Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Restructuració dels subfòrums

dc. 02 des. 2015, 21:45

Hola a tots,

Estem preparant el nou fòrum amb l'última versió de phpBB (3.1.6) amb vàries novetats. Una de les coses que volem fer és reestructura els subfòrums una mica perquè hi ha molta cosa que està abandonada i volem centralitzar-ho tot una mica més. La meva proposta és:

(En negreta els títols de les seccions, les seccions no son subfòrums)

Anime en català:
-- Llista d'animes (això serà un link que enllaça amb un llistat oficial de la nostra nova base de dades d'anime que tindrem)
Animelliure:
-- Normes, novetats i anuncis
-- Preguntes i suggeriments
General:
-- Anime i manga
-- Projectes
-- Servei Tècnic
Distribució:
-- ed2k
-- Descàrrega Directa
-- Bittorrent
-- Base de dades d'anime (aquest subfòrum és el que tindria la data per el "Llistat d'animes")
-- No Anime/Manga
-- Peticions
-- Complements d'anime (si el podem salvar... Casi tot està caigut en aquest subfòrum... s'ha de repensar bé si és necessari o si els complements haurien d'estar als respectius posts de distribució)
Fansubs:
-- Fansubs
---- Fansub 1
---- Fansub 2
---- Fansub 3
Cul-de-sac:
-- Offtopic
-- Paperera

Dubtes i canvis:

- Tots els fansubs serien subfòrums de "Fansubs". No estic segur si val la pena mantenir-los tots... Necessitaria saber quins són actius i quins porten temps abandonats. Si no n'hi ha prous, poder tots els fansubs podrien fer servir el mateix subfòrum (fent servir etiquetes)
- Videojocs fusionat amb Offtopics (no té sentit un subfòrum per 3 temes)
- Crec que el Bittorrent és prou important i popular avui per tenir un subfòrum propi

---

Opinions? Suggeriments? Crítiques? Així de passada vaig veient quina gent queda activa per aquí i disposada a canviar una mica el rumb del fòrum :)
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Restructuració dels subfòrums

dj. 03 des. 2015, 00:25

La meva opinió (després feu el que us roti):
Al subfòrum Animelliure no hi faria més subfòrums, les normes, novetats i anuncis "amb xinxeta" i les preguntes i sugeriments al mateix lloc però normals. No hi han moltes novetats i anuncis per a tindre un subfòrum exclusiu.
Els subfòrums ed2k i bittorrent els juntaria a un que sigui p2p.
Els complements d'anime fora. Normalment no vaig a buscar complements, si hi son al mateix lloc del post de distrubució es molt probable que me'l baixi també, però sino no hi vaig a buscar la ost o caràtules a cap lloc.

No entenc molt be la "Base de dades d'anime" i perquè hi es dins de Distribució :arrufar:
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Restructuració dels subfòrums

dj. 03 des. 2015, 18:01

Em sembla una bona reestructuració, els complements d'anime que cadascú els posi al post del tema, i si no, que els busqui per internet, que segur que hi són, es una pèrdua de temps i esforços posar ordre i moderar-ho.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Restructuració dels subfòrums

dj. 03 des. 2015, 20:08

Jo tampoc faria el subforum de complaments, tot i que estaria bé poder salvar aportacions ja que molta gent i va posar de la seva part i es va currar caràtules...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Restructuració dels subfòrums

dv. 04 des. 2015, 13:09

Jo faria un subforum per fansubs "a granel" i qui demostri continuïtat i el demani, se li dona subforum.

La resta em sembla bé. Si complements està KO, fora.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Restructuració dels subfòrums

ds. 05 des. 2015, 20:57

Maki ha escrit:
Jo faria un subforum per fansubs "a granel" i qui demostri continuïtat i el demani, se li dona subforum.

La resta em sembla bé. Si complements està KO, fora.


Hi estic d'acord.

Distribució:

[s]Eliminaría Ed2k y bittorrent i els juntaría els dos a "P2P" (peer 2 peer), ja que vindrien a ser el mateix.[/s] Oju, aquest comentari seria per a cualsevol forum excepte aquest, ja que aquí el ed2k, com vaig llegir en algún lloc, el fem servir moltisim. Coses de catalans diuen xD


Complements jo no el treuria pas, no fa nosa i sempre va bé tindre galetes a ma :P Si que és cert que té poca vida, però prefereixo un subforum que si parli dos cops l'any però que tingui contingut de qualitat i fàcil de trobar que no tornar-me locu buscant caratul·les per jo qué sé, Yu Yu Hakusho.

Salut i força al canut!


Edit: El meu comentari és totalment personal, Lluna Plena no Fansub ja escrirurà després el que cregui haha
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Restructuració dels subfòrums

ds. 05 des. 2015, 23:14

intervención ha escrit:
Complements jo no el treuria pas, no fa nosa i sempre va bé tindre galetes a ma :P Si que és cert que té poca vida, però prefereixo un subforum que si parli dos cops l'any però que tingui contingut de qualitat i fàcil de trobar que no tornar-me locu buscant caratul·les per jo qué sé, Yu Yu Hakusho.


El problema és que està tot Complements caiguts, encara no he pogut trobar un tema on hi hagi material disponible. Mira Yu Yu Hakusho per exemple: viewtopic.php?f=33&t=16815

Què ha passat? Molts enllaços a megaupload (tancada), moltes imatges a imageshack que ja no funcionen (caducades?) i un dels que aportava més material (Ostia) ha desaparegut i tots els seus links són caiguts (que apuntaven a la seva web que ja no funciona).

Podriem mirar de fer-ne un de nou i utilitzar arxius adjunts però hi hauria un límit.. Però realment, com volem fer un subfòrum que faci de base de dades, poder és millor tenir-ho tot allà (en el mateix tema de la release).
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Restructuració dels subfòrums

ds. 05 des. 2015, 23:39

Kero ha escrit:
intervención ha escrit:
Complements jo no el treuria pas, no fa nosa i sempre va bé tindre galetes a ma :P Si que és cert que té poca vida, però prefereixo un subforum que si parli dos cops l'any però que tingui contingut de qualitat i fàcil de trobar que no tornar-me locu buscant caratul·les per jo qué sé, Yu Yu Hakusho.


El problema és que està tot Complements caiguts, encara no he pogut trobar un tema on hi hagi material disponible. Mira Yu Yu Hakusho per exemple: viewtopic.php?f=33&t=16815

Què ha passat? Molts enllaços a megaupload (tancada), moltes imatges a imageshack que ja no funcionen (caducades?) i un dels que aportava més material (Ostia) ha desaparegut i tots els seus links són caiguts (que apuntaven a la seva web que ja no funciona).

Podriem mirar de fer-ne un de nou i utilitzar arxius adjunts però hi hauria un límit.. Però realment, com volem fer un subfòrum que faci de base de dades, poder és millor tenir-ho tot allà (en el mateix tema de la release).


El que es pot fer, i m'ofereixo jo mateix, és anar rescatant a poc a poc el que es pugui i vaja, que algú ho tingui al HDD vaja. Jo, com pots veure si mires els meus missatges enviats, sóc fan namber uan de Torrent, y si tinc torrents de 180GB compartint no em ve de que... 50GB que ni arriben totes les caratules, galetes i fotos varies del subforum?
Vaja, el que intento dir es que entre tots segur que aconseguim el material i el podem rescatar "quasi de per vida". L'únic problema és quan no sóc a casa per vacances xD que és la pega de torrent...

I DD... crec que avui en dia per a fitxers d'imatges sense copyright Mediafire és la més acertada, donat el cas de que ja té els seus anys, sempre ha funcionat bé i no té limitacions de velocitat.


Resum: Considero que entre ed2K (tot i que a mi no em va bé :(), bittorrent i DD en servidors fiables podem fer un subforum de "Complements" que duri temps i temps. Crec que será més feina trobar els fitxers que no mantenir-los vius, sempre i quan s'escolleixi un bon server.
Que si, que ningu sabia que MU petaria però ves... també es pot afegir Drive i Dropbox per asegurar encara més el contingut xD


Respecte a que estigui en el tema de la release... hmm sí, si s'organitza bé i tal sí, totalment d'acord, (que ja he vist crec la llista de temes i mol·la bastant) però tornat al tema... i qui s'encarrega de mantenir vius els fitxers? Les galetes etc que están mortes no estaven ja tmb hotlinkejades en el propi tema de la release?

Salut!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: Restructuració dels subfòrums

dl. 07 des. 2015, 07:35

Hola!
Com que vaig ser jo qui va proposar el subfòrum de fansubs, em pronuncio.
La idea de fer-lo era tenir un lloc de reunió de tots els fansubs en català per saber què fèiem uns i altres i evitar solapacions.
Un subfòrum a granel serviria igualment pel propòsit. És menys visible a l'hora de detectar quants fansubs hi ha en català i quina "salut" tenen, però suposo que amb la pàgina www.fansubs.cat això queda solventat.
Òbviament també serveix per posar el nostre material a l'abast dels usuaris d'animelliure, cosa que també s'aconsegueix fent-ho a granel.
Com cregueu, tal com està òbviament ens sembla bé, però ens adaptarem al que decidiu, perquè al cap i a la fi, tot ens serveix.
Merci! :)
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Restructuració dels subfòrums

dt. 08 des. 2015, 10:58

Em sembla bé. Molt més esquemàtic i fàcil de trobar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Restructuració dels subfòrums

dc. 09 des. 2015, 10:48

Jo afegiria un ordre alfabetic en les series i posaria totes les versions de un mateix anime (diferentes releases) en un matei subforum, m'explicare millor amb un esquema:

Anime en català:
-- Llista d'animes (això serà un link que enllaça amb un llistat oficial de la nostra nova base de dades d'anime que tindrem)
Animelliure:
-- Normes, novetats i anuncis
-- Preguntes i suggeriments
General:
-- Anime i manga
-- Projectes
-- Servei Tècnic
Distribució:
-- p2p (ed2k i torrent)
-- 3x3 eyes
-- [Català] 3x3 eyes OVAs Serie Completa [07/07] [Fabrebatalla18]
-- [Multi] 3x3 ojos OVAs Serie Completa [07/07] [obmultimedia]
-- Ai Yori Aoshi
-- [Multi] Ai Yori Aoshi [19-24] [eugeni128]
-- Descàrrega Directa
-- 3x3 eyes
-- [MEGA] [Català] 3x3 eyes OVAs Serie Completa [07/07] [Fabrebatalla18]
-- [MEGA] [Multi] 3x3 ojos OVAs Serie Completa [07/07] [obmultimedia]
-- Ai Yori Aoshi
-- [MEGA] [Multi] Ai Yori Aoshi [19-24] [eugeni128]
-- Base de dades d'anime (aquest subfòrum és el que tindria la data per el "Llistat d'animes")
-- No Anime/Manga
-- Peticions
-- Complements d'anime (si el podem salvar... Casi tot està caigut en aquest subfòrum... s'ha de repensar bé si és necessari o si els complements haurien d'estar als respectius posts de distribució)
Fansubs:
-- Fansubs
---- Fansub 1
---- Fansub 2
---- Fansub 3
Cul-de-sac:
-- Offtopic
-- Paperera


PD: Les versions dels animes les he inventat per a que s'entengui la idea... espero que s'entengui, el que jo proposo es fer un subforum per a cada anime que tinguem fet per X usuari i dintre fer un altre subforum amb les diferents versions d'aquest anime i tot aixo ordenat alfabeticament. Tambe proposo unir el torrent i el ed2k en una seccio anomenada p2p. Per als subforums amb el nom de cada anime usaria el titol oficial traduit aqui a catalunya si te doblatge en catala, sino en te el titol en castella, i si es amb subtitols el titol en japones juntament amb una traduccio al catala o castella (depenent del fansub).

EDITO: No es mantenen els espais que he fet per a que sigui mes visualitzable que esta per sota de que, poso una captura de pantalla per a que es vegi be:
Imatge
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 09 des. 2015, 10:53, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Restructuració dels subfòrums

dc. 09 des. 2015, 10:53

hmm no es mala idea, seria ràpid trobar quelcom així la veritat.
el problema es que no seria molt sub sub forum? Vull dir, hi ha mooooooolt anime pujat aqui.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Restructuració dels subfòrums

dc. 09 des. 2015, 10:56

intervención ha escrit:
hmm no es mala idea, seria ràpid trobar quelcom així la veritat.
el problema es que no seria molt sub sub forum? Vull dir, hi ha mooooooolt anime pujat aqui.

Be, jo proposo, potser de la meva idea es pot agafar alguna cosa ^^u

Entenc que siguin molts subforums pero per a mi estaria mes ordenat que ara, tampoc se si es posible, potser no es pot ordenar alfabeticament i nomes deixa ordenar per ordre de l'ultim missatge escrit, no he administrat mai un forum com aquest aixi que ni idea... pero volia dir la meva xD
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Restructuració dels subfòrums

dc. 09 des. 2015, 13:21

Penso que son molts sub sub formus i que la majoria estarien amb un sol post, però m'agrada la idea de que els posts amb la mateixa serie/peli estiguen conectats d'alguna manera.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Restructuració dels subfòrums

dc. 09 des. 2015, 17:08

La meva idea va també en el mateix sentit que la de fabrebatalla.. però per a que això funcionés i sigués clar, necessitariem algun plugin de phpbb per afegir etiquetes predefinides als temes (amb color i tal).

Així, per jo la secció i els subfòrums serien així:

Animelliure:
-- Normes, novetats i anuncis
-- Preguntes i suggeriments
General:
-- Anime i manga
-- Projectes
-- Servei Tècnic

Distribució
-- Anime i manga
----- Subfòrum de Peticions
-- Fansub
----- Subfòrum de Peticions
-- No anime/manga
----- Subfòrum de Peticions
Cul-de-sac:
-- Offtopic
-- Paperera


Si posem exemples de fils:

Distribució
-- Anime i manga
----- Subfòrum de Peticions
----- [ED2K] Samurai Champloo 05/26 [geni]
----- [DD] Samurai Champloo 03/26 [leecher]
----- [BT] [Català] 3x3 eyes OVAs Serie Completa [07/07] [Fabrebatalla18]
----- [YD][ED2K][Multi] 3x3 ojos OVAs Serie Completa [07/07] [obmultimedia]
----- [YD] Ai Yori Aoshi
----- [Multi] Ai Yori Aoshi [19-24] [eugeni128]
----- [BT] 3x3 eyes
----- [MEGA] [Català] 3x3 eyes OVAs Serie Completa [07/07] [Fabrebatalla18]
----- [MEGA] [Multi] 3x3 ojos OVAs Serie Completa [07/07] [obmultimedia]
----- [YD] Ai Yori Aoshi
----- ...
-- Fansub
----- Subfòrum de Peticions
----- [BT][LlPnF] Samurai Champloo 05/26
----- [BT][LlPnF] Hellsing Ultimate 10/10 [COMPLETA] + Especials
----- [MEGA] Samurai Champloo 05/26 by PepnF
----- [BT][LlPnF] Chrno Crusade 51/57
----- [AMF] Ai Mai Mii
----- ...
-- No anime/manga
----- Subfòrum de Peticions
----- [ED2K] Samurai Champloo 05/26



La idea és tenir tots els temes d'anime dins es mateix subfòrum i fer que les etiquetes siguin estandar y més visibles.

A més els fansub podrien publicar amb la seva etiqueta que els diferenciaria, i als fansubs nous que siguin regulars se'ls hi pot donar una etiqueta quan ho demanin.

Així mos podriem menjar sa base de dades (si a més els subfòrums tinguessin opció de búsqueda i ordenació :P )
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant