Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Trieu les 4 opcions que voleu que surtin com a samarretes

L’enquesta ha acabat el dt. 02 nov. 2010, 20:34

AnimeWorldD95
5 (2%)
Sedmikrasky 01
21 (10%)
Sedmikrasky 02
7 (3%)
Sedmikrasky 03 - Sense Color
8 (4%)
Sedmikrasky 03 - Amb Color
15 (7%)
Ostia 01
24 (11%)
Kero - 01
18 (9%)
Kero - 02
13 (6%)
Kero - 03
18 (9%)
Kero - 04 - Lletres negres
15 (7%)
Kero - 04 - Lletres blanques
8 (4%)
wachimiro 01
23 (11%)
wachimiro 02
9 (4%)
wachimiro 03
11 (5%)
wachimiro 04
15 (7%)
 
Vots totals: 210
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: VOTACIÓ - Samarretes 2010 ALL (límit: 2 de Novembre)

dv. 24 des. 2010, 15:01

Kero ha escrit:
I així la votació per què l'hem fet?

Justament, perquè trobo molt estrany que després de la votació només es digui que no agraden els resultats. Per això deia que tan a la gent que li agrada com a la que no li agrada que ho diguessin, perquè de moment només s'ha sentit que no agraden els resultats.

Kero ha escrit:
Doncs no entenc els resultats llavors. Don treus les dades per fer aquesta afirmació?

Repeteixo el mateix d'abans: Com és que després d'haver votat ara molta gent diu que no li agraden els resultats, i gairebé ningú (crec no he sentit) diu que està satisfet?? Perquè amb la clara desigualtat dels resultats, és molt estrany això que molta gent es queixi, però ningú (crec) digui que li agradi. Hauria de ser al revés, que una minoria es queixes mentre que la majoria digués que li agraden els resultats.
:yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: VOTACIÓ - Samarretes 2010 ALL (límit: 2 de Novembre)

dv. 24 des. 2010, 17:20

No t'has parat a pensar que només s'estigui queixant la gent a la qual no li agrada? A mi no es que m'emocionin molt les que han sortit però el accepto el resultat i per això no haig de venir a escriure el que penso o deixo de pensar. M'he estat rellegint els últims missatges i potser sou tres o quatre els que us queixeu dels dissenys. Que aquests coincideixin o no amb els que la majoria ha escollit ja és un altre tema molt diferent, i no per això fa falta repetir les votacions.

Pel que fa als temes logístics del "event"/concurs o com li volgueu dir, penso que caldria felicitar a la organització. Van especificar bé les bases que havien de tenir els dissenys malgrat i que és una llàstima que ara aparegui la clàusula dels colors (abans de presentar els meus em vaig estar mirant les condicions de shirtcity i jo no havia llegit res sobre el tema :( ).

Sobre el temps de participació i de votació trobo que va ser correcte. En Ostia comenta que el temps per participació va ser breu. De fet, van deixar-nos 15 dies més per presentar coses i en aquells dies no va haver-hi gaire moviment. L'únic aspecte "criticable" seria que no ens hauríem d'haver allargat amb la entrega del material vectoritzat i així ara per Nadal ja estaria tot aquest tema solucionat.

Vagi bé! :adeu:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants