Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dl. 20 des. 2010, 14:28

A partir del segon punt ho posa, 624715380:

* El guanyador serà aquell que el seu número coincideixi amb les dues últimes xifres del primer premi del sorteig del nen.
* Si no s'omplen les participacions i hi ha prou vacants s'assignarà (aleatòriament) una segona (o tercera) participació a cada usuari (per tal de no eternitzar el sorteig...).
* Si tot i així no hi ha guanyador, el sorteig es faria amb el segon premi, i sinó amb el tercer. Si continua sense haver-hi guanyador es portaria a terme amb el sorteig diari de la ONCE fins que surti guanyador.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dl. 20 des. 2010, 23:20

I perque no feu una quedada per donar els regals? Aixi quedaria una mica mes real i aprofiteu l'excusa per coneixer gent del fòrum :bleh:
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dl. 20 des. 2010, 23:28

Perquè segur que passaria com les samarretes, que al cap de 10 anys encara en faltarien per donar, però merci per la proposta. Ara només que participis i ja està : P
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dl. 20 des. 2010, 23:34

Jajaja tinc unes quantes coses per ahi que igual molen, pero no se jo. Penso que hi han coses que... perque ja que es vol donar un volum d'un manga que siga el 1, no el vint i pico, que ja sembla el salò del manga aixo xD
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dl. 20 des. 2010, 23:40

No t'estranyi que sigui d'on ha sortit : P
I si tens coses que molen, millor, que potser així s'anima més gent!
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dl. 20 des. 2010, 23:46

Maki ha escrit:
A partir del segon punt ho posa, 624715380:

* El guanyador serà aquell que el seu número coincideixi amb les dues últimes xifres del primer premi del sorteig del nen.
* Si no s'omplen les participacions i hi ha prou vacants s'assignarà (aleatòriament) una segona (o tercera) participació a cada usuari (per tal de no eternitzar el sorteig...).
* Si tot i així no hi ha guanyador, el sorteig es faria amb el segon premi, i sinó amb el tercer. Si continua sense haver-hi guanyador es portaria a terme amb el sorteig diari de la ONCE fins que surti guanyador.



ostres maki merci.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dt. 21 des. 2010, 08:38

Teparta ha escrit:
Jajaja tinc unes quantes coses per ahi que igual molen, pero no se jo. Penso que hi han coses que... perque ja que es vol donar un volum d'un manga que siga el 1, no el vint i pico, que ja sembla el salò del manga aixo xD


El Thousand Sunny per exemple? :P :P

Jo a veure que tinc. Tinc un poster de tela de Bleach que fa temps que no el penjo i no crec que el penji, o les dos noveles de Death Note... Ja veure què aporto.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dt. 21 des. 2010, 19:53

Teparta ha escrit:
Jajaja tinc unes quantes coses per ahi que igual molen, pero no se jo. Penso que hi han coses que... perque ja que es vol donar un volum d'un manga que siga el 1, no el vint i pico, que ja sembla el salò del manga aixo xD


Estic totalment d'acord amb tú, respecto que es vulgui donar un volum d'un manga, però si no és el número 1 no es gaire interessant crec jo, ja que com es el cas, si em donen el 21 no me'l començaré a llegir, ja que no podrè saber com va la història desde el principi. Pero bueno, respecto la decissiò de donar un volum qualsevol, ja que cadascú dona el que bonament pot, jejeje. Espero que tiri endavant aquesta cistella, es una molt bona idea.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dc. 22 des. 2010, 22:31

Va, animeu-vos! : P
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

ds. 25 des. 2010, 13:18

Hola!

La meva oferta: SEX #1, Midorni, échame una mano #1 i Welcome to the NHK #1

Per acabar, dir que jo poc després de reis torno a marxar, o sigui que si tot el tema del guanyador i els enviaments queda clar, m'aniriia millor per enviar el paquet al guanyador abans de marxar.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

ds. 25 des. 2010, 15:37

molta sort a tots! ja que no hi participo dic algo jeje, eske no em convens perque els volums individuals no magraden, si fos algo de anime o videojocs si, pero nomes hi ha una persona amb un videojoc per lo tant no mi val la pena.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

ds. 25 des. 2010, 16:01

Home, si prefereixes aporto una col·lecció completa i ja no és un volum individual... xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

ds. 25 des. 2010, 16:28

terminator ha escrit:
molta sort a tots! ja que no hi participo dic algo jeje, eske no em convens perque els volums individuals no magraden, si fos algo de anime o videojocs si, pero nomes hi ha una persona amb un videojoc per lo tant no mi val la pena.

Home, però com més participem més goig farà la cosa. Anima't, home!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

ds. 25 des. 2010, 18:01

Uzumiya ha escrit:
Home, si prefereixes aporto una col·lecció completa i ja no és un volum individual... xD


si no ho dic perque ho aportis, pero llegir un volum nomes em deixa amb ganes jaja, es com deixar una cosa a mitges jeje.
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Cistella de Reis d'Animelliure!

dg. 26 des. 2010, 14:45

Llàstima que no hi ha gaire participació, està passant com les samarretes, quasi ningú diu res i al final no tira la proposta cap endavant. És una llàstima perque podría tenir més potencial el fórum si tothom que està registrat com a mínim digués alguna cosa. Jo igualment espero que la proposta al final es faci, encara que amb les persones que hi participen no surt a compte.

Si us plau usuaris registarts, ¡¡¡volem més moviment i participació!!!!
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants