res al respecte per incorporar-ho com a tags a un fòrum en phpbb3.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 19 set. 2009, 16:25

Seria possible recuperar la "descripció de l'assumpte" al crear un tema nou?
Anava la mar de bé per posar-hi detalls quan l'assumpte era llarg : P
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Nou fòrum d'Animelliure

ds. 19 set. 2009, 16:51

Aynodok ha escrit:
Seria possible recuperar la "descripció de l'assumpte" al crear un tema nou?
Anava la mar de bé per posar-hi detalls quan l'assumpte era llarg : P


Això li vaig comentar jo al Elwe fa poc, així que +1.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 20 set. 2009, 01:24

Kero ha escrit:
Aynodok ha escrit:
Seria possible recuperar la "descripció de l'assumpte" al crear un tema nou?
Anava la mar de bé per posar-hi detalls quan l'assumpte era llarg : P


Això li vaig comentar jo al Elwe fa poc, així que +1.


+ 1. Tbé estic d'acord que era algo molt útil :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 20 set. 2009, 12:27

Doncs estic d'acord en que era útil. Així que +1 també. :P
Però em sembla que haurem d'esperar uns pocs mesos encara (aquesta opció està en fase beta ara mateix), pel que caurà per a la propera miniactualització del fòrum que es faci.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 20 set. 2009, 15:10

Elwe ha escrit:
Doncs estic d'acord en que era útil. Així que +1 també. :P
Però em sembla que haurem d'esperar uns pocs mesos encara (aquesta opció està en fase beta ara mateix), pel que caurà per a la propera miniactualització del fòrum que es faci.

:adeu:


Perfecte Elwe!!

Llavors ens haurem d'esperar alguns mesos per tenir aquesta funció :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 21 set. 2009, 21:57

He pogut entrar un moment per dir un problema que tinc: no puc iniciar sessió de cap manera! Em posa que estic connectat però com si no ho estigués. Em sorprèn que em deixi enviar aquest post pero ja dic que és una excepció.

EDIT: Solved by cookies' eliminator.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 28 set. 2009, 16:30

Jo també volia comentar un problema que tinc amb el nou fòrum.
L'opció del hide, que ara s'ha de posar amb l'opció spoiler, no em va bé. Quan alguna cosa està amagada i jo clico "mostrar", no se'm mostra res i la pàgina queda encallada al lloc on hi ha el botó, de manera que no es pot tirar avall. Així doncs, no puc veure les coses que estan amagades.
D'altra banda, això que la pàgina em queda encallada també em passa quan clico un link (url, elink, etc.). L'elink funciona, però la pàgina s'encalla i he de tornar enrere i tornar a entrar.
Algú em pot ajudar?

Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 28 set. 2009, 17:20

El tema spoiler es soluciona fent servir ahide enlloc d'oculta. Sembla ser que a l'IE no li agrada l'oculta.
Vaja, que o s'adapten els fils amb oculta o es miren amb un altre navegador : P
 
jordifuu
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 11 oct. 2006, 20:26

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 11 oct. 2009, 18:42

Hola,

igual es una tonteria i ja s'ha dit (tot i que no ho he vist) però el link "Fòrums" de la pàgina inicial no em porta a la direcció correcta. A mi m'enllaça a "http://forum.animelliure.net/" i no a "http://forum.animelliure.net/".

Si ja estava comentat ho sento. Si no es així espero que es pugui solucionar.

Salutacions i gràcies per l'inmens treball.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 12 oct. 2009, 02:30

pero si et fixes el forum. et porta fins el forum3. aixi que no es cap error.

Aixi a la web es pot tindre sempre el mateix link, sense tindrel que modificar cada vegada que es canvia el forum, unicament canviant la redireccio del subdomini.

Vaja ho he dit pel que suposu que esta fet, si no que sem rectifiqui.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dl. 12 oct. 2009, 23:55

Sí, efectivament, és així. La direcció "oficial" del fòrum d'animelliure ha estat sempre http://forum.animelliure.net i és la que apareix a tots els enllaços de la web, wiki, etc... Així davant de qualsevol canvi del fòrum només cal canviar per tant la redirecció del subdomini, com diu en Guiru. Precisament per això recomano sempre fer servir aquesta direcció per accedir al fòrum, ja que sempre et portarà a la darrera versió del fòrum.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dj. 22 oct. 2009, 01:05

Una altra cosa...
Veig que amb la nova versió, si es posen els elinks amb bccode, es continua sense poder posar les fonts (source) de l'emule.
Sé que a l'antic fòrum ja no es podia, però pensava (i esperava) que amb la nova versió quedés solucionat.
Seria possible afegir-ho?
Personalment m'agrada més posar els elinks amb bccode, ja que trobo que queda més polit. I posar les fonts serveix perquè sigui més fàcil començar a descarregar, així que només "perdem" els usuaris.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dv. 23 oct. 2009, 22:06

Estava pensant... que potser se li podrien donar una mica de poders de moderació al creador d'un fil.
Què vull dir? Doncs que estaria bé que el mateix que ha creat un fil el pogués tancar si ho cregués convient (sí, ja sé que es pot avisar a un moderador i el tanca sense cap problema) o que pogués fer dos o més posts consecutius immediatament (per poder reservar espai pel que sigui d'una release (una cosa com la que vaig fer jo mateix aquí.
Val que això hauria d'anar a proposta i no com a "cosa que no funciona al fòrum", però aprofitem. : P

I de moment ja callo XD
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Nou fòrum d'Animelliure

dg. 25 oct. 2009, 23:21

Aynodok ha escrit:
Veig que amb la nova versió, si es posen els elinks amb bccode, es continua sense poder posar les fonts (source) de l'emule.
Sé que a l'antic fòrum ja no es podia, però pensava (i esperava) que amb la nova versió quedés solucionat.
Seria possible afegir-ho?
Personalment m'agrada més posar els elinks amb bccode, ja que trobo que queda més polit. I posar les fonts serveix perquè sigui més fàcil començar a descarregar, així que només "perdem" els usuaris.


Doncs sí que estaria bé la possibilitat d'afegir les fonts de l'emule, però de moment encara no és possible, ja que ningú dels que han fet aquesta modificació per al phpbb si li ha passat pel cap pel que veig.

Respecte a que un usuari pugui tancar un fil que hagi creat, doncs no em sembla bé. Però vaja, que jo sàpiga tampoc es podria fer, ja que el fòrum no discrimina entre usuaris que creen temes o només contesten a l'hora de donar-li permisos per tancar temes. Pel mateix motiu, tot i que això sí que em sembla bé, tampoc es pot fer això de doblar missatges per a reservar espai només per a l'usuari que crea un tema. O es permet a tothom o a ningú.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants