Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Afegida sortida RSS a la web

dt. 11 oct. 2005, 20:55

Avui s'ha afegit una sortida RSS a la web, que mostra les últimes notícies, però si ho voleu hi ha dues sortides més, una d'elinks i una dels darrers animes afegits.

Aquí teniu llistades les diverses sortides:

Darreres Notícies Afegides
Darrers Elinks Afegits
Darrers Animes Afegits
Mad93 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 30 gen. 2006, 17:45, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
acayon
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: dg. 01 ago. 2004, 13:52
Ubicació: Madrid
Contacta:

Re: Afegida sortida RSS

dl. 30 gen. 2006, 17:12

No se si seré el único, pero a mi las 3 urls me muestras la misma página, por lo que los marcadores dinámicos del Firefox me salen igual, todos con elinks :(

Os pasa a vosotros también?
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 30 gen. 2006, 17:46

Perdona, els enllaços estaven malament, ho vaig canviar a la web però aquí no :s

Ara ja hauries de poder veure resultats diferents per a cada un d'ells.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
klixato

dl. 30 gen. 2006, 17:58

em pilles al windows (que ja es estrany xD)

així que quan acabi les proves de compressió de di gi charat mi miro i critico :bleh: :bleh:
 
algogoku

dl. 30 gen. 2006, 18:01

Vull aprofitar que has posat aquest post per demanar que es necessita i que he de fer per emprar això de les RSS. Es que tinc molt blogs per llegir quasi cada dia i voldria només passarme per ells quan hi hagués algo nou. Pero el problema es que no se com funciona, que necessito ni res. Si puguesiu fer un RSS for dummies, potser ho entendria.

Gracies.
 
klixato

dl. 30 gen. 2006, 19:16

la gràcia dels rss és que tu agafes la url d'aquests i els poses en un programa extern al navegador o al mateix navegador (que no sigui IE clar) i llavors li vas afegint rss i (configurable) et va avisant quan hi ha novetats als blocs

per exemple per linux hi ha el liferea que com que no m'agrada que em molestin bombolletes dient que hi ha novetats l'obro de tant en tant per llegir les novetats, ja sigui notícies, planetes, etc etc :jaja:

per windows segurament que n'hi ha a petar de gestors de rss, fins i tot la generalitat n'ha tret en un català ^^u
 
klixato

dl. 30 gen. 2006, 19:18

mad, hi ha un error en els rss :excl:

les rutes a les imatges o enllaços SEMPRE han de ser absoluts :bleh:

que sinó el liferea no ho troba ^^u
 
Avatar de l’usuari
acayon
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: dg. 01 ago. 2004, 13:52
Ubicació: Madrid
Contacta:

dl. 30 gen. 2006, 20:25

Mad93 ha escrit:
Perdona, els enllaços estaven malament, ho vaig canviar a la web però aquí no :s

Ara ja hauries de poder veure resultats diferents per a cada un d'ells.

Muchas gracias ahora ya me va perfectamente :D
 
Yui_K

dt. 16 maig 2006, 09:56

^^u açò m'he n'acabe d'adonar que la pregunta de algogoku és de gener així que supose que ja sabrà la resposta, de totes maneres deixe el que havia escrit per si de cas XD a la propera miraré abans de contestar la data.

algogoku ha escrit:
Vull aprofitar que has posat aquest post per demanar que es necessita i que he de fer per emprar això de les RSS. Es que tinc molt blogs per llegir quasi cada dia i voldria només passarme per ells quan hi hagués algo nou. Pero el problema es que no se com funciona, que necessito ni res. Si puguesiu fer un RSS for dummies, potser ho entendria.

Gracies.


En windows si fas servir el firefox només cal que quan entre a una web amb eixida rss polses el botó taronja que apareix en la barra d'adreces (si estas utilitzant la skin per defecte :D) te l'he marcat amb un cercle roig, el firefox et preguntará quin titol vols posar-li a l'adreça i després ho afegira a la barra d'adreces d'interes, si no veus la barra activala en visualitza>barres d'eines.

Quan ja la tens només cal que polses en una de les adreces rss de la barra per a que se't desplegue un menú amb les noticies d'eixa web (o el que siga que pose ;) ) i si vols llegir alguna doncs polses en ella i ja te l'obri el navegador :D

Imatge
 
algogoku

dt. 16 maig 2006, 11:51

Gracies, Yui, ja ni m'enrecordava d'això.

Però això només es tracta de posar págines a Marcadores del FF i això es el que faig sempre, però amb això no puc saber quan hi han novetats a un blog per exemple. Segur que es necessita un gestor o algo aixi com diu en Klixato.

Pero bueno, ja m'he acostumat a mirar tots els blogs que visito i ja no em fa res.

Gracies igualment.
 
Yui_K

dt. 16 maig 2006, 12:07

^^ molt bé, jo es que només empre això, quan obric el firefox solc fer una ullada a cada enllaç, com tampoc en tinc molts ^^U

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants