Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Respecte a la web d'Animelliure

dc. 03 abr. 2013, 04:19

Pels comentaris que m'han fet alguns usuaris sembla que en general es desconeix que es pot fer amb la web, pel que faig un petit recordatori respecte a l'ús que li podeu donar a la web d'Animelliure.

Un usuari pot publicar notícies en portada que consideri que pot resultar d'interès per a la resta d'usuaris de la comunitat d'Animelliure. Per exemple, la publicació d'un nou manga o anime en català, organitzacions de jornades relacionades amb el manga i l'anime, la publicació al fòrum d'una nova release per part d'un usuari, etc, etc... Abans però de que surti publicada ha de ser validada per un col·laborador de la web.
Un usuari també pot publicar una nova versió (release) d'un anime i anar actualitzant aquesta amb nous enllaços que surtin publicats posteriorment. Això però només ho pot fer qui publiqui la versió. Es a dir, un usuari no pot crear la versió d'un anime i després un altra modificar aquesta per afegir nous enllaços. Només ho pot fer l'usuari original.

A la secció de manuals de la web, teniu una sèrie d'articles que us poden ajudar tant a afegir notícies com a afegir versions d'anime.

També teniu la possibilitat de pujar un cançó d'anime a la web per a que pugui ser incorporada posteriorment a la ràdio d'Animelliure.

Per fer tot això cal que inicieu sessió a la web. El nom d'usuari la contrasenya són els mateixos que els que feu servir per accedir al fòrum. Al vostre menú d'usuari hi trobareu les opcions que us permetran fer tot el que he comentat.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
EvieMur
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 23 març 2013, 11:14

Re: Respecte a la web d'Animelliure

dc. 03 abr. 2013, 23:17

Doncs a mi no em deixa entrar amb el meu nom d'usuari i contrasenya a la web d'animelliure em posa error 500 i diferents punts pels quals no em deixa entrar, però no té sentit. :(
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Respecte a la web d'Animelliure

dj. 04 abr. 2013, 23:46

jeje aixo anira per que yo ho vaig comentar al xat, i no sabia si em possarien el meu post a la pagina principal, ho vaig comentar i amablement en Elwe m'ho va possar a la pagina principal, i una altre vegada et torno a donar les gracies, ya he pujat 18 pel·licules, en quant les puji totes et faig un toc, de nou moltes gracies, tindre en compte el teu missatje si faig una altre release, que molt possiblement, farè més.
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Respecte a la web d'Animelliure

dl. 15 abr. 2013, 23:56

EvieMur ha escrit:
Doncs a mi no em deixa entrar amb el meu nom d'usuari i contrasenya a la web d'animelliure em posa error 500 i diferents punts pels quals no em deixa entrar, però no té sentit. :(

Esborra les "cookies" d'Animelliure i torna-ho a provar. Si no podies accedir era perquè encara no apareixies com a 'registrat' a la web.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants