Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 00:22

Entrada: Sisè aniversari d'Animelliure
Autor: .:MorPheuS:. » 03 jul. 2009 09:10 pm
Anys i anys, per molts anys... :banana:
No ens adonarem i haurem arribat als 10 anys :bleh:

:aniversari:

viewtopic.php?f=7&t=15771

Quan vam complir 5 anys ja vaig dir que no donaria més la 'llauna', amb els temes dels aniversaris, fins que no arribéssim al 10 anys i, ves per on, com deia en MorPheuS fa quatre anys, hem arribat sense adonar-nos.... de tal manera que s'ha passat... :lol:

Qui vulgui llegir una mica d'història d'Animelliure teniu encara disponible el tema del cinquè aniversari, ;)

En aquests cinc darrers anys afegiria que, per sort, han anat sorgint nous fansubs en català que han anat prenent el relleu dels que hi havia al principi. Des d'Animelliure aprofitem l'ocasió per donar les gràcies a tots els fansubs per la important feina que fan.

En aquest temps Animelliure també ha sofert canvis per adaptar-se als nous temps, s'ha renovat la web i el fòrum, s'han tancat alguns 'serveis' que no tenien participació i s'han obert d'altres com Facebook i Twitter (Total, si ho fa Google per què no ho podem fer nosaltres? :P), i es que Internet ha canviat molt en aquests deu anys.
Per la nostra banda continuarem aquí, si ens deixen, mirant d'arribar als 20 anys. Igual no serem els d'ara, però esperem que hi hagi gent que vulgui prendre el relleu per a que això continuï endavant. :)

I per acabar, donar-vos les gràcies a tots els que participeu o heu participat alguna vegada a Animelliure, ja que sense vosaltres això no seria possible. Gràcies. ^^

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 01:51

No coneixia l'historia, segurament si que s'arribara als 20 anys, jo no crec que hi sigui, però dubto que desaparegui la web.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 03:00

Felicitats :banda: :aniversari:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 03:23

Felicitaaats!!!
A aquesta pàgina encara li queden molts d'anys, espero en els propes 10 anys apareguen nous animes en catala i que aquesta web encara els distribuixca. Es un dels pocs lloc web on pots trobar tota mena anime en català.
Tranquils que gent no faltara per gestionar aquesta gran pagina.
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 08:31

:mrgreen:

Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 15:41

Moltes felicitats a tots, espero que seguiu 10 anys més mínim.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dc. 10 jul. 2013, 21:08

Imatge

:festa: :birras: :aniversari:
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dj. 11 jul. 2013, 00:06

Moltes felicitats a tota la gent que ha creat, desenvolupat i engrandit Animelliure :excl: :excl: :excl: Estic segur que encara s'hauran de celebrar moltes més coses. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dj. 11 jul. 2013, 14:23

Com passa el temps!

Encara recorde com i quan la vaig conéixer. Acabava d'entrar a la uni (1r de carrera al curs acadèmic 2005/2006), a casa no tenia Internet i en les hores lliures anava a la biblioteca universitària a la sala d'ordinadors amb accés lliure a la xarxa. Un dia em va pegar (quan encara no sabia ni què era una release) de buscar si es podia trobar Bola de Drac en català. Google em va portar a diversos fils d'Animelliure on se'n parlava. Al començament seguia el fòrum de tant en tant fins que un dia m'hi vaig registrar. Des d'aleshores ja ha plogut una mica... encara passe per aquella sala de tant en tant, però ja no pas com a alumne, sinó com a profe i recorde aquells temps en què provava de buscar, inexpertament, ànime en català. Avui ja és més que una realitat i Animelliure m'ha permés gaudir de moltes sèries que en la vida m'hauria imaginat que voria i, encara més, estant al País Valencià on tenim un entrebanc de mitjans de comunicació i audiovisual en la nostra llengua de primera magnitud.

En definitiva, què més es pot demanar?? Bé, sí, que Animelliure continue durant anys i panys!!

Doncs això, FELICITATS!

Imatge
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dv. 12 jul. 2013, 20:23

Moltíssimes felicitats a tots :jaja: :excl: :excl: :excl: Aquest és el millor fòrum d'Anime en Català. Defensem la nostra llengua.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dg. 14 jul. 2013, 11:28

10 anys ja... es molt de temps. Avui m'ha donat per mirar el llistat de membres i estic dels primers (al davant tinc gent que practicament no ha postejat, i tampoc recordava que m'havia registrar en una hora en punt jeje ). Tot i que la meva data de registre es del març, ja em passava per aquí a mirar desde finals del 2003. Recordo els inicis, intentant baixar-me pelicules (recordo la batalla que vaig tenir amb les d'Slam Dunk) amb la meva merda d'internet de l'època.

La feina d'aquesta web ha estat inigualable, expandint el manga i l'anime en català i fent-lo accecible a la gent que amb els anys han anat baixant-se el material que la gent ha anat aportant.

I en fi, no he estat un usuari gaire mogut, i també vaig estar força temps desaparegut, pero estic content d'haver tornat quan es va estrenar el canal 3xl i passar-me i comentar coses de tant en tant. Al capdavall no costa res.Un orgull ser aquí després de tants anys.

FELICITATS ANIMELLIURE!

PD.Crec que les meves dues firmes perduren desde els inicis....
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dg. 14 jul. 2013, 20:33

Jajaja felicitats trempats ;p. Feia temps que no em passava i ves per on avui veig aixo. Un plaer haver compartit tants i tants moments amb vosaltres i molts altres que ja no hi son ;)
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dj. 18 jul. 2013, 19:22

Felicitats per l'aniversari i espero que en cumpliu mes
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dj. 25 jul. 2013, 21:00

Felicitats!!! jo ja tambe fa un grapat d'anys abans em feia dir MaTriX pero he perdut mil vegades el user i m'he tingut d'anar fent xDDDD :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:


Pero be aqui seguim al peu del canò!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Desè aniversari d'Animelliure

dt. 31 des. 2013, 16:41

Ja veus, déu fer un parell de setmanes des dels meu 10 anys registrat aquí.

Sí, qui ho havia de dir! Té molt mèrit que una comunitat amb una temàtica tan específica com és Animelliure, anime i manga en català, tingui una llarga vida. Molta il·lusió i incertidumbre als començaments, i aquí hi és.

Enhorabona a tots, sobre tot al cap barbut de tot això. :adorar1: :flors:

Spoiler: mostra
I salutacions al frikimón de part de la meva petita! ;)

Imatge


I molts d'anys

PD: I ara me lleveu de col·laborador per contestar un fil de fa mig any :d
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants