Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Nova pàgina de Facebook d'Animelliure

dg. 22 abr. 2012, 15:28

Com sabeu, Animelliure té un grup al Facebook (amb uns 700 i pico membres) el qual, per les seves característiques esdevé obsolet. Quin és el problema? El concepte de grup ha Facebook ha canviat. I què és un grup? Per exemple, jo puc tenir un grup que es diu: "Els meus amics de la uni" i allà ser membres els meus amics de la uni i jo i penjar les nostres fotos compromeses de festa i que només les veiem nosaltres (i així evitem que ho vegi tots els amics de Face inclosos la família!). A part de no haver d'acceptar la sol·licitud cada cop que algú vol formar part del grup...

Ara totes les marques, webs, empreses... tenen una pàgina personal a Facebook. I això és el que em creat: Facebook Animelliure. En aquests tipus de pàgina es pot fer de tot, és com un perfil i a part es poden afegir aplicacions, com una pàgina de benvinguda en HTML:

Imatge

Que és la que us apareix al fer click a Facebook Animelliure si encara no li heu donat a M'agrada.

Aquesta pàgina també permet està connectats amb Twitter (lo que es publica a Twitter es fica automàticament a Facebook i viceversa).

Així que us proposo fer-vos fans de la nostre pàgina de Facebook!
...I si encara no ho he fet, també us proposo seguir-nos a Twitter!


Animelliure no pot està sense aquestes dos plataformes per no quedar endarrerida amb el panorama actual d'Internet :bleh:

A tot això, espero que el pròxim anunci global que faci sigui per anunciar la nova web que ja està en la seva recta final :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants