Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Busquem col·laborador per a la web

ds. 01 maig 2010, 01:05

Doncs això :P , busquem col·laborador per a 'treballar' a la web d'Animelliure.

Busquem una persona amb ganes, i una mica de temps lliure, que ens ajudi en diferents tasques com (principalment): publicar a la web notícies relaciones amb novetats d'anime i manga en català, actualitzar la base de dades d'elinks de la web i vigilar i actualitzar la galeria del fòrum.

L'elecció dels candidats que s'ofereixin es farà mitjançant votació democràtica entre els col·laboradors actuals d'Animelliure.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Busquem col·laborador per a la web

dv. 07 maig 2010, 14:52

hola, bueno ami si me enseñais un poco lo que deberia hacer podria proponermelo.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Busquem col·laborador per a la web

dv. 07 maig 2010, 15:44

Elwe ha escrit:
Doncs això :P , busquem col·laborador per a 'treballar' a la web d'Animelliure.

Busquem una persona amb ganes, i una mica de temps lliure, que ens ajudi en diferents tasques com (principalment): publicar a la web notícies relaciones amb novetats d'anime i manga en català, actualitzar la base de dades d'elinks de la web i vigilar i actualitzar la galeria del fòrum.

L'elecció dels candidats que s'ofereixin es farà mitjançant votació democràtica entre els col·laboradors actuals d'Animelliure.

:adeu:


Vosaltres ja sabeu que jo era el primer que volia col·laborar, però m'anava bé abans, no ara :ein:

Resulta que estic a altres foros i porto alguns fils i això ja porta un curro apart de la uni i el doblatge i mil altres coses.

Em sap greu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Busquem col·laborador per a la web

dt. 18 maig 2010, 05:30

Hola.

Voldria proposar-me a mí mateix com a col·laborador. xD Crec que puc ser útil per aquesta comunitat.

Com a "referències" voldria dir que sóc moderador (no administrador) a un altre fòrum espanyol, Sonic Reikai: http://sonicreikai.com/ (allà el meu nick és Miles Wolf), que bé, tot sigui dit, no és que sigui un fòrum on els moderadors haguem de fer massa feina, perquè l'ambient és molt bo xD i també voldria mostrar un fil meu a aquest mateix fòrum: http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=51&t=15708 per a què veieu la meva manera de fer les coses.

En algunes coses crec que necessitaré que m'ensenyeu, però bé, si em veieu adient per aquestes tasques, perfecte i sino, doncs també. ^^

:adeu:
Imatge
 
Koichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dj. 08 gen. 2009, 17:47

Re: Busquem col·laborador per a la web

ds. 10 jul. 2010, 13:47

Tambe m'apunte :yeah: He estat bastant de temps fora de la web per motius personals, pero ara podre ajudar-hi ;) Com Miles tambe soc moderador en un altre forum en el que es parla en espanyol. A lo millor puc necessitar un poc d'ajuda al principi, pero segur m'acostumare molt prompte :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Busquem col·laborador per a la web

ds. 10 jul. 2010, 20:57

Gràcies pel teu oferiment, però el termini de presentació es va acabar al maig. Quan tornem a tenir una altra vacant lliure dins del grup de col·laboradors ficarem un nou anunci al fòrum. ;)

:adeu:
 
Koichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 268
Membre des de: dj. 08 gen. 2009, 17:47

Re: Busquem col·laborador per a la web

ds. 10 jul. 2010, 22:37

vaja, aixo si no ho sabia :o :yeah: be, dons ia teniu un positble candidat :xiulant: :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant