Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Busquem col·laborador i moderadors

ds. 08 feb. 2014, 13:59

Busquem col·laborador i/o moderadors per a Animelliure per cobrir vacants recents. Feia ja tres anys des de la darrera vegada.... :D

Busquem gent amb ganes i una mica de temps lliure. En el cas del col·laborador s'encarregaria de l'actualització de MangAnimelliure i en el cas dels moderadors la feina consistiria en vetllar pel compliment de les normes del fòrum als fòrums que se'ls assignin.

L'elecció dels candidats que s'ofereixin es farà mitjançant votació democràtica entre els col·laboradors i moderadors actuals d'Animelliure. Es valorarà la antiguitat i la participació al fòrum (que no és el mateix que el nº de missatges publicats al fòrum). ;)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Busquem col·laborador i moderadors

ds. 08 feb. 2014, 14:48

Doncs com ja li vaig dir a l'Elwe, jo em presento com a moderador. L'últim cop no em vaig presentar perquè apenes portava 2 anys al fòrum i no sabia si duraria molt per aquí. Ara que vaig a complir 6 anys al fòrum entrant diversos cops al dia, llegint tots els comentaris i comentant amb regularitat crec que puc complir amb els requisits que comporta ser moderador. Per sort és un fòrum on no fa falta molta moderació (tret d'alguns trolls que surten de tant en tant i algun despitat que publica temes on no toca, crec que no hi ha molta feina a fer).
Em donaria igual de quins apartats fer, supose que Anime i manga i DD serien les primeres opcions, però em dona igual que siga ed2k o el que considereu oportú.

Bo, això és tot, si surto elegit doncs intentaré fer-lo el millor que pugui i si no doncs donar l'enhorabona als que surtin, i per aquí continuaré com sempre :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Busquem col·laborador i moderadors

ds. 08 feb. 2014, 20:02

A mi m'agradaria ser moderador, a poder der del apartat de DD o al de no anime manga.

Entro al forum cada dia i crec que soc força actiu, si surto escollit intentare fer tot el posible per a que hi hagi una bona convivencia en el forum ^^
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 09 feb. 2014, 01:04

Aquest parell de dalt, no els trieu que són uns "folloneros". :bleh:

PD: Bona sort a tothom. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 09 feb. 2014, 01:51

Com surti escogit vaig a anar darrere teu fins que terminis la release de ranma :Teparta: (I fins que doblem els ova's nosaltres mateixos :lol: :lol: :lol: )
No, ara de debò, no et presentes tato? :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 09 feb. 2014, 03:14

Steve Maister ha escrit:
No, ara de debò, no et presentes tato? :xiulant:

Ja en sóc de moderador, de fansubs iindpendents :P i no tinc cap problema en aquella secció. :profident: Ja em coneixen i els tinc acollonits a tots. Em diuen "el fuet de ferro." :lol:

Fora conya, tinc dos motius per no presentar-m'hi:

Primer:
Per a una categoria més global, tot i que passo sovint pel fòrum, no tinc fusta per a moderar. Diguem que sóc en certs moments massa impulsiu, i crec que per a un càrrec com aquest, s'ha de ser més cautelós, pacient, escoltar totes dues parts en un possible "conflicte", etc...

I segon:
Ja ho comunicaré en el seu moment quan arribi el dia, si arriba, però de continuar la meva situació laboral i econòmica, em veuré forçat a fer un parèntesi, tant dels projectes com de visites al fòrum. No voldria que fos així, però els diners manen, i sense ells, adéu a internet. :(
Quan tornaria? Bé, espero, i toco fusta, que la cosa millori i que aquesta part del comentari quedi en anècdota. L'esperança és l'última cosa que es perd, tot i que ja no sé què pensar. ¬¬

Després d'aquests motius, he de dir que és un fòrum on es respira molt bon rotllo, tret d'algun que es cola de tant en tant per a flamejar/trollejar, la resta d'usuaris, (no els conec a tots), són gent maca, amb diferents punts de vista en X temes, però que es pot parlar/opinar/discutir sense cap problema.

Bona nit. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 09 feb. 2014, 12:35

Ostres, doncs com tu dius esperem que la 2ª part quedi en una simple anècdota, i sinó que puguis tornar aviat :yeah: Que series una gran perdua per a All..

Sincerament em pareixes un dels més indicats per fer de mod. (no crec que siguis taaan impulsiu :P ) però ja veig que tens els teus motius, i ja fas prou per la comunitat com per tindre més feina..

Vinga ànims, que segur que tot es soluciona! ;-)
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 09 feb. 2014, 16:50

S'agraeix el comentari, :yeah: però sincerament, si em presentés, em triessin i per mala sort, al cap d'un cert temps, he de dir adéu al fòrum, doncs no li veig gaire sentit ser moderador/col·laborador. Per això, prefereixo no entrar-hi, (guanyaria de sobres ja que tinc comprat el jurat :profident: ), i deixar que altres puguin ocupar les vacants.

Apa, que hi hagi sort. :adeu:
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 09 feb. 2014, 21:01

Jo ja tinc prou amb moderar el facebook. De totes formes no crec que aneu curts de moderadors :excl:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dt. 11 feb. 2014, 16:09

Sanji, ens fa falta, sobretot per el fòrum de DD i altres mètodes. Bàsicament perquè Aynodok no pot seguir com a moderador per falta de temps i marcos91 està desaparegut en combat.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dt. 11 feb. 2014, 20:17

Home ja imaginava que era per alguna cosa co la que dius. A veure a qui agafeu, estic expectant :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dv. 14 feb. 2014, 15:51

Fins quant es decidira qui sera el futur moderador, hi ha data?.

PD: Sanji al TF2 a quins server espanyols regentes normalment? Quins nicks utilitzes jugant?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Busquem col·laborador i moderadors

ds. 15 feb. 2014, 22:36

Amb mi també podeu comptar en cas que us falli tothom haha. Bona nit ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dl. 17 feb. 2014, 19:47

Gràcies a qui us heu ofert. ;)

624715380 ha escrit:
Fins quant es decidira qui sera el futur moderador, hi ha data?.


La data límit per presentar-se era fins ahir. D'aquí a una setmana més o menys, després de parlar-ho entre els actuals moderadors, tindrem qui ha estat escollit.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Busquem col·laborador i moderadors

dg. 23 feb. 2014, 14:22

Després de les oportunes votacions ja hem escollit nou moderador.
Gràcies de nou a tots els que us heu ofert. ;)

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant