Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 01:11

Estan totes molt guapes, pero el que molaria seria una samarreta on posi animelliure+ Varis personatges mítics d'anime que hagin passat en català per la tv
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 10:53

Les 2 de l'ostia en color m'agraden molt :profident: , la d'en Kero el devant es una passada :yeah: però el derrera no macava d'agradar.

Edito: Bardock tampoc pot està massa carregat, el que em recorda que hauriem de posar algunes condicions, que hi dieu Kero o Maki.
 
Avatar de l’usuari
dtritus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1073
Membre des de: dc. 29 nov. 2006, 16:34
Ubicació: Vallirana
Contacta:

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 11:08

De moment les que m'agraden son les d'Evangelion del kero i la de la silueta de l'EVA en gran(la blava) de l'ostia... pero estan sortint dissenys genials... llastima que no sapiga fer tot aixó...
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 13:50

He editat els models per escollir dos opcions:

Imatge

Pitja a la imatge per veureu més gran
Imatge

Pròximament més dissenys que tinc en ment :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 13:56

Teniu en compte que una samarreta amb disseny per davant i per darrera puja bastant de preu.
Només això.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 14:00

Maki ha escrit:
Teniu en compte que una samarreta amb disseny per davant i per darrera puja bastant de preu.
Només això.


Havia pensat que ja que ara sortiran Death Note i Bleach en català, una camiseta podrà ser dels dos, i com diu el Maki, només amb disseny per davant que sortirá més econòmic.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 14:05

No estaria malament tenir una estimació dels preus segons colors, davant, darrera... per veure la diferencia i tal. No hi ha info en aquella web de la botiga Maki o com va?

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 14:41

Doncs mira, una samarreta normal, de cotó de tota la vida, amb un motiu, a lo que es la tenda normal val 19.95, si li fico un altre per darrera, puja a 26.95.

Després ja varia si el que canvies es el producte, si vols una samarreta de màniga llarga amb dos colors o si vols una tanga o un pitet per al nen, o xapes.

Xapes també és bona idea.

Per cert, número màxim de colors: 3. Groc i blanc (o negre) per al logo i un altre color. Sense degradats ni efectes estranys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 14:43

Home a la botiga que va dir en Maki crec que per davant i amb un estampat de dos colors valia uns 22€, però no se si hi han ofertes o si es pot aconseguir mes barat.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 14:47

Aviat el Kero farà un petit concurs per al disseny de la tenda. Estigueu atents ^o^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 16:05

Una pregunta sobre aixo dels vectors, feu el vector amb el Illustrator i despres treballeu amb ell al photoshop, o es pot fer tot desde el illustrator per exemple. Per que ahir el vaig instal·lar i no trobo res per crear noves capes ni res semblant com al photoshop. En canvi si que puc copiar el vector y pegar-ho al photoshop per treballar-hi, es aixis com ho feu vosaltres?

Per cert per fer vectors volia probar amb l'illustrator, pero com no e tocat mai vectors anava una mica perdut, i vaig probar amb un programa que es diu Vector Magic Desktop Edition v1.14 i es força bo. Si no voleu trencar-vos el cap, us el recomano.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 16:24

Jo el que faig es treballar directament sobre l'Illustrator. Les capes si que existeixen, si no, pots activar el menú amb F7 :P

Maki, merci per l'explicació de com hauria de ser el disseny ;)

Kero, no donis les gràcies :bleh:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 16:26

wachimiro ha escrit:
Una pregunta sobre aixo dels vectors, feu el vector amb el Illustrator i despres treballeu amb ell al photoshop, o es pot fer tot desde el illustrator per exemple. Per que ahir el vaig instal·lar i no trobo res per crear noves capes ni res semblant com al photoshop.


Jo ho he fet tot des de Illustrator. I si que hi ha capes i de tot mira:

Botó per veure les capes i tal
Imatge

Imatge
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 17:00

Kero ha escrit:
wachimiro ha escrit:
Una pregunta sobre aixo dels vectors, feu el vector amb el Illustrator i despres treballeu amb ell al photoshop, o es pot fer tot desde el illustrator per exemple. Per que ahir el vaig instal·lar i no trobo res per crear noves capes ni res semblant com al photoshop.


Jo ho he fet tot des de Illustrator. I si que hi ha capes i de tot mira:

Botó per veure les capes i tal
Imatge

Imatge



Gracies, aquesta nit ho miro amb mes calma. Habeure si m'en surto. Tants anys amb photoshop i no se obrir una pestanya amb un programa similar quina vergonya :plora: .

Aixo es una idea que tinc, quan ho tingui tot fet amb el illustrator ja ho posare be.

Imatge

Jo opino que 20 euros per samarreta sense aportar res al servidor es massa car. Jo l'ultima samarreta que em vaig fer, recordo que em va costar 13 euros. Crec que s'hauria de buscar algun lloc per fer-les mes economiques. Per que si no vaig errat, la idea era vendre la samarreta amb un marge de benefici pel servidor. I si ja la propia samarreta costa 20 euros i donem 8 euros pel server 28 euros per una samarreta em sembla massa car. Jo m'imaginaba que el preu al fer-les en quantitats serien uns 12 per samarreta y que cadascu pagui per exemple 20 euros y els 8 de benefici pel server.

Posar la botiga amb les samarretes, no crec que tingui gaire exit, per que algu que s'acaba de registrar fa poc, no es gastara 20 euros en una samarreta, i qui porta mes temps s'en comprara una o 2 per col·laborar i prou. En canvi si es fes tipus concurs anual doncs hi hauria un incentiu per comprar-ne una cada any.

Pero es la meva opinio. :xiulant:
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Samarretes 2010 d'animelliure Mostreu les vostres creacions

dl. 06 set. 2010, 17:00

Que xula la camiseta, Wachi!!!!

PD: L'únic que falta és el text d'animelliure.
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants