Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Fòrum de nou online

dj. 28 jul. 2011, 23:25

Perquè això es solucionava en un moment. :P

Lo dels missatges no llegits apuntat estava. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Fòrum de nou online

ds. 30 jul. 2011, 05:58

hola, quan vuy edita un post me surten unes coses rares als elinks que ja estaven surt aixo : " onclick="window.open(this.href);return false; moltes gracies ja direu a10 :yeah:
 
blastilonicat
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 30 jul. 2011, 12:00

Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

ds. 30 jul. 2011, 12:09

Hola bon dia, tinc variis problemes...
En primer lloc soc el Blastilonic un usuari d'aquest fòrum x')

1r- Des de l'aturada a animelliure que no hem deixaven editar el meu tema de la relase de Sailor Moon i no podia posar els episodis i només vaig anar actualitzant la reelase pel meu fòrum: http://animesm.new-forum.net/t82-sailor ... -especials
2n- Van passar els dies i no tenia sort i per això avui he intentat demenar ajuda pel servell tecnic però he vist que la meva antiga compta del blastilonic no maccepta i diu que no existeix quan mi connecto TT i per això me fet aquesta


Algu sap que ha passat? :ein:
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

ds. 30 jul. 2011, 12:51

En casos com aquest lo seu seria possar-se en contacte amb l'Elwe.
Be ja que has creat el post le mogut i suposu que l'Elwe ja el llegirà i t'ajudarà amb el problema que tens.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

ds. 30 jul. 2011, 14:42

De fet ja es va crear un tema en el que es poden comunicar els problemes del fòrum: viewtopic.php?f=7&t=17860
Intenteu evitar obrir fils duplicats ;)
 
blastilonicat
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 30 jul. 2011, 12:00

Re: Fòrum de nou online

ds. 30 jul. 2011, 15:10

Elwe ha escrit:
nuiser ha escrit:
Elwe me puedes ayudar!!!
No puedo acceder a mi antigua cuenta, me e tenido que crear esta para ver si me puedes ayudar.
Mi correo es este:
Spoiler: mostra
sergio_21_og@hotmail.com


Espero que me puedas ayudar, gracias.


T'he enviat un correu electrònic. ;)

jo tinc el mAteix problema
blastilonic@hotmail.com :(
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Fòrum de nou online

dl. 01 ago. 2011, 12:46

es sap algo d'aixo que passa quan edites ? a10 :yeah:

EDIT: miran el tema aquest viewtopic.php?f=6&t=17882 no em diu res de tot aixo pero si que als 20 segons es queda el explorer penjat, quan acaba de carga tota la pagina domes pasa a la pagina 1
a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

dl. 01 ago. 2011, 20:54

Això és perquè hi ha una imatge que no acaba de carregar i es queda esperant eternament. Firefox no es penja per això :P . Suposo que s'hauria d'esborrar la imatge que dona el problema.

xaiman ha escrit:
hola, quan vuy edita un post me surten unes coses rares als elinks que ja estaven surt aixo : " onclick="window.open(this.href);return false; moltes gracies ja direu a10 :yeah:

A quin tema per exemple et passa això?

blastilonicat ha escrit:
Hola bon dia, tinc variis problemes...
En primer lloc soc el Blastilonic un usuari d'aquest fòrum x')

1r- Des de l'aturada a animelliure que no hem deixaven editar el meu tema de la relase de Sailor Moon i no podia posar els episodis i només vaig anar actualitzant la reelase pel meu fòrum: http://animesm.new-forum.net/t82-sailor ... -especials
2n- Van passar els dies i no tenia sort i per això avui he intentat demenar ajuda pel servell tecnic però he vist que la meva antiga compta del blastilonic no maccepta i diu que no existeix quan mi connecto TT i per això me fet aquesta


Algu sap que ha passat? :ein:


Pel que he pogut veure vas publicar un missatge al tema de Sailor Moon el dia 26, quan ja el fòrum tornava a estar online, i el dia 30, deu minuts abans de que publiquessis aquest missatge et vas poder connectar com a Blastilonic (o això diu el fòrum). Jo he entrat amb la teva compta i he pogut editar el missatge de Sailor Moon sense cap problema, pel que no entenc que et passa. :huh:
Bé, t'envio al correu que vas fer servir per registrar-te al fòrum la teva nova contrasenya, ja que te la he canviada per poder provar si et funcionava bé la compta. Vigila que el correu del fòrum que t 'enviï no te'l classifiqui com a "Correu no desitjat".

Maki ha escrit:
Podem recuperar la vista de missatges no llegits?

Fet. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Fòrum de nou online

dl. 01 ago. 2011, 22:41

:content: Oh, sí, ja ho he vist. Molt millor ara per navegar ( :Teparta: ) pel forum. :content:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

dl. 01 ago. 2011, 22:58

Elwe ha escrit:
xaiman ha escrit:
hola, quan vuy edita un post me surten unes coses rares als elinks que ja estaven surt aixo : " onclick="window.open(this.href);return false; moltes gracies ja direu a10 :yeah:

A quin tema per exemple et passa això?


al final ue borrat un per un, pero per si servix de algo tu explico millor, per exemple si es taben aixi [url]xxxxxx[/url] no pasava res podia editar i ja esta, pero tot el ke estava el enllaç directe sense [url] un cop anava a editarlo al final de cada enllaç sortia aixo " onclick="window.open(this.href);return false; i al publicaru es veia
Tot aixo amb els enllasos possats antes del apagon, si u faig ara els puc editar perfectament que no surt res de " onclick="window.open(this.href);return false; el que fet es hanar borran aquesta frase de totes les urls asta dixaru com antes del apagon, els temes eren a descarga directa a cualsevol de bola de drac, pero com ai dit ue borrat no se si li pasara als demes.

EDIT: Aqui tambe em passa: viewtopic.php?f=11&t=17551 en quan entres a editar ja es veu i si publiques alli estara, ja direu algo a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

dl. 01 ago. 2011, 23:43

Elwe ha escrit:
Maki ha escrit:
Podem recuperar la vista de missatges no llegits?

Fet. ;)

:adeu:

I es pot recuperar amb l'ordre que estava abans? Primer les entrades noves i després les no llegides, que acostumat a la posició apreto on no toca xD
Sinó ja ens habituarem de nou : P
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

dt. 02 ago. 2011, 00:03

Sí, diria que sí que es pot. M'ho miro. ;)

xaiman ha escrit:
al final ue borrat un per un, pero per si servix de algo tu explico millor, per exemple si es taben aixi [url]xxxxxx[/url] no pasava res podia editar i ja esta, pero tot el ke estava el enllaç directe sense [url] un cop anava a editarlo al final de cada enllaç sortia aixo " onclick="window.open(this.href);return false; i al publicaru es veia
Tot aixo amb els enllasos possats antes del apagon, si u faig ara els puc editar perfectament que no surt res de " onclick="window.open(this.href);return false; el que fet es hanar borran aquesta frase de totes les urls asta dixaru com antes del apagon, els temes eren a descarga directa a cualsevol de bola de drac, pero com ai dit ue borrat no se si li pasara als demes.

EDIT: Aqui tambe em passa: viewtopic.php?f=11&t=17551 en quan entres a editar ja es veu i si publiques alli estara, ja direu algo a10 :yeah:


Crec que ja està solucionat.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Fòrum de nou online

dt. 02 ago. 2011, 00:39

si senyor ja esta, moltisimes gracies a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Que ha passat des de l'aturada a animelliure? O.O

dt. 02 ago. 2011, 22:24

Aynodok ha escrit:
I es pot recuperar amb l'ordre que estava abans? Primer les entrades noves i després les no llegides, que acostumat a la posició apreto on no toca xD
Sinó ja ens habituarem de nou : P


Fet. ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Fòrum de nou online

dt. 02 ago. 2011, 23:47

Genial, Elwe! Merci!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants